Als je binnenkort een Ikea keukentje wilde gaan kopen..
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Als je binnenkort een Ikea keukentje wilde gaan kopen..
.. hoef je niet te gaan want ze zijn uit de handel gehaald ivm een veiligheidsfout. Wat de fout is konden ze me gisteren niet vertellen maar bij iedere Ikea in Nederland zijn ze (tijdelijk) niet meer te krijgen. Het staat ook niet op de site wat ik echt belachelijk vind ! Meer weet ik er niet van alleen dat ze nu dus niet meer te krijgen zijn
Ben ik gisteren voor jan l*l daar naar toe gereden grrr
Ben ik gisteren voor jan l*l daar naar toe gereden grrr
Gast- Gast
Re: Als je binnenkort een Ikea keukentje wilde gaan kopen..
Ben wel benieuwd wat die fout dan is!!
Gast- Gast
O dat is balen zeg. Er staat wel op de Ikea site bij de voorraad dat hij in Eindhoven ws niet op voorraad is. Bij Breda staat dat hij wel op voorraad is, en ik meen hem daar dinsdag ook nog gezien te hebben.
Ik hoop dat hij wel weer terugkomt, wij zouden hem graag voor de 2e verjaardag van onze dochter willen kopen.
Ik hoop dat hij wel weer terugkomt, wij zouden hem graag voor de 2e verjaardag van onze dochter willen kopen.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
Coccinelle schreef:O dat is balen zeg. Er staat wel op de Ikea site bij de voorraad dat hij in Eindhoven ws niet op voorraad is. Bij Breda staat dat hij wel op voorraad is, en ik meen hem daar dinsdag ook nog gezien te hebben.
Ja het stomme is dat hij wel gewoon in de winkel staat als showmodel maar in het magazijn is hij niet te vinden. Ik smeekte ook al om een showmodel (er stonden er 6 !) maar die kreeg ik niet mee
Gast- Gast
Weet je toevallig of het alleen om de modellen gaat die in de winkel stonden.
Of ook of er keukentjes terug moeten?
Of ook of er keukentjes terug moeten?
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
@ meisje, dat was volgens hun nog niet bekend. Ik zou gewoon even de site in de gaten houden !
Gast- Gast
Alweer een veiligheidsprobleem... Maken ze daar ook wel eens dingen die niet terug geroepen worden?
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Vraag Ikea keukentje ( NIEUWE update met foto)
» Kookplaat keukentje Ikea
» Gepimpt Ikea keukentje
» Ikea-keukentje opleuken
» Tip: Lief! meubels en Ikea keukentje
» Kookplaat keukentje Ikea
» Gepimpt Ikea keukentje
» Ikea-keukentje opleuken
» Tip: Lief! meubels en Ikea keukentje
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: