Kookplaat keukentje Ikea
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kookplaat keukentje Ikea
Hebben jullie hier batterijen in gedaan?
Het leek mij leuk totdat het aanging en ik F erbij zag staan.
Toen bedacht ik me ineens dat ze dan niet zou snappen dat haar kookplaat koud blijft en dat een echte keramische kookplaat wel heet is... Wij koken niet keramisch, maar mijn moeder wel. Daar kan ze dan wel niet bijkomen, maar toch je weet het nooit.
En op het kdv koken ze ook keramisch of op/met inductie. Ze hebben daar 3 keukentjes in verschillende hoogte en dus ook op de hoogte net als het Ikea keukentje.
Ik twijfel nu een beetje, wat hebben jullie gedaan?
Het leek mij leuk totdat het aanging en ik F erbij zag staan.
Toen bedacht ik me ineens dat ze dan niet zou snappen dat haar kookplaat koud blijft en dat een echte keramische kookplaat wel heet is... Wij koken niet keramisch, maar mijn moeder wel. Daar kan ze dan wel niet bijkomen, maar toch je weet het nooit.
En op het kdv koken ze ook keramisch of op/met inductie. Ze hebben daar 3 keukentjes in verschillende hoogte en dus ook op de hoogte net als het Ikea keukentje.
Ik twijfel nu een beetje, wat hebben jullie gedaan?
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Re: Kookplaat keukentje Ikea
Ik snap wat je bedoelt, maar ik had de batterijen er lekker in gelaten. Er zijn zoveel dingen waarmee ze anders niet kan spelen. Een plastic mes in haar keukentje bijvoorbeeld?
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben er wel batterijen in gedaan maar die waren vrij snel leeg. Daarna hebben we er geen nieuwe in gedaan.
Yara snapte trouwens heel goed dat haar eigen kookplaat niet warm werd als hij aan stond en die van ons/oma wel.
Yara snapte trouwens heel goed dat haar eigen kookplaat niet warm werd als hij aan stond en die van ons/oma wel.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ik heb er 2 keer nieuwe batterijen ingedaan, maar ze zijn binnen 2 weken alweer leeg (en er gaat 6 x AA in).
Hij wist wel heel goed dat zijn kookplaat niet echt was.
Hij wist wel heel goed dat zijn kookplaat niet echt was.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
En als je er nou een spel van maakt?
Samen met haar spelen en koken in het keukentje, en dan 'pas op', 'ow heet', 'au, au'?
Ik snap je punt wel, maar ik denk dat ze daar best onmderscheid in kan maken. Helemaal als je wat toneelstuk in het spel brengt. Ik zou er zelf niet voor kiezen om de batterijen er uit te laten, maar het dus als iets educatief te gebruiken.
Samen met haar spelen en koken in het keukentje, en dan 'pas op', 'ow heet', 'au, au'?
Ik snap je punt wel, maar ik denk dat ze daar best onmderscheid in kan maken. Helemaal als je wat toneelstuk in het spel brengt. Ik zou er zelf niet voor kiezen om de batterijen er uit te laten, maar het dus als iets educatief te gebruiken.
Gast- Gast
Maar als ik zeg tegen haar dat het heet is en dat het au doet en ze voelt dat het helemaal niet heet is. Dan zal ze me een andere keer ook niet geloven...
We laten ze erin zitten, ze vind het zo leuk! Doet ook echt de lampjes aan als er een pan op moet etc.
Gaan haar uitleggen dat haar keukentje koud is en als ik dan ga koken(laatste dagen niet gedaan ) dan leg ik haar uit dat als mama kookt dat het heet is. Dit weet ze ook heel goed, want ik zeg het vaker, maar meer om het verschil met haar en mijn keuken uit te leggen.
We laten ze erin zitten, ze vind het zo leuk! Doet ook echt de lampjes aan als er een pan op moet etc.
Gaan haar uitleggen dat haar keukentje koud is en als ik dan ga koken(laatste dagen niet gedaan ) dan leg ik haar uit dat als mama kookt dat het heet is. Dit weet ze ook heel goed, want ik zeg het vaker, maar meer om het verschil met haar en mijn keuken uit te leggen.
PiP- Ratel
En die batterijen zijn dus zo leeg.... Dan houdt het hier denk ik ook wel op na 1 keer! Je zou denken dat ledjes het heel lang moeten doen op een paar batterijen, we vonden 6 al overdreven veel.
PiP- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Ikea-keukentje opleuken
» Gepimpt Ikea keukentje
» Tip: Lief! meubels en Ikea keukentje
» Als je binnenkort een Ikea keukentje wilde gaan kopen..
» Vraag Ikea keukentje ( NIEUWE update met foto)
» Gepimpt Ikea keukentje
» Tip: Lief! meubels en Ikea keukentje
» Als je binnenkort een Ikea keukentje wilde gaan kopen..
» Vraag Ikea keukentje ( NIEUWE update met foto)
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: