Trofast opberger Ikea
+11
Ibbeltje
Pompoen
Liadan
Coccinelle
Susan
Wennes
L!ND@
Parisienne
M@niek
Monte
Annie24
15 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Trofast opberger Ikea
Ik heb het in mijn hoofd gekregen de hele woonkamer onder handen te gaan nemen wbt de troep die we hebben. Wil het dressoir uitzoeken enzo en alles wat we nooit gebruiken weggooien. Waar ik ook een oplossing voor zoek is de Bart Smit die hier op de grond ligt. We hadden altijd 1 bak, maar die is na de kerstdagen inmiddels te klein.
Het was de bedoeling straks een hoekje voor Y. te maken met een tafeltje, stoeltje en opbergmeubel zodra de box eruit gaat. De box staat er nog, maar ik wil nu toch vast een opbergmeubel aanschaffen voor al dat speelgoed wat hier hele dagen op de grond ligt.
Ik wil graag de Trofast opberger van de Ikea en er is hier vast wel iemand die die heeft
Wat ik me afvraag:
- kan de bak inc. deksel in de kast of kan je de bak er alleen zonder deksel inschuiven?
- waarvoor dienen de planken die je kan kopen? Is dat om de bakken te ondersteunen of is dat meer om bv zo in de kast te plaatsen zodat je er boeken oid op kan zetten?
Het was de bedoeling straks een hoekje voor Y. te maken met een tafeltje, stoeltje en opbergmeubel zodra de box eruit gaat. De box staat er nog, maar ik wil nu toch vast een opbergmeubel aanschaffen voor al dat speelgoed wat hier hele dagen op de grond ligt.
Ik wil graag de Trofast opberger van de Ikea en er is hier vast wel iemand die die heeft
Wat ik me afvraag:
- kan de bak inc. deksel in de kast of kan je de bak er alleen zonder deksel inschuiven?
- waarvoor dienen de planken die je kan kopen? Is dat om de bakken te ondersteunen of is dat meer om bv zo in de kast te plaatsen zodat je er boeken oid op kan zetten?
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Trofast opberger Ikea
Ja de bak kan met deksel in de kast. Volgens mij zijn die planken inderdaad voor boeken bijv.
Gast- Gast
Dank je!
Dan ga ik iig niet voor niets naar de Ikea. Anders sta ik daar straks en blijkt het niet zo te kunnen zoals ik wil en kan ik weer naar huis zonder spullen
Dan ga ik iig niet voor niets naar de Ikea. Anders sta ik daar straks en blijkt het niet zo te kunnen zoals ik wil en kan ik weer naar huis zonder spullen
Annie24- Ratel
Ik heb 2 kleine trofast kastjes en heb daar twee plankjes bij gekocht. Dan kan het gewoon als boekenkastje(in mijn geval make-up kast) en niet met die bakken.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe de kast eruit ziey. Iemand een foto?
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Bij ons is het nu zo:
We hadden op het (speel)kleed van N. eerst de twee Trofast kasten naast elkaar staan, maar wilde haar tafeltje daar hebben dus nu hebben we 1 zo'n kastje naast de bank gezet. Zoals je ziet kan de bak inclusief deksel in de kast geschoven worden. Ik vind het ideaal! In een bak zit Duplo, in de andere zitten de Little People poppetjes, in weer een andere zitten kookspulletjes, etc. Ik pak een bak eruit waar N. mee wil spelen. Wil ze weer met iets anders ruimen we eerst de ene bak op en pakken dan een andere. Alles blijft zo netjes gesorteerd
We hadden op het (speel)kleed van N. eerst de twee Trofast kasten naast elkaar staan, maar wilde haar tafeltje daar hebben dus nu hebben we 1 zo'n kastje naast de bank gezet. Zoals je ziet kan de bak inclusief deksel in de kast geschoven worden. Ik vind het ideaal! In een bak zit Duplo, in de andere zitten de Little People poppetjes, in weer een andere zitten kookspulletjes, etc. Ik pak een bak eruit waar N. mee wil spelen. Wil ze weer met iets anders ruimen we eerst de ene bak op en pakken dan een andere. Alles blijft zo netjes gesorteerd
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Wij hebben er eentje zonder planken en zonder deksels. Ideaal! 3 rijtjes trapsgewijs naast elkaar, kan er een heleboel in kwijt!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Bij mij is hij zo:
Dus met 2 houten plankjes erin
Dus met 2 houten plankjes erin
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
De kast moet wel bij je inrichting passen.
Wij hebben deze van de ikea:
In de onderste heb ik 4 opbergbakken gedaan en de bovenste 4 vakken staan boeken en liggen puzzels.
Je hebt deze ook met 4 vakken.
In de onderste heb ik 4 opbergbakken gedaan en de bovenste 4 vakken staan boeken en liggen puzzels.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Wennes schreef:De kast moet wel bij je inrichting passen.
Die hebben wij ook, ook met acht vakken, maar dan in lichte houtkleur, met bakken van onbewerkt hout die we met blanco lak hebben behandeld. Is erg mooi en rustig geworden.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Wij hebben een voorraadkast onder de trap, daar zitten al schapjes in...(misschien dat er nog wat bij komen met de tijd) en heb pas de voorraadkast op geruimd, troep eruit en speelgoed erin.
Die zitten in van die rolbakken met wieltjes, je hebt ze in het groen, roze en blauw. Daar ligt tot nu toe dus al het speelgoed in van Y.enthe.
Die kan ik dus ook zo pakke, op de grond en ze kan er mee spelen. En die ruimen we 's avonds op en zetten dus ook zo weer weg in dekast..en de rest wat niet past onder in de box.
Die zitten in van die rolbakken met wieltjes, je hebt ze in het groen, roze en blauw. Daar ligt tot nu toe dus al het speelgoed in van Y.enthe.
Die kan ik dus ook zo pakke, op de grond en ze kan er mee spelen. En die ruimen we 's avonds op en zetten dus ook zo weer weg in dekast..en de rest wat niet past onder in de box.
Gast- Gast
Wennes schreef:De kast moet wel bij je inrichting passen.
Deze kast hebben wij ook, alleen dan met 4 vakken. We hebben er rieten opbergmanden in.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Parisienne, ziet er leuk uit! Kun je die bakken ook los kopen? En wat een leuk kleed!
M@niek- Ratel
Die andere kast past beter bij ons interieur, maar niet wbt de afmetingen van de kasten die in die serie te koop zijn.
Hebben niet zo'n groot huisje en zo'n enkel Trofast kastje past, samen met een tafel/stoeltje precies waar nu de box staat.
Het gaat dus toch de Trofast worden, dus die ga ik zaterdagochtend maar even halen.
*als ik Ă©Ă©nmaal iets in m'n kop heb wil ik het ook zo snel mogelijk afhebben *
Hebben niet zo'n groot huisje en zo'n enkel Trofast kastje past, samen met een tafel/stoeltje precies waar nu de box staat.
Het gaat dus toch de Trofast worden, dus die ga ik zaterdagochtend maar even halen.
*als ik Ă©Ă©nmaal iets in m'n kop heb wil ik het ook zo snel mogelijk afhebben *
Annie24- Ratel
L!ND@ schreef:Wij hebben er eentje zonder planken en zonder deksels. Ideaal! 3 rijtjes trapsgewijs naast elkaar, kan er een heleboel in kwijt!
Die hebben wij ook, ik vind 'm ideaal en op kast staat op de laagste hoogte haar poppenhuis en op die erboven meestal haar poppen.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ik heb de kast in mijn atelier, echt superhandig!
De bakken hebben in principe geen ondersteuning nodig...tenzij je er hele zware dingen in doet...heb ontdekt dat ie dan toch af en toe een beetje scheef zak. Ik heb een la met allemaal hamers en gereedschap gemaakt...zo'n hele ondiepe bak is dat.
Oh en ik zou deksel heel onhandig vinden, nu prop ik de bak gewoon tot bovenaan toe vol indien nodig en doe ik een graai als ik iets nodig heb.
De bakken hebben in principe geen ondersteuning nodig...tenzij je er hele zware dingen in doet...heb ontdekt dat ie dan toch af en toe een beetje scheef zak. Ik heb een la met allemaal hamers en gereedschap gemaakt...zo'n hele ondiepe bak is dat.
Oh en ik zou deksel heel onhandig vinden, nu prop ik de bak gewoon tot bovenaan toe vol indien nodig en doe ik een graai als ik iets nodig heb.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Oh ook handig voor mijn wol en zo om te haken
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik ga vanmiddag naar de Ikea en heb ook zitten kijken naar die kast op internet. Ik denk dat we straks voor S. ook zo'n kast met 3 bakken (zoals bij Parisienne) willen met zo'n tafeltje en 2 stoeltjes. Maargoed vandaag is de missie het Ikea keukentje halen en de rest doen we over een paar weken. S. heeft nu een kastje van de Praxis voor zijn speelgoed. Deze :
Gast- Gast
M@niek schreef:Parisienne, ziet er leuk uit! Kun je die bakken ook los kopen? En wat een leuk kleed!
Dankje! Ja, de bakken koop je allemaal los. Kan je zelf de kleuren bepalen. Deksels zijn ook apart. Het kleed komt bij mijn vader vandaan, die werkt bij een zonwering/-interieurzaak (met o.a. zonwering, gordijnen, vloeren, tapijten, luxaflex, etc. Hij doet montage e.d. bij mensen thuis). Dit kleed kwam uit de showroom en die mochten wij hebben!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Echt een heel leuk kleed!
Maar als ik het goed begrijp dan koop je de kast en de bakken los? Zijn die bakken groot? Kun je er veel indoen?
Maar als ik het goed begrijp dan koop je de kast en de bakken los? Zijn die bakken groot? Kun je er veel indoen?
M@niek- Ratel
de bakken heb je in verschillende maten...
hebben jullie de kast ook aan de muur of iets vast gemaakt? hier is A.nog al ondernemend en dus trekt ze zo de bakken dr uit en ben bang dat ze er strax ook nog op gaat klimmen of iets?
hebben jullie de kast ook aan de muur of iets vast gemaakt? hier is A.nog al ondernemend en dus trekt ze zo de bakken dr uit en ben bang dat ze er strax ook nog op gaat klimmen of iets?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Razz_ schreef:Ik ga vanmiddag naar de Ikea en heb ook zitten kijken naar die kast op internet. Ik denk dat we straks voor S. ook zo'n kast met 3 bakken (zoals bij Parisienne) willen met zo'n tafeltje en 2 stoeltjes. Maargoed vandaag is de missie het Ikea keukentje halen en de rest doen we over een paar weken. S. heeft nu een kastje van de Praxis voor zijn speelgoed. Deze :
Die vind ik leuker dan de Trofast.
Susan- Lady Post-a-lot
Razz_ schreef:
Deze hebben wij ook, maar die ga ik naar hun slaapkamer verplaatsen, denk ik. Mijn zoontje haalt hem steeds inclusief volle manden bij de muur vandaan. Denk dat er een extra dressoir of een andere
grotere kast voor in de plaats koop.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Ik vind die ladekasten van Stuva ook erg leuk, maar ik vind het een nadeel dat het echt vaste laden zijn, dat je ze er niet uit kan halen zoals bij de Trofast.
Susan- Lady Post-a-lot
Razz_ schreef:
Wat kosten deze bakken en wat is de afmeting? Volgens mij zijn ze kleiner dan die wij hebben.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: