Help! Appeltaart
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Help! Appeltaart
Oeps.. ik heb een appeltaart gebakken en die staat nu in de oven. Ik had mijn timer gezet op mijn telefoon maar die is op de een of andere manier gestopt. Nu weet ik dus niet hoe lang hij erin staat want ik heb niet op mijn horloge gekeken. Iemand een tip om te kijken of een appeltaart klaar is?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Help! Appeltaart
Dat is moeilijk, ik kijk meestal naar de kleur van de taart. Een appeltaart is gelukkig geen cake waarbij je de oven niet open kan trekken. Is hij mooi goudbruin zou ik de taart gewoon lekker uit de oven halen.
Dat soort dingen bak ik vaak op gevoel. Kan prima, bij pizza's enzo zet ik ook nooit een timer.
Dat soort dingen bak ik vaak op gevoel. Kan prima, bij pizza's enzo zet ik ook nooit een timer.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
ik kijk meestal naar de kleur en ik prik erin met een lange sateprikker als de prikker schoon is dan issie goed.
Gast- Gast
Lily schreef:ik kijk meestal naar de kleur en ik prik erin met een lange sateprikker als de prikker schoon is dan issie goed.
Dat werkt met appeltaart niet zo heel goed he die komt er bij mij ten minste al schoon uit voor de taart de oven in gaat.
Minx- Lady Post-a-lot
Fairytale schreef:Lily schreef:ik kijk meestal naar de kleur en ik prik erin met een lange sateprikker als de prikker schoon is dan issie goed.
Dat werkt met appeltaart niet zo heel goed he die komt er bij mij ten minste al schoon uit voor de taart de oven in gaat.
Wel als je het langs de rand doet Zodat je iig kan testen of het deeg gaar is.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Doe ik nooit met appeltaart haha, ik gebruik ook nooit een pakje, vind ik helemaal niet lekker gebruik altijd het recept van oma, hangt aan de binnenkant van de kast op een heel klein post it briefje haha
Minx- Lady Post-a-lot
ja ik heb er ook mijn eigen recept voor hoor maar hier kanik gewoon kijken met een prikkertje
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» appeltaart maken.
» Lekkerste appels voor appeltaart?
» Recept voor appeltaart
» gewoon een simpele appeltaart
» Wat is jullie appeltaart recept???
» Lekkerste appels voor appeltaart?
» Recept voor appeltaart
» gewoon een simpele appeltaart
» Wat is jullie appeltaart recept???
Pagina 1 van 1