Welke dr. Brown fles?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Welke dr. Brown fles?
Ivm met de krampjes van onze dochter wil ik toch de dr. Brown fles gaan proberen. Heb gelezen dat hier veel positieve ervaringen mee zijn.
Maar nu kom ik verschillende flessen tegen. Smalle/ brede/ glazen flessen, etc.
Welke fles adviseren jullie?
Ook krijgt ze nutrilon Omneo voeding, moet ik dan nog andere spenen gaan gebruiken? Ik ben bij de difrax fles namelijk ook overgestapt van een S naar een M speen, omdat ze de voeding er anders niet doorheen kreeg!
Maar nu kom ik verschillende flessen tegen. Smalle/ brede/ glazen flessen, etc.
Welke fles adviseren jullie?
Ook krijgt ze nutrilon Omneo voeding, moet ik dan nog andere spenen gaan gebruiken? Ik ben bij de difrax fles namelijk ook overgestapt van een S naar een M speen, omdat ze de voeding er anders niet doorheen kreeg!
Bloem86- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Welke dr. Brown fles?
Ik volgens mij de smalle hoge flessen. Gewoon plastic.
Of je een andere speen nodig hebt weet ik niet. Ik geef nu wel pap met speen 2 en zonder dat blauwe pijpje erin.
Maar pa is natuurlijk wel wat dikker dan de omneo.
Of je een andere speen nodig hebt weet ik niet. Ik geef nu wel pap met speen 2 en zonder dat blauwe pijpje erin.
Maar pa is natuurlijk wel wat dikker dan de omneo.
Gast- Gast
Ik heb de smalle hals fles en de Omneo kwam bijna nier door de nr 1 speen dus wij gebruikten de nr 2 speen. Inmiddels heeft ze Nutriton door de melk en nu gebruiken we de nr 3 speen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hadden de smalle fles.
Y. heeft nooit een papfles gehad, want we kregen de verhouding pap/speen nooit goed. Na ik weet niet hoeveel pogingen was ik er klaar mee, dan maar geen pap
Hij heeft wel Nutriton gehad en dat was op een fles van 180+6 3 schepjes. Dat ging hier prima door de prematurenspeen. Daar drinkt hij trouwens nu nog steeds van anders gaat het te snel.
Y. heeft nooit een papfles gehad, want we kregen de verhouding pap/speen nooit goed. Na ik weet niet hoeveel pogingen was ik er klaar mee, dan maar geen pap
Hij heeft wel Nutriton gehad en dat was op een fles van 180+6 3 schepjes. Dat ging hier prima door de prematurenspeen. Daar drinkt hij trouwens nu nog steeds van anders gaat het te snel.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Welke fles?
» Welke fles en flesvoeding?
» tot welke leeftijd fles?
» Rijstebloem in fles: welke speen?
» Welke fles gebruiken jullie?
» Welke fles en flesvoeding?
» tot welke leeftijd fles?