Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

van kruipen tot lopen

5 plaatsers

Ga naar beneden

van kruipen tot lopen Empty van kruipen tot lopen

Bericht  loesje do 12 jan 2012 - 22:24

mijn zoontje kruipt graag en lopen dat doet hij dus niet los wel langs de tafel enz. van de week was hij heeel boos want meneer wilde opgetilt worden maar dat gebeurde dus niet en promt liep hij 3 stapjes los maar dat had hij dus niet in de gaten want toen hij had door had viel hij om. zo heeft hij dat de laaste maanden nog een keer een enkele keer een 1 stapje gedaan maar verder eigenlijk niet. nu lijkt het erop dat hij het wel kan maar niet durft uit angst dat hij omvalt. hoe kan ik het hem leren dat hij niet bang hoeft te zijn. Als wij hem over laten stapen naar ons dan gaat hij duiken inplaats van een stap te zetten
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

van kruipen tot lopen Empty Re: van kruipen tot lopen

Bericht  ekjir@M do 12 jan 2012 - 22:32

Ons zoontje kruipt ook graag en loopt ook alleen nog maar langs tafel en achter een loopwagentje. Ik denk dat het niet echt angst is maar meer het evenwicht nog niet hebben om los te lopen.

Misschien is het een idee om hem een loopwagentje te geven. Sinds J. die heeft gaat hij ook vaak los staan, meestal komt lopen daarna vanzelf.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

van kruipen tot lopen Empty Re: van kruipen tot lopen

Bericht  Teddyaapje do 12 jan 2012 - 22:52

Ik denk dat het vanzelf wel komt, hij kán het, dat weet je, maar hij gaat t pas doen als hij er zelf aan toe is. Ik denk dat je er niet teveel 'druk' op moet leggen, dit kan ook averechts werken en juist voor (nog meer) onzekerheid zorgen.

Je zou misschien wel iets van een loopkarretje kunnen neerzetten (als jullie dat nog niet hebben), daarmee leert hij dat hij ook van de tafel weg kan lopen.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

van kruipen tot lopen Empty Re: van kruipen tot lopen

Bericht  loesje do 12 jan 2012 - 22:55

hij heeft een loopkarretje maar daar loopt hij met zijn knietjes mee. hij kan daar wel mee lopen maar dat is schijnbaar minder leuk :P
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

van kruipen tot lopen Empty Re: van kruipen tot lopen

Bericht  Catwoman79 do 12 jan 2012 - 23:14

Ruben was 1,5 toen hij pas echt los ging lopen en een maand later ging dit ook al over in rennen.
Dus maak je geen zorgen. Het ene kindje is sneller in het ene dan het andere
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

van kruipen tot lopen Empty Re: van kruipen tot lopen

Bericht  Fiwen vr 13 jan 2012 - 2:58

J. heeft ook lang niet durven lopen terwijl ze het volgens mij al lang kon. En van het ene op het andere moment liep ze los. In een dag tijd ging ze van enkele stapjes naar volledig los lopen. En nu een maand later kruipt ze bijna niet meer.

Geduld hebben dus :P
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

van kruipen tot lopen Empty Re: van kruipen tot lopen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum