Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kruipen

+9
Annemie
Thunder
Kat1980
Lindsya
TukTuk
Ayla
kwak
Smaragdje
loesje
13 plaatsers

Ga naar beneden

Kruipen Empty Kruipen

Bericht  Gast zo 18 dec 2011 - 22:33

J.anneman wil gewoon niet kruipen of tijgeren. Hij komt evengoed wel waar hij wezen moet door te rollen. Hij rolt zo de hele huiskamer door, geen gezicht Very Happy

zijn er meer kindjes die er zo laat mee waren/zijn?

Ik maak ke niet echt zorgen ofzo, hij mag natuurlijk wat later zijn en hij ontwikkeld zich verder wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kruipen Empty Re: Kruipen

Bericht  loesje zo 18 dec 2011 - 22:36

gewoon gedult hebben alex ging ook pas heel laat tijgerend door de kamer en nu pas begint hij met kruipen
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Kruipen Empty Re: Kruipen

Bericht  Smaragdje zo 18 dec 2011 - 22:45

J is dan nog niet zo oud, maar hij ging na het in zijn achteruit ook over in rollen. Sinds van de week was hij van de ene op de andere dag over op tijgeren. Kan dus nog snel gaan.

Ik dacht ook dat het het belangrijkst was dat ze op ontdekkingstocht gingen en zich op de een of andere manier verplaatste. Het komt dus vast nog wel!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kruipen Empty Re: Kruipen

Bericht  Gast zo 18 dec 2011 - 22:47

F. wordt donderdag 1 jaar maar kruipt ook nog niet. Hij schuift op zijn billen door het huis. Af en toe zit hij op handen en knieën maar kruipen heeft hij nog niet door.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kruipen Empty Re: Kruipen

Bericht  kwak zo 18 dec 2011 - 22:50

10 maand is toch niet laat?! weet niet wat het gemiddelde is hoor, maar 10 maand vind ik nog niet laat Wink
D. was 9 maand toen ze ging kruipen, gelukkig maar want ze kon alleen maar achteruit tijgeren en zodra ze ergens tegen aan zat was het huilen geblazen want ze kon niet meer vooruit, geen gezicht Wink
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kruipen Empty Re: Kruipen

Bericht  Gast zo 18 dec 2011 - 22:57

Nee, echt laat is het natuurlijk niet maar hier je je vaak dat kinderen veel vroeger zijn en bij C.iske op de zwemles is een zusje net zo oud als J.anneman en diekruipt en staat gewoon al.

C.iske tijgerde met 10 maanden wel volgnens mij.
Maar ik weet ook dat ik plotseling heel snel kan gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kruipen Empty Re: Kruipen

Bericht  Ayla zo 18 dec 2011 - 23:02

Ik weet niet of het met 10 maanden nog uitmaakt, maar hij is toch ook te vroeg geboren, heeft dat geen invloed? Geen idee hoor, ik doe ook maar een gok :P straks staat ie morgen in de box Wink
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Kruipen Empty Re: Kruipen

Bericht  loesje zo 18 dec 2011 - 23:03

dat verschilt echt per kind en als ze maar voor 2 jaar gaan lopen is het gewoon goed. Het neefje van alex die liep al met 12 maanden en ik denk dat het bij alex nog wel even duurt voor hij gaat lopen en ik liep ook pas heel laat maar ik ben echt niet dom ofzo.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Kruipen Empty Re: Kruipen

Bericht  TukTuk zo 18 dec 2011 - 23:04

Volgens mij maakt het ook niks uit inderdaad en er zijn ook kindjes die het kruipen (zo goed als) overslaan, omdat ze toch wel komen waar ze willen komen, en uiteindelijk in lopen over gaan.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kruipen Empty Re: Kruipen

Bericht  Ayla zo 18 dec 2011 - 23:10

Haha loesje niemand zegt dat je dom bent Wink ons nichtje liep ook "pas" met 18 maanden, maar volgens mij is dat keurig volgens het gemiddelde! Denk dat je ook meer succesverhalen hoor van kindjes die met 10 of 12 mnd al liepen, en minder over kindjes die "pas" met 2 jaar bijv. liepen.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Kruipen Empty Re: Kruipen

Bericht  Lindsya zo 18 dec 2011 - 23:13

Mijn zoontje heeft nooit echt gekropen, af en toe naar voren en naar achteren maar dat was het. Hij was 1 jaar en toen liep die, dus hij heeft een beetje overgeslagen lijkt het wel. Hij deed wel omrollen en al snel langs de tafel lopen om ergens te komen.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Kruipen Empty Re: Kruipen

Bericht  Gast zo 18 dec 2011 - 23:15

Ayla schreef:Ik weet niet of het met 10 maanden nog uitmaakt, maar hij is toch ook te vroeg geboren, heeft dat geen invloed? Geen idee hoor, ik doe ook maar een gok :P straks staat ie morgen in de box Wink

Klopt, tot een jaar mag je het eraf trekken dus officieel is hij nog 5 weken jonger.

Overigens heeft hij wel al 8 tanden dus hij heeft de laatste ook niet optimaal in zijn vel gezeten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kruipen Empty Re: Kruipen

Bericht  Kat1980 zo 18 dec 2011 - 23:45

Het dochtertje van 1 van de meiden van zwangerschapsgym, kon tot 11 maanden ook alleen zitten. Heeft wel ooit gerold in de box, maar gebruikte het daarna nooit om te komen waar ze wezen wou. Vanaf 11 maanden ging ze opeens tijgeren en nu is ze net een jaar een kruipt en loopt langs de tafel en dergelijke.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Kruipen Empty Re: Kruipen

Bericht  Thunder ma 19 dec 2011 - 7:08

Mijn jongste kroop pas voor het eerst met 15 maanden.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kruipen Empty Re: Kruipen

Bericht  Gast ma 19 dec 2011 - 7:45

Mijn zoontje is 13,5 maand en kruipt nog steeds niet, en dat zal hij ook niet meer doen (volgens het cb). Hij schuift vooruit op zijn billen en dat werkt prima voor hem! We hebben dan ook een gladde vloer, dus dat scheelt ook! Elk kindje doet het op zijn eigen manier en tempo. Komt vast goed!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kruipen Empty Re: Kruipen

Bericht  Annemie ma 19 dec 2011 - 8:01

mijn zoontje is 18 maanden en kruipt ook niet, sinds 2 maanden tijgert hij, daarvoor rolde hij, maar dat was ook pas na 1 jaar volgens mij. Ik ben vorige week bij het CB geweest en die zeiden dat het vanzelf wel komt, de 1 heeft er eerder zin in dan de ander, het kan dan zo plots heel snel gaan en het is ook niet zo dat ze voor hun tweede moeten kunnen lopen, het zoontje van mijn collega liep pas met 26 maanden.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kruipen Empty Re: Kruipen

Bericht  Ezzer ma 19 dec 2011 - 8:20

Je hebt altijd van die vroege vogels. Kindje van een vriendin is ruim 7 maanden en staat ook al. Maar of dat nou alles is? Hoe dan ook, ze gaan het vanzelf wel een x doen! Met 10 maanden nog tijd genoeg zou ik zeggen
Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kruipen Empty Re: Kruipen

Bericht  Flip Fluitketel ma 19 dec 2011 - 8:26

Hier begon J. rond de 9maanden te tijgeren. Kruipen kon ze ook wel, maar had ze vaak geen zin in denk ik. Echt kruipen doet ze pas vanaf rond de 12,5maand.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kruipen Empty Re: Kruipen

Bericht  Knillis ma 19 dec 2011 - 9:15

Mijn zoontje rolde en tijgerde op die leeftijd ook de hele kamer door. Met ruim 11 maanden ging hij kruipen en zelf zitten, een paar dagen na zijn 1e verjaardag kon hij optrekken tot staan en ook gelijk goed langs de tafel enzo lopen. Pas met 17 maanden liep hij los maar ook toen liep hij meteen goed stevig en ver!
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Kruipen Empty Re: Kruipen

Bericht  sheila123 ma 19 dec 2011 - 21:00

Nera,B. Dus ook een billenschuiver? Was J. Ook maar heeft van 13-15 maanden toch nog even gekropen.

Sunprincess,ik zou me niet al te veel zorgen maken hoor! Hij verplaatst zich dan is het toch oke?
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kruipen Empty Re: Kruipen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum