Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zal ik nog een keer bellen of afwachten?

+3
Zora
Ibbeltje
PluDan
7 plaatsers

Ga naar beneden

Zal ik nog een keer bellen of afwachten? Empty Zal ik nog een keer bellen of afwachten?

Bericht  PluDan wo 11 jan 2012 - 4:51

Ik zit in een klein huurhuisje en de oma van mijn vriend gaat binnenkort verhuizen en woont ook in een huurhuis.
Nu willen mijn vriend en ik haar huis wel heel graag overnemen, wat meer ruimte enzo.
We hebben vorige week contact gehad met die mensen die erover gaan alleen die mensen hebben nog een oudere zoon die misschien ook wel in dat huis gaat. Wij zouden eind januari hierover terug gebeld worden, waarom het zo lang duurt weten we niet precies....
Wij zouden het zo ontzettend graag willen en als je ergens op moet wachten duurt het soms zo lang. Zal ik nog een keer bellen of ze al wat meer weten of zal ik het maar rustig afwachten?
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zal ik nog een keer bellen of afwachten? Empty Re: Zal ik nog een keer bellen of afwachten?

Bericht  Ibbeltje wo 11 jan 2012 - 4:52

Afwachten, aangezien het nog geen eind januari is. Het zal zijn reden wel hebben waarom het niet eerder kan.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Zal ik nog een keer bellen of afwachten? Empty Re: Zal ik nog een keer bellen of afwachten?

Bericht  Zora wo 11 jan 2012 - 4:56

Je zou misschien best wat eerder kunnen bellen, maar niet nu al. Het is pas de 11e smile
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Makamba wo 11 jan 2012 - 4:58

Zora schreef:Je zou misschien best wat eerder kunnen bellen, maar niet nu al. Het is pas de 11e Zal ik nog een keer bellen of afwachten? 561177

Eens.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Lenthe wo 11 jan 2012 - 5:05

Zora schreef:Je zou misschien best wat eerder kunnen bellen, maar niet nu al. Het is pas de 11e Zal ik nog een keer bellen of afwachten? 561177

Mee eens. Ik snap je wel heel goed! Jij wilt graag duidelijkheid en hoopt dat ze je zo snel mogelijk bellen of je het huis wel of niet (het liefst wel) krijgt Wink Maar ik zou nog een weekje afwachten met bellen
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282

Bericht  Ella wo 11 jan 2012 - 5:24

Makamba schreef:

Eens.

eens, je hebt ze vorige week gesproken. Nu is echt nog te vroeg om te bellen
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  PluDan do 12 jan 2012 - 2:43

Jullie hebben gelijk. We moeten gewoon nog even afwacht, maar soms duurt dat zo lang als je zo graag iets zou willen haha.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Bericht  Ella do 12 jan 2012 - 10:50

PluDan schreef:Jullie hebben gelijk. We moeten gewoon nog even afwacht, maar soms duurt dat zo lang als je zo graag iets zou willen haha.

Dat is ook logisch. Maar toch maar even wachten nog
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  PluDan vr 27 jan 2012 - 4:55

Mijn vriend heeft vorige week gebeld en toen wisten we nog niks. We willen het wel graag weten omdat we de huur zelf ook op moeten zeggen voor het einde van de maand mocht het doorgaan.
Nu zouden we aan het einde van deze week terug gebeld worden of we erin mogen of niet, maar nog niks gehoord Sad .
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Bericht  Snoes vr 27 jan 2012 - 6:12

Vervelend, die onzekerheid. Hopelijk belt ze jullie snel moet goed nieuws!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Zora vr 27 jan 2012 - 7:29

Pff ok, nu begint het wel irritant te worden idd!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: