Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

tot welke leeftijd fles?

+17
Annemie
Flip Fluitketel
Parisienne
Coccinelle
Floor
PapillonRose
nillis
woezel
Mida4you
Mikki
Tania
Pussycat
loesje
Thunder
moepie
Darius
duckie
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

tot welke leeftijd fles? - Pagina 2 Empty Re: tot welke leeftijd fles?

Bericht  Annemie vr 13 jan 2012 - 8:11

Ons zoontje drinkt vanaf ongeveer 13 a 14 maanden niet meer uit de fles.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tot welke leeftijd fles? - Pagina 2 Empty Re: tot welke leeftijd fles?

Bericht  Liadan vr 13 jan 2012 - 8:13

Yara kreeg tot ze 1,5 jaar was op mijn werkdagen borstvoeding uit een fles. Daarna stopte ik met kolven en kreeg ze voortaan melk uit een gewone beker.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tot welke leeftijd fles? - Pagina 2 Empty Re: tot welke leeftijd fles?

Bericht  Gast vr 13 jan 2012 - 8:30

Y.enthe drinkt nog van alles uit de fles..was er al heel vlot bij met tuitbeker,...maar ze weigert dat ding gewoon..nja dan niet hoor :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

tot welke leeftijd fles? - Pagina 2 Empty Re: tot welke leeftijd fles?

Bericht  Floor vr 13 jan 2012 - 8:33

Razz_ schreef:
Floor schreef:
Pussycat schreef:gaat het bij jullie uit een gewone beker wel goed dan? Op de een of andere manier loopt er hier meer ernaast dan erin tot welke leeftijd fles? - Pagina 2 394967

Het kindje van een vriendin dronk eerst alleen uit rietjesbekers maar dat is 'voorovergebogen' drinken, terwijl uit een beker rechtop is en de beker kantelen, dat snapte het kindje dus niet. Nu heeft ze al een tijdje een speciale drinkbeker waarbij het kindje dus drinkt als uit een normale beker, maar er zit een soort deksel op met een rubberen randje, aan alle kanten kan het kindje dus drinken maar er loopt niks naast.
Ik heb geen idee van welk merk de beker is, hij is groen van kleur, ik zal het haar eens vragen, dan kan ik het makkelijker uitleggen.

ik heb het gevonden
http://www.hetrietje.nl/contents/nl/d347_Kiddyboo_360_graden_antiknoei_drinkbeker.html

Dat lijkt me wel handig. Jammer dat ze allemaal zijn uitverkocht op die site. Ik zal 's verder gaan zoeken !

ik zag het net ook, op andere site's is het wel nog te koop. mijn vriendin heeft het in uden gekocht in de winkel van babysales.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tot welke leeftijd fles? - Pagina 2 Empty Re: tot welke leeftijd fles?

Bericht  liesje vr 13 jan 2012 - 10:40

ik heb hier een meisje dat niet uit een tuitbeker wil drinken. heb net op de site gekeken lijkt me een handige beker.
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

tot welke leeftijd fles? - Pagina 2 Empty Re: tot welke leeftijd fles?

Bericht  Aagje! vr 13 jan 2012 - 20:25

Ze kreeg alleen melk uit een fles. Met 7 maanden dronk ze uit een rietjes beker, en met 12 maanden kreeg ze geen melk meer dus ook geen fles.
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

tot welke leeftijd fles? - Pagina 2 Empty Re: tot welke leeftijd fles?

Bericht  duckie za 14 jan 2012 - 0:48

die beker lijkt me ook wel handig... nu nog maar even uitvogelen waar ze nog meer verkrijgbaar zijn Very Happy
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tot welke leeftijd fles? - Pagina 2 Empty Re: tot welke leeftijd fles?

Bericht  Fiwen za 14 jan 2012 - 2:01

Floor schreef:
Razz_ schreef:
Floor schreef:
Pussycat schreef:gaat het bij jullie uit een gewone beker wel goed dan? Op de een of andere manier loopt er hier meer ernaast dan erin tot welke leeftijd fles? - Pagina 2 394967

Het kindje van een vriendin dronk eerst alleen uit rietjesbekers maar dat is 'voorovergebogen' drinken, terwijl uit een beker rechtop is en de beker kantelen, dat snapte het kindje dus niet. Nu heeft ze al een tijdje een speciale drinkbeker waarbij het kindje dus drinkt als uit een normale beker, maar er zit een soort deksel op met een rubberen randje, aan alle kanten kan het kindje dus drinken maar er loopt niks naast.
Ik heb geen idee van welk merk de beker is, hij is groen van kleur, ik zal het haar eens vragen, dan kan ik het makkelijker uitleggen.

ik heb het gevonden
http://www.hetrietje.nl/contents/nl/d347_Kiddyboo_360_graden_antiknoei_drinkbeker.html

Dat lijkt me wel handig. Jammer dat ze allemaal zijn uitverkocht op die site. Ik zal 's verder gaan zoeken !

ik zag het net ook, op andere site's is het wel nog te koop. mijn vriendin heeft het in uden gekocht in de winkel van babysales.

Hier hebben ze hem nog wel http://dewoodpecker.nl/webshop/contents/nl/p1719.html Heb er net een besteld. Lijkt me ideaal, J. is nu in de fase dat ze alles zelf moet doen met als gevolg dat steeds heel haar kleertjes nat zijn.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tot welke leeftijd fles? - Pagina 2 Empty Re: tot welke leeftijd fles?

Bericht  Gast za 14 jan 2012 - 3:10

Fiwen schreef:
Floor schreef:
Razz_ schreef:
Floor schreef:
Pussycat schreef:gaat het bij jullie uit een gewone beker wel goed dan? Op de een of andere manier loopt er hier meer ernaast dan erin tot welke leeftijd fles? - Pagina 2 394967

Het kindje van een vriendin dronk eerst alleen uit rietjesbekers maar dat is 'voorovergebogen' drinken, terwijl uit een beker rechtop is en de beker kantelen, dat snapte het kindje dus niet. Nu heeft ze al een tijdje een speciale drinkbeker waarbij het kindje dus drinkt als uit een normale beker, maar er zit een soort deksel op met een rubberen randje, aan alle kanten kan het kindje dus drinken maar er loopt niks naast.
Ik heb geen idee van welk merk de beker is, hij is groen van kleur, ik zal het haar eens vragen, dan kan ik het makkelijker uitleggen.

ik heb het gevonden
http://www.hetrietje.nl/contents/nl/d347_Kiddyboo_360_graden_antiknoei_drinkbeker.html

Dat lijkt me wel handig. Jammer dat ze allemaal zijn uitverkocht op die site. Ik zal 's verder gaan zoeken !

ik zag het net ook, op andere site's is het wel nog te koop. mijn vriendin heeft het in uden gekocht in de winkel van babysales.

Hier hebben ze hem nog wel http://dewoodpecker.nl/webshop/contents/nl/p1719.html Heb er net een besteld. Lijkt me ideaal, J. is nu in de fase dat ze alles zelf moet doen met als gevolg dat steeds heel haar kleertjes nat zijn.

Ik vind alleen de verzendkosten zo jammer. Je betaald 6,75 voor een ding van 9,99. Ik zoek nog even verder tot welke leeftijd fles? - Pagina 2 561177

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

tot welke leeftijd fles? - Pagina 2 Empty Re: tot welke leeftijd fles?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum