De mening van je vriend
+17
Starla
Kabouter
SoGood
Caroow
SarahKey
Prosecco
Wasmachine
Flippin' Bitch
Niekske
Arwyn
Sugarfall
minoessepoes
Rush
VeryCherry
Marin
tuttebel
Caresses
21 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: De mening van je vriend
Tot op zekere hoogte. Mijn vriend houdt meer van sportief, stoere sneakers, staartje, spijkerbroek enz.. Ik ben meer iemand met jurkjes, rokken, hakken, losse haren dus daarin heeft hij pech.. Ook vind ik het mooi om slank te zijn, ooit bent ik 10 kilo zwaarder geweest en dat vond hij veel mooier. Die 10 kilo kan hij mooi op zijn buik schrijven, al zou ik mijn best doen.. het komt er nooit meer aan en zou ik er ook niet aan willen.
Wel houdt hij van donkere kleding en is hij helemaal weg van een aantal jurkjes die ik vaker aandoe omdat hij het zo mooi vindt. Net heb ik hem een mailtje gestuurd met schoenen, om te vragen welke hij zou kiezen.
Wel houdt hij van donkere kleding en is hij helemaal weg van een aantal jurkjes die ik vaker aandoe omdat hij het zo mooi vindt. Net heb ik hem een mailtje gestuurd met schoenen, om te vragen welke hij zou kiezen.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Qua kledingstijl houd ik er niet echt rekening mee. Toen we elkaar leerde kennen, had ik vaak erg aparte kleding aan. Nu is het wat ingetogener en dat vindt hij veel mooier. Al heb ik nog wel eens dingen die hij niks vindt, maar dat maakt me dan niet zo veel uit.
Met andere dingen houd ik wel best veel rekening mee. Ik wilde al heel lang dreads, hij vond het spuuglelijk en heb het mede daarom niet gedaan. Ook houdt hij helemaal niet van tatoeages en piercings, terwijl ik dat wel heel leuk vind. Dat doe ik dus ook niet zo maar. Behalve mijn tatoeage voor mijn moeder, daarvan kon ie mij niet afhouden (heeft ie trouwens ook niet geprobeerd).
Wat ik doe met mijn haren en lijf vind ik belangrijker dat hij (en anderen) dat "mooi" vinden dan mijn kleding. Geen idee waarom eigenlijk, maar iets houdt me dan toch tegen om te doen wat ik wil. te bang voor continue commentaar denk ik.
Met andere dingen houd ik wel best veel rekening mee. Ik wilde al heel lang dreads, hij vond het spuuglelijk en heb het mede daarom niet gedaan. Ook houdt hij helemaal niet van tatoeages en piercings, terwijl ik dat wel heel leuk vind. Dat doe ik dus ook niet zo maar. Behalve mijn tatoeage voor mijn moeder, daarvan kon ie mij niet afhouden (heeft ie trouwens ook niet geprobeerd).
Wat ik doe met mijn haren en lijf vind ik belangrijker dat hij (en anderen) dat "mooi" vinden dan mijn kleding. Geen idee waarom eigenlijk, maar iets houdt me dan toch tegen om te doen wat ik wil. te bang voor continue commentaar denk ik.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Zijn mening denk ik eigenlijk helemaal niet aan. Ik ga altijd alleen winkelen want dat vind ik veel fijner. Meestal vind hij wat ik doe/koop wel leuk. Gelukkig vind hij mijn fratsen als piercings, tattoo's, soms roze plukken haar, en in het verleden echte dreads juist heel leuk. Ik zou dat ook echt niet laten om iemand anders zijn mening.
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
Nee, ik houd niet met alles rekening wbt de mening van mijn vriend... Zo heb ik mijn haar bruin geverfd, terwijl hij mij liever blond ziet en heb ik mijn haar ook een flink stuk korter dan een paar jaar terug... Natuurlijk is zijn mening wel belangrijk, maar ik vind het belangrijker dat ik mezelf ben en dat ik me lekker voel... Zo is het andersom ook, we adviseren elkaar bij kleding maar maken onze eigen keuzes daarin..
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
chococupcake schreef:Nee, ik houd niet met alles rekening wbt de mening van mijn vriend... Zo heb ik mijn haar bruin geverfd, terwijl hij mij liever blond ziet en heb ik mijn haar ook een flink stuk korter dan een paar jaar terug... Natuurlijk is zijn mening wel belangrijk, maar ik vind het belangrijker dat ik mezelf ben en dat ik me lekker voel... Zo is het andersom ook, we adviseren elkaar bij kleding maar maken onze eigen keuzes daarin..
+1 en als hij aangeeft bepaalde kleding mooi te vinden staan doe ik het aan als ik me er zelf ook prettig in voel, anders niet.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
chococupcake schreef:Nee, ik houd niet met alles rekening wbt de mening van mijn vriend... Natuurlijk is zijn mening wel belangrijk, maar ik vind het belangrijker dat ik mezelf ben en dat ik me lekker voel... Zo is het andersom ook, we adviseren elkaar bij kleding maar maken onze eigen keuzes daarin..
Precies, zo doen wij dat ook. Ik heb mijn haar al jaren zwart, terwijl hij meer op blond/lichter valt. En qua kleding houd ik juist van veel kleur, en dat vindt hij niet zo mooi haha.
Maar als hij aangeeft het echt verschrikkelijk te vinden, laat ik het wel hangen in de winkel. Soms pas ik het aan en dan denkt ie toch; leuk!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Nee, mijn vriend vind bijna alles wat ik koop niets, maar als ik het aanheb vind hij het wel leuk bij mij/bij mij passen.
Als ik zelf niet zeker ben over iets vraag ik wel zijn mening wat hij ervan vind, als hij dan zegt ik vind het niets en ik voel me al niet lekker in die kleding dan doe ik het niet aan.
Bij grotere beslissingen vind ik zijn mening wel belangrijk. Behalve als het echt iets is waarvan ik in mijn hart weet dat ik het moet dan. Dan zal ik het ook voor mijzelf doen.
Als ik zelf niet zeker ben over iets vraag ik wel zijn mening wat hij ervan vind, als hij dan zegt ik vind het niets en ik voel me al niet lekker in die kleding dan doe ik het niet aan.
Bij grotere beslissingen vind ik zijn mening wel belangrijk. Behalve als het echt iets is waarvan ik in mijn hart weet dat ik het moet dan. Dan zal ik het ook voor mijzelf doen.
Gast- Gast
Punk'd schreef:Nee, mijn vriend vind bijna alles wat ik koop niets, maar als ik het aanheb vind hij het wel leuk bij mij/bij mij passen.
Hier gaat het ongeveer hetzelfde.
Als ik kleding draag die mijn vriend niet zo mooi vindt zegt hij 'jouw lijf erin en koppie erboven maken het mooi' lief, en ik weet ook weer gelijk dat hij de kleren niks vindt
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Mijn vriend heeft een goed modegevoel en een duidelijke mening of iets mooi staat, dus ik luister wel vaak naar hem. Maar als ik iets helemaal te gek vind en hij niet, doe ik het toch aan. Dat is anders als ik al twijfel..
Ik ben het eigenlijk niet zo vaak oneens met mijn vriend dus ik weet ook niet zo goed wat ik dan zou doen :p
Ik ben het eigenlijk niet zo vaak oneens met mijn vriend dus ik weet ook niet zo goed wat ik dan zou doen :p
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Mening van je vriend/man
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
» mening outfit.
» Mening partner over kleding
» Even jullie mening
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
» mening outfit.
» Mening partner over kleding
» Even jullie mening
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: