Tip: Lief! meubels en Ikea keukentje
+7
Susan
PapillonRose
Printje
Darius
Dikkie_Dik
meisjesmama
PiP
11 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Tip: Lief! meubels en Ikea keukentje
Bij de Ikea in Amersfoort is het onderste deel van het houten keukentje nu 49,- ipv 74,-
Dit is alleen deze week ivm 5 jarig bestaan.
En we komen net bij de Leen Bakker vandaan en daar zag ik een rode en blauwe opbergbankje staan, ze waren ze net aan het uitpakken, hij kost 40,- ipv 149,- Na wat googlen zag ik op een forum dat ze veel meer dingen zo afgeprijsd hebben alleen verschilt het heel erg per Leen Bakker wat ze geleverd hebben gekregen en sommige dingen ook al even geleden.
Voor de lief! liefhebbers misschien wel de moeite om een kijkje te nemen
Hier stonden nu 2 blauwe en 2 rode bankjes (man is nu 1 rode aan het halen )
Dit is alleen deze week ivm 5 jarig bestaan.
En we komen net bij de Leen Bakker vandaan en daar zag ik een rode en blauwe opbergbankje staan, ze waren ze net aan het uitpakken, hij kost 40,- ipv 149,- Na wat googlen zag ik op een forum dat ze veel meer dingen zo afgeprijsd hebben alleen verschilt het heel erg per Leen Bakker wat ze geleverd hebben gekregen en sommige dingen ook al even geleden.
Voor de lief! liefhebbers misschien wel de moeite om een kijkje te nemen
Hier stonden nu 2 blauwe en 2 rode bankjes (man is nu 1 rode aan het halen )
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Re: Tip: Lief! meubels en Ikea keukentje
Ik was dus maandag ook in een leenbakker daar hadden ze tafel, stoeltjes, kapstokken en opbergkisten. Lees net dat die opbergkist normaal 149 euro is en nu 40 euro. Mijn man wilde het niet meenemen omdat ons nieuwe nog niet hebben. Ik ga morgen weer die kant op. En ga manlief toch maar even overhalen.
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10
we moesten eerst naar huis om de auto te legen voor een bureau, toen heb ik snel op internet gekeken en heeft hij deze ook meegenomen jammer dat ze hier niet meer hadden, de verkoopster had het erover dat ze ook gordijnen etc gehad hebben.
Zag ook een witte opbergbak van de LB zelf staan die was 99,-
Zag ook een witte opbergbak van de LB zelf staan die was 99,-
PiP- Ratel
Ik zei net al tegen mijn man "morgen rijden we ook naar de LB" mijn man gaf aan dat we hem niet kwijt kunnen omdat we ons huis aan het verkopen zijn. Maar dan zetten we hem wel mijn broer zolang. Duurt nog wel 10 maanden voor we in ons nieuwe huis kunnen.
Het scheelt zoveel geld ik hoop dat ze we morgen nog staan *duim duim*
Het scheelt zoveel geld ik hoop dat ze we morgen nog staan *duim duim*
meisjesmama- Kletskop
In Spijkenisse stonden ze ook inderdaad voor 40 euro, helaas heb ik er echt geen ruimte meer voor maar ze zijn wel onwijs gaaf!
Gast- Gast
HeartBeat schreef:In Spijkenisse stonden ze ook inderdaad voor 40 euro, helaas heb ik er echt geen ruimte meer voor maar ze zijn wel onwijs gaaf!
Wat een goede tip! Wij willen precies die opbergbank hebben maar vond hem veels te duur! Heartbeat; hadden ze veel in Spijkenisse staan? Dan rij ik daar morgen na me werk even langs....
Dikkie_Dik- Fluisteraar
- Aantal berichten : 65
Punten : 65
Registratiedatum : 06-12-10
Leuk hoor! Tis hier alleen wat overbodig, jammer!
Ik zag bij de hema dat ze van die leuke grote plakstickers van jip en janneke hebben! Kun je op de zitting plakken ofzo.
Ik zag bij de hema dat ze van die leuke grote plakstickers van jip en janneke hebben! Kun je op de zitting plakken ofzo.
Laatst aangepast door Darius op wo 31 aug 2011 - 7:06; in totaal 1 keer bewerkt
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Dikkie_Dik schreef:HeartBeat schreef:In Spijkenisse stonden ze ook inderdaad voor 40 euro, helaas heb ik er echt geen ruimte meer voor maar ze zijn wel onwijs gaaf!
Wat een goede tip! Wij willen precies die opbergbank hebben maar vond hem veels te duur! Heartbeat; hadden ze veel in Spijkenisse staan? Dan rij ik daar morgen na me werk even langs....
Stonden er een stuk of 6, zowel beneden als boven ook tafeltjes en stoeltjes enz.
Gast- Gast
Erg leuk! Wij hebben al een ander bankje dus helaas zou het hier overbodig zijn.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
HeartBeat schreef:Dikkie_Dik schreef:HeartBeat schreef:In Spijkenisse stonden ze ook inderdaad voor 40 euro, helaas heb ik er echt geen ruimte meer voor maar ze zijn wel onwijs gaaf!
Stonden er een stuk of 6, zowel beneden als boven ook tafeltjes en stoeltjes enz.
Mooi, rij ik eerst ff in Vlaardingen langs (daar werk ik) en anders even door naar Spijkenisse... Al is dat wel gevaarlijk want volgens mij gaat morgen de baby dump ook open....
Dikkie_Dik- Fluisteraar
Waren het overal alleen rode en blauwe bankjes? Want die kleuren kan ik hier helaas niet echt iets mee in de woonkamer Er zijn dacht ik ook nog witte en fuchsia van en dat zou wel heel leuk staan.. Maar die moet de Leen Bakker dan toevallig maar net hebben. Iemand ze gespot of is het echt alleen rood en blauw?
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
PapillonRose schreef:Waren het overal alleen rode en blauwe bankjes? Want die kleuren kan ik hier helaas niet echt iets mee in de woonkamer Er zijn dacht ik ook nog witte en fuchsia van en dat zou wel heel leuk staan.. Maar die moet de Leen Bakker dan toevallig maar net hebben. Iemand ze gespot of is het echt alleen rood en blauw?
Inderdaad, ik zou zo'n soort bankje graag in Yrsa's kamer willen, maar zij heeft paarstinten en wit. Ikea heeft gelukkig ook wel dat soort bankjes, maar deze is wel heel erg leuk en niet duur.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Misschien is het mogelijk om het te verven?
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Dikkie_Dik schreef:HeartBeat schreef:Dikkie_Dik schreef:HeartBeat schreef:In Spijkenisse stonden ze ook inderdaad voor 40 euro, helaas heb ik er echt geen ruimte meer voor maar ze zijn wel onwijs gaaf!
Mooi, rij ik eerst ff in Vlaardingen langs (daar werk ik) en anders even door naar Spijkenisse... Al is dat wel gevaarlijk want volgens mij gaat morgen de baby dump ook open....
Denk niet dat het bij de Babydump overdreven druk zal zijn, want ze hadden nou niet echt 'schokkende' openingsaanbiedingen ofzo
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
ik heb de opbergkisten wel in het groen, blauw, roze en wit gezien. De bankjes heb ik niet gezien ga morgen even kijken. Maar dat is in Noord Holland.PapillonRose schreef:Waren het overal alleen rode en blauwe bankjes? Want die kleuren kan ik hier helaas niet echt iets mee in de woonkamer Er zijn dacht ik ook nog witte en fuchsia van en dat zou wel heel leuk staan.. Maar die moet de Leen Bakker dan toevallig maar net hebben. Iemand ze gespot of is het echt alleen rood en blauw?
meisjesmama- Kletskop
Hmmm, dan ga ik toch ook maar even een kijkje nemen hier in de buurt. Een opbergkist is ook leuk! En dan heb ik al weer meer keuze, groen, roze en wit zou leuk kunnen staan hiermeisjesmama schreef:ik heb de opbergkisten wel in het groen, blauw, roze en wit gezien. De bankjes heb ik niet gezien ga morgen even kijken. Maar dat is in Noord Holland.PapillonRose schreef:Waren het overal alleen rode en blauwe bankjes? Want die kleuren kan ik hier helaas niet echt iets mee in de woonkamer Er zijn dacht ik ook nog witte en fuchsia van en dat zou wel heel leuk staan.. Maar die moet de Leen Bakker dan toevallig maar net hebben. Iemand ze gespot of is het echt alleen rood en blauw?
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Toen ik vroeg wat ze kosten keek ze in het systeem en toen zag ik op haar beeldscherm nog veel meer lief staan.
Ik vroeg of ze nog meer ergens hadden staan in de winkel, maar nee want de rest van de voorraad stond op 0. Het bankje stond alleen in het systeem in het rood en blauw, hij bestaat ook in het wit zag ik op en website.
Als je het wil kan je hem wel opschuren en verven, het is mdf. Is wel zonde van een nieuw bankje, maar aan de andere kant, voor het geld is het wel te doen. Ik wou eerst ook de witte en baalde, maar bedacht me dat er in het behang dat ik wil (ook van lief!) ook dat rode zit en dan rood ook voor een 2e kindje leuk is als het een jongen zou zijn.
Ik vroeg of ze nog meer ergens hadden staan in de winkel, maar nee want de rest van de voorraad stond op 0. Het bankje stond alleen in het systeem in het rood en blauw, hij bestaat ook in het wit zag ik op en website.
Als je het wil kan je hem wel opschuren en verven, het is mdf. Is wel zonde van een nieuw bankje, maar aan de andere kant, voor het geld is het wel te doen. Ik wou eerst ook de witte en baalde, maar bedacht me dat er in het behang dat ik wil (ook van lief!) ook dat rode zit en dan rood ook voor een 2e kindje leuk is als het een jongen zou zijn.
PiP- Ratel
Annie24 schreef:Dikkie_Dik schreef:HeartBeat schreef:Dikkie_Dik schreef:HeartBeat schreef:In Spijkenisse stonden ze ook inderdaad voor 40 euro, helaas heb ik er echt geen ruimte meer voor maar ze zijn wel onwijs gaaf!
Denk niet dat het bij de Babydump overdreven druk zal zijn, want ze hadden nou niet echt 'schokkende' openingsaanbiedingen ofzo
Denk ook meer dat ze het over uitgaven heeft
Gast- Gast
ik kan niks van dat alles vinden op de leenbakker site! Iemand een link?
Cupcake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 309
Punten : 382
Registratiedatum : 19-11-10
HeartBeat schreef:Annie24 schreef:Dikkie_Dik schreef:HeartBeat schreef:Dikkie_Dik schreef:HeartBeat schreef:In Spijkenisse stonden ze ook inderdaad voor 40 euro, helaas heb ik er echt geen ruimte meer voor maar ze zijn wel onwijs gaaf!
Denk ook meer dat ze het over uitgaven heeft
Ik bedoelde idd meer de uitgaven! De BBB kon ik altijd wel goed vermijden, vond het veels te duur maar de baby dump wordt een ander verhaal denk ik Maarja, kom er net achter dat m'n man morgen een afspraak heeft 's-avonds dus ik kan helaas niet gaan kijken. Hopen dat ze er van t weekend nog staan en anders pech....
Dikkie_Dik- Fluisteraar
Dikkie_Dik schreef:
Ik bedoelde idd meer de uitgaven! De BBB kon ik altijd wel goed vermijden, vond het veels te duur maar de baby dump wordt een ander verhaal denk ik Maarja, kom er net achter dat m'n man morgen een afspraak heeft 's-avonds dus ik kan helaas niet gaan kijken. Hopen dat ze er van t weekend nog staan en anders pech....
ojaaaaaaaaaa
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Ik heb de opbergkist in Amsterdam zelfs voor 15 euro gekocht en het bankje was 20.
Gast- Gast
Hier in de omgeving nergens lief bij leenbakker helaas!
Had graag de speelgoedkist en evt het bankje in
het wit of blauw gehad.
Als ik ernaar vraag in de winkel kijken ze
me raar aan en hebben ze het nooit gehad!
Ik snap het niet...
Had graag de speelgoedkist en evt het bankje in
het wit of blauw gehad.
Als ik ernaar vraag in de winkel kijken ze
me raar aan en hebben ze het nooit gehad!
Ik snap het niet...
Cupcake- Fluisteraar
Zouden de dames die de speelgoedkist en of het
bankje bij de leenbakker hebben gezien
Het filiaal hier willen vermelden of pmmen?
Ik wil ze echt heel graag hebben maar ze
zijn hier nergens te krijgen!
bankje bij de leenbakker hebben gezien
Het filiaal hier willen vermelden of pmmen?
Ik wil ze echt heel graag hebben maar ze
zijn hier nergens te krijgen!
Cupcake- Fluisteraar
Bij welke filialen ben je geweest?
Ik ga straks kijken of ze ze hier nog hebben. Ik hoop het.
Ik ga straks kijken of ze ze hier nog hebben. Ik hoop het.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Gepimpt Ikea keukentje
» Ikea-keukentje opleuken
» Kookplaat keukentje Ikea
» keukentje....
» Vraag Ikea keukentje ( NIEUWE update met foto)
» Ikea-keukentje opleuken
» Kookplaat keukentje Ikea
» keukentje....
» Vraag Ikea keukentje ( NIEUWE update met foto)
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: