Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Als je binnenkort een Ikea keukentje wilde gaan kopen..

2 plaatsers

Ga naar beneden

Als je binnenkort een Ikea keukentje wilde gaan kopen.. Empty Als je binnenkort een Ikea keukentje wilde gaan kopen..

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 23:54

.. hoef je niet te gaan want ze zijn uit de handel gehaald ivm een veiligheidsfout. Wat de fout is konden ze me gisteren niet vertellen maar bij iedere Ikea in Nederland zijn ze (tijdelijk) niet meer te krijgen. Het staat ook niet op de site wat ik echt belachelijk vind ! Meer weet ik er niet van alleen dat ze nu dus niet meer te krijgen zijn

Ben ik gisteren voor jan l*l daar naar toe gereden Evil or Very Mad grrr

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je binnenkort een Ikea keukentje wilde gaan kopen.. Empty Re: Als je binnenkort een Ikea keukentje wilde gaan kopen..

Bericht  Gast vr 13 jan 2012 - 0:06

Ben wel benieuwd wat die fout dan is!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je binnenkort een Ikea keukentje wilde gaan kopen.. Empty Re: Als je binnenkort een Ikea keukentje wilde gaan kopen..

Bericht  Coccinelle vr 13 jan 2012 - 0:10

O dat is balen zeg. Er staat wel op de Ikea site bij de voorraad dat hij in Eindhoven ws niet op voorraad is. Bij Breda staat dat hij wel op voorraad is, en ik meen hem daar dinsdag ook nog gezien te hebben. scratch
Ik hoop dat hij wel weer terugkomt, wij zouden hem graag voor de 2e verjaardag van onze dochter willen kopen.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je binnenkort een Ikea keukentje wilde gaan kopen.. Empty Re: Als je binnenkort een Ikea keukentje wilde gaan kopen..

Bericht  Gast vr 13 jan 2012 - 0:48

Coccinelle schreef:O dat is balen zeg. Er staat wel op de Ikea site bij de voorraad dat hij in Eindhoven ws niet op voorraad is. Bij Breda staat dat hij wel op voorraad is, en ik meen hem daar dinsdag ook nog gezien te hebben. scratch
Ik hoop dat hij wel weer terugkomt, wij zouden hem graag voor de 2e verjaardag van onze dochter willen kopen.

Ja het stomme is dat hij wel gewoon in de winkel staat als showmodel maar in het magazijn is hij niet te vinden. Ik smeekte ook al om een showmodel (er stonden er 6 !) maar die kreeg ik niet mee Evil or Very Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je binnenkort een Ikea keukentje wilde gaan kopen.. Empty Re: Als je binnenkort een Ikea keukentje wilde gaan kopen..

Bericht  meisje vr 13 jan 2012 - 0:49

Weet je toevallig of het alleen om de modellen gaat die in de winkel stonden.
Of ook of er keukentjes terug moeten?
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je binnenkort een Ikea keukentje wilde gaan kopen.. Empty Re: Als je binnenkort een Ikea keukentje wilde gaan kopen..

Bericht  Gast vr 13 jan 2012 - 1:32

@ meisje, dat was volgens hun nog niet bekend. Ik zou gewoon even de site in de gaten houden !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je binnenkort een Ikea keukentje wilde gaan kopen.. Empty Re: Als je binnenkort een Ikea keukentje wilde gaan kopen..

Bericht  Gast vr 13 jan 2012 - 1:33

Alweer een veiligheidsprobleem... Maken ze daar ook wel eens dingen die niet terug geroepen worden?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je binnenkort een Ikea keukentje wilde gaan kopen.. Empty Re: Als je binnenkort een Ikea keukentje wilde gaan kopen..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum