Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Help! Appeltaart

3 plaatsers

Ga naar beneden

Help! Appeltaart Empty Help! Appeltaart

Bericht  Lavendel vr 13 jan 2012 - 1:30

Oeps.. ik heb een appeltaart gebakken en die staat nu in de oven. Ik had mijn timer gezet op mijn telefoon maar die is op de een of andere manier gestopt. Nu weet ik dus niet hoe lang hij erin staat want ik heb niet op mijn horloge gekeken. Iemand een tip om te kijken of een appeltaart klaar is?
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help! Appeltaart Empty Re: Help! Appeltaart

Bericht  Minx vr 13 jan 2012 - 1:36

Dat is moeilijk, ik kijk meestal naar de kleur van de taart. Een appeltaart is gelukkig geen cake waarbij je de oven niet open kan trekken. Is hij mooi goudbruin zou ik de taart gewoon lekker uit de oven halen.

Dat soort dingen bak ik vaak op gevoel. Kan prima, bij pizza's enzo zet ik ook nooit een timer.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help! Appeltaart Empty Re: Help! Appeltaart

Bericht  Gast vr 13 jan 2012 - 1:38

ik kijk meestal naar de kleur en ik prik erin met een lange sateprikker als de prikker schoon is dan issie goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help! Appeltaart Empty Re: Help! Appeltaart

Bericht  Minx vr 13 jan 2012 - 1:39

Lily schreef:ik kijk meestal naar de kleur en ik prik erin met een lange sateprikker als de prikker schoon is dan issie goed.

Dat werkt met appeltaart niet zo heel goed he Wink die komt er bij mij ten minste al schoon uit voor de taart de oven in gaat.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help! Appeltaart Empty Re: Help! Appeltaart

Bericht  TukTuk vr 13 jan 2012 - 1:46

Fairytale schreef:
Lily schreef:ik kijk meestal naar de kleur en ik prik erin met een lange sateprikker als de prikker schoon is dan issie goed.

Dat werkt met appeltaart niet zo heel goed he Wink die komt er bij mij ten minste al schoon uit voor de taart de oven in gaat.

Wel als je het langs de rand doet smile Zodat je iig kan testen of het deeg gaar is.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help! Appeltaart Empty Re: Help! Appeltaart

Bericht  Minx vr 13 jan 2012 - 2:11

Doe ik nooit met appeltaart haha, ik gebruik ook nooit een pakje, vind ik helemaal niet lekker :P gebruik altijd het recept van oma, hangt aan de binnenkant van de kast op een heel klein post it briefje haha
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help! Appeltaart Empty Re: Help! Appeltaart

Bericht  Gast vr 13 jan 2012 - 2:35

ja ik heb er ook mijn eigen recept voor hoor :P maar hier kanik gewoon kijken met een prikkertje smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help! Appeltaart Empty Re: Help! Appeltaart

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum