Zal ik nog een keer bellen of afwachten?
+3
Zora
Ibbeltje
PluDan
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zal ik nog een keer bellen of afwachten?
Ik zit in een klein huurhuisje en de oma van mijn vriend gaat binnenkort verhuizen en woont ook in een huurhuis.
Nu willen mijn vriend en ik haar huis wel heel graag overnemen, wat meer ruimte enzo.
We hebben vorige week contact gehad met die mensen die erover gaan alleen die mensen hebben nog een oudere zoon die misschien ook wel in dat huis gaat. Wij zouden eind januari hierover terug gebeld worden, waarom het zo lang duurt weten we niet precies....
Wij zouden het zo ontzettend graag willen en als je ergens op moet wachten duurt het soms zo lang. Zal ik nog een keer bellen of ze al wat meer weten of zal ik het maar rustig afwachten?
Nu willen mijn vriend en ik haar huis wel heel graag overnemen, wat meer ruimte enzo.
We hebben vorige week contact gehad met die mensen die erover gaan alleen die mensen hebben nog een oudere zoon die misschien ook wel in dat huis gaat. Wij zouden eind januari hierover terug gebeld worden, waarom het zo lang duurt weten we niet precies....
Wij zouden het zo ontzettend graag willen en als je ergens op moet wachten duurt het soms zo lang. Zal ik nog een keer bellen of ze al wat meer weten of zal ik het maar rustig afwachten?
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Re: Zal ik nog een keer bellen of afwachten?
Afwachten, aangezien het nog geen eind januari is. Het zal zijn reden wel hebben waarom het niet eerder kan.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Je zou misschien best wat eerder kunnen bellen, maar niet nu al. Het is pas de 11e
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Zora schreef:Je zou misschien best wat eerder kunnen bellen, maar niet nu al. Het is pas de 11e
Eens.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Zora schreef:Je zou misschien best wat eerder kunnen bellen, maar niet nu al. Het is pas de 11e
Mee eens. Ik snap je wel heel goed! Jij wilt graag duidelijkheid en hoopt dat ze je zo snel mogelijk bellen of je het huis wel of niet (het liefst wel) krijgt Maar ik zou nog een weekje afwachten met bellen
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Makamba schreef:Zora schreef:Je zou misschien best wat eerder kunnen bellen, maar niet nu al. Het is pas de 11e
Eens.
eens, je hebt ze vorige week gesproken. Nu is echt nog te vroeg om te bellen
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Jullie hebben gelijk. We moeten gewoon nog even afwacht, maar soms duurt dat zo lang als je zo graag iets zou willen haha.
PluDan- Kletskop
PluDan schreef:Jullie hebben gelijk. We moeten gewoon nog even afwacht, maar soms duurt dat zo lang als je zo graag iets zou willen haha.
Dat is ook logisch. Maar toch maar even wachten nog
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Mijn vriend heeft vorige week gebeld en toen wisten we nog niks. We willen het wel graag weten omdat we de huur zelf ook op moeten zeggen voor het einde van de maand mocht het doorgaan.
Nu zouden we aan het einde van deze week terug gebeld worden of we erin mogen of niet, maar nog niks gehoord .
Nu zouden we aan het einde van deze week terug gebeld worden of we erin mogen of niet, maar nog niks gehoord .
PluDan- Kletskop
Vervelend, die onzekerheid. Hopelijk belt ze jullie snel moet goed nieuws!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Pff ok, nu begint het wel irritant te worden idd!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Soortgelijke onderwerpen
» Bellen of afwachten?
» Naar de ha of nog even afwachten?
» Wel bellen, niet bellen??
» Moet ik nu gewoon maar afwachten..??
» Mag ik nog een keer.....
» Naar de ha of nog even afwachten?
» Wel bellen, niet bellen??