Dagcafe voor de mama's!
+34
L!ND@
Teddyaapje
Tiara
Barbabella
chocolate
woezel
Sofie
Happydobby
Pussycat
Roos
LMCurious
vlinder-19
Ayla
Roodkapje
snoezel
blondje1313
Bruintje Beer
koNijntje
kwak
PapillonRose
Laced
sheila123
Makamba
Fearie
Parisienne
Novalee
M@niek
meisje
Aagje!
Lejow
Flip Fluitketel
Flower_L
Muppetje
Nijntje
38 plaatsers
Pagina 8 van 11
Pagina 8 van 11 • 1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11
Re: Dagcafe voor de mama's!
L!ND@ schreef:Maar Lejow, kijk inderdaad even uit met jeuk. Mijn schoonzus heeft ook cholestase gehad en haar kindje is overleden. Gelukkig komt het niet vaak voor!
Wat is dat precies?
*Heb het even opgezocht*
Gelukkig jeukt het onder mijn voeten en in mijn handpalmen nog niet!
Maar jeuk is toch sowieso ook een bekende zwangerschapskwaal?
Laatst aangepast door Lejow op do 12 jan 2012 - 6:52; in totaal 1 keer bewerkt
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Wie gaat er nog meer "Wie is de mol" kijken? Ik hoop dat ik nog wakker genoeg ben om alles mee te krijgen...
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Lejow schreef:L!ND@ schreef:Maar Lejow, kijk inderdaad even uit met jeuk. Mijn schoonzus heeft ook cholestase gehad en haar kindje is overleden. Gelukkig komt het niet vaak voor!
Wat is dat precies?
Het heeft iets met je galzuren zouten en lever te maken weet het niet meer zo..ik heb het ook gehad in een zo erge vorm met 76 punten hoogste ooit gemeten in Nederland! (je meot haar maar googlen, maar het is echt heftig hoor wat je leest!)
Gast- Gast
L!ND@ schreef:Wie gaat er nog meer "Wie is de mol" kijken? Ik hoop dat ik nog wakker genoeg ben om alles mee te krijgen...
Ik nie, tot op heden nog nooit gevolgd..
Lejow- Lady Post-a-lot
Lang verhaal, maar kort gezegd kan er gal komen bij je kindje e dat kan dus heel erg mis gaan...
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Ik weet wel dat er gezegd is bijv dat het vaak bij een 2e kindje voor komt en ik had bij een 1e (dat is zoiezo al zeldzaam!) maar bij een 2e kan het bij mij dus ook weer gebeuren en dan nog heftiger....(hoop het niet)
En nee, ik kijk ook niet wie is de mol..nog nooit gezien!
En nee, ik kijk ook niet wie is de mol..nog nooit gezien!
Gast- Gast
.
Laatst aangepast door Flower_L op do 12 jan 2012 - 8:31; in totaal 1 keer bewerkt
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Anniej_S schreef:NIET LEUK.
Ik kan volgens mij beter ook maar die rondjes gaan doen die jij vandaag hebt gedaan...alle winkels af naar koopjes
Flower_L- Ratel
Flower_L schreef:Anniej_S schreef:NIET LEUK.
Ik kan volgens mij beter ook maar die rondjes gaan doen die jij vandaag hebt gedaan...alle winkels af naar koopjes
volg jij mij
Gast- Gast
Jamjam, bakje appelmoes
Lejow- Lady Post-a-lot
Mag ik ook even klagen? Mijn vriend is nog niet thuis en we moeten nog eten. N. zit in een sprongetje en heeft sinds 8:30 uur vanochtend 3x 45 minuten geslapen (en dat ging niet zonder slag of stoot) en dan duurt de dag erg lang... Ik heb geen flauw idee hoe laat m'n vriend thuis zal zijn en ik heb HONGER!!!
Zo, dat moest ik even kwijt
Zo, dat moest ik even kwijt
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
balen! Kun je niet vast wat gaan eten? Mijn vriend belt ook weleens op dat ie wat later komt. Minder gezellig misschien, maar dan begin ik alvast (samen met L.) te eten. Dan warmt hij bij thuiskomst op en gaan we samen op bank zitten, toch nog beetje samen eten
Flower_L- Ratel
lejow, ik ben bij C. ook daar op getest ivm jeuk. Hier was het niets, maar zou het de volgende keer wel even melden als het aanhoudt. En je schaambeen, klinkt als je bekken. Dus wees daar ook voorzichtig mee.
Volgens mij las ik vd week ergens dat jij de prikpil had gehad? Zo ja mocht dat bij jou, lees op inernet dat ze die liever niet zo jong doen? Beviel het?
Hier vanmorgen C eerder opgehaald vd psz, was warm en hangerig. Vanmiddag wel goed geslapen, maar hou hem zo en zo morgen lekker thuis.
Volgens mij las ik vd week ergens dat jij de prikpil had gehad? Zo ja mocht dat bij jou, lees op inernet dat ze die liever niet zo jong doen? Beviel het?
Hier vanmorgen C eerder opgehaald vd psz, was warm en hangerig. Vanmiddag wel goed geslapen, maar hou hem zo en zo morgen lekker thuis.
woezel- Prater
- Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11
Ik zou inderdaad ook alvast eten hoor Novalee!!!
Zeker omdat je al zo'n vermoeiende dag achter de rug hebt
Zeker omdat je al zo'n vermoeiende dag achter de rug hebt
Lejow- Lady Post-a-lot
Nou als ik dat ga doen dan zit ik 5 dagen in de week alleen te eten vrees ik
Al zal dat binnenkort toch wel gaan gebeuren want ik denk niet dat N. het zo lang volhoudt.
Al zal dat binnenkort toch wel gaan gebeuren want ik denk niet dat N. het zo lang volhoudt.
Novalee- Kletskop
Novalee hier ook een man die geregeld later thuis is. Ik ga na sesamstraat hier eten met de kinderen.
woezel- Prater
woezel schreef:lejow, ik ben bij C. ook daar op getest ivm jeuk. Hier was het niets, maar zou het de volgende keer wel even melden als het aanhoudt. En je schaambeen, klinkt als je bekken. Dus wees daar ook voorzichtig mee.
Ok, pas op de plaats dus...
Ben net gister bij de VK geweest, mag over 3 weken weer, wordt het erger bel ik wel even. Ben sowieso exceem gevoelig, heb daar ook een zalfje voor, heb dat er net even dun opgesmeerd, dus hopen dat het helpt.
Ik was 18 toen ik de prikpil kreeg. Ik was vroeger dood en dood ziek van mijn menstruatie. Het begon een week van te voren, hangerig, humeurig, niet lekker. Dan was ik een volle week ongesteld, en zo heftig dat ik de grootste tampon binnen de 2 uur moest verschonen. Dan had ik een week om bij te komen, voelde ik me een week normaal en ging het hele riedeltje weer opnieuw. Ben vanaf mijn 14e daarom aan de pil gegaan, denk wel 5 soorten geprobeerd, maar niets hielp. Tot we uiteindelijk bij de prikpil uitkwamen, ik zou dan helemaal niet meer ongesteld worden.
Ik heb die dus van mijn 18e tot mijn 24e (of net 25e) gebruikt en ben er heel positief over. Had weinig last van bijwerkingen, en werd niet ongesteld! Heerlijk.
Om te kijken hoe mijn lichaam zou reageren op een menstruatie, overgestapt uiteindelijk op de normale pil, en toen was het al een heel stuk beter houdbaar tijdens mijn menstruatie. Uiteindelijk dus gestopt, en had meteen een mooie cyclus. Nu slik ik wat pijnstillers als ik ongesteld ben, maar ben het een stuk minder heftig en iets minder lang, dus kom prima de dagen door!
Lejow- Lady Post-a-lot
Whoohoo, hij belde net dat hij eraan komt!
Novalee- Kletskop
Lejow- Lady Post-a-lot
lejow zo dat klinkt echt als een heftige menstruatie. ik moet ook iets omdat ik anders ziek word van mijn eisprong. maar vd pil krijg ik veel hoofdpijn enz. ga toch eens vergelij
ken prikkel en spiraal
ga hier een dame uit bed halen die blijft mopperen in bed
ken prikkel en spiraal
ga hier een dame uit bed halen die blijft mopperen in bed
woezel- Prater
Ja, miste ook veel van school enzo, omdat ik vaak gewoon echt niets kon.. Spiraal wilde de dokter niet bij mij zetten.
Het is trouwens ideaal ook, ik ging eens in de 3 maanden naar de dokter, prik erin, en weer klaar.
Kon hem niet vergeten, en bij antibiotica, spugen of diaree nog steeds veilig!
Het is trouwens ideaal ook, ik ging eens in de 3 maanden naar de dokter, prik erin, en weer klaar.
Kon hem niet vergeten, en bij antibiotica, spugen of diaree nog steeds veilig!
Lejow- Lady Post-a-lot
Eet smakelijk Novalee!!!
Ik eet ook op de dagen als mijn man later is al met Y. voor uit...
Ik eet ook op de dagen als mijn man later is al met Y. voor uit...
Gast- Gast
Er gaat hier toch niemand wat verraden over Wie is de mol he, want ik kan dat morgenvroeg pas kijken!
Ons meisje ligt nu te slapen, wel heel wat huileriger als na haar eerste prikjes, zo zielig!
Ons meisje ligt nu te slapen, wel heel wat huileriger als na haar eerste prikjes, zo zielig!
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Is dit dagcafé alleen voor (aanstaande) mama's of ook voor wannabe mama's?
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Pagina 8 van 11 • 1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11
Pagina 8 van 11
Permissies van dit forum: