Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gesprek aangaan of niet?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Gesprek aangaan of niet? Empty Gesprek aangaan of niet?

Bericht  JD wo 11 jan 2012 - 6:34

Ik werk nu sinds Juli voor deze organisatie.
Ik begon met een ziekteverlof van 2 dagen, en toen deze afliep ben ik door een manager van een andere vestiging gevraagd of ik voor 4 dagen bij hun wilde komen werken.

Ik werk nu dus sinds oktober 4 dagen op deze andere vestiging (zelfde organisatie).
Alleen...heb ik het er totaal niet naar mijn zin. Ik kan mijn plekje niet vinden in het team, vind de sfeer niet leuk etc....

Met de meiden uit mn oude team heb ik nog dagelijks contact, en ik zou niets liever willen dan terug naar die vestiging.

Nu komt er waarschijnlijk binnenkort een plekje vrij daar, alleen....

Is het dan verstandig om nu in gesprek te gaan met mijn manager, en eerlijk aan te geven dat ik het niet zo naar mijn zin heb, en héél graag terug zou willen naar die andere vestiging??

Of moet k gewoon mn mond houden, en intern solliciteren als er plek is??

Wat ook niet meehelpt is dat de 2 managers van allebei de vestiging supergoede vriendinnen zijn....en die "pikken" niet graag mensen bij elkaar weg. Dus daarom dacht ik....als ik nu al aangeef dat ik het graag wil???

Of gooi ik daarmee mijn eigen glazen in?
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gesprek aangaan of niet? Empty Re: Gesprek aangaan of niet?

Bericht  Blond wo 11 jan 2012 - 6:37

Ik zou pas intern solliciteren als de vacature vrijkomt.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Rouxxxe wo 11 jan 2012 - 7:29

Op het moment dat de vacature vrijkomt, zou ik intern solliciteren en dan m'n manager vertellen dat ik gesolliciteerd heb. Dan heb je dat probleem van dat ze geen personeel van elkaar willen 'afpikken' misschien een beetje opengebroken, is ze op de hoogte maar maak je ook geen slapende honden wakker voordat je daadwerkelijk meegaat in de sollicitatieprocedure..
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Jezzie wo 11 jan 2012 - 22:53

Rouxxxe schreef:Op het moment dat de vacature vrijkomt, zou ik intern solliciteren en dan m'n manager vertellen dat ik gesolliciteerd heb. Dan heb je dat probleem van dat ze geen personeel van elkaar willen 'afpikken' misschien een beetje opengebroken, is ze op de hoogte maar maak je ook geen slapende honden wakker voordat je daadwerkelijk meegaat in de sollicitatieprocedure..

+1, zo zou ik het ook doen! Dan weet ze er in iedergeval vanaf.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: