De mening van je vriend
+17
Starla
Kabouter
SoGood
Caroow
SarahKey
Prosecco
Wasmachine
Flippin' Bitch
Niekske
Arwyn
Sugarfall
minoessepoes
Rush
VeryCherry
Marin
tuttebel
Caresses
21 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
De mening van je vriend
Hou je daar rekening mee? Ik toch wel. Ik koop wel wat ik mooi vind, maar als hij iets echt niet mooi vindt, trek ik het minder snel aan als hij er is. Ik koop meestal alleen kleding, maar afgelopen weekend zijn we samen een skipak gaan kopen en toen heb ik toch die jas genomnen die hij het mooist vond (en eerlijk gezegd stond die me idd beter dan de jas die ik zelf eigenlijk mooier vond).
Ik heb lang haar en mijn vriend zou het echt niet leuk vinden als ik het zou afknippen. Als ikk het nou echt moe ben, dan zou ik dat denk ik toch wel doen. Een pony vindt hij ook niks, maar die wil ik wel, dan ziet hij vanzelf dat het wel leuk is .
Ik heb lang haar en mijn vriend zou het echt niet leuk vinden als ik het zou afknippen. Als ikk het nou echt moe ben, dan zou ik dat denk ik toch wel doen. Een pony vindt hij ook niks, maar die wil ik wel, dan ziet hij vanzelf dat het wel leuk is .
Gast- Gast
Re: De mening van je vriend
Eigenlijk precies hetzelfde als jij Vind het toch wel fijn dat hij mij er mooi uit vind zien.
Soms koop ik toch iets omdat ik het zelf wel echt leuk vind, dan draait hij soms wel bij. Andere keren draag die kleren toch minder snel.
Soms koop ik toch iets omdat ik het zelf wel echt leuk vind, dan draait hij soms wel bij. Andere keren draag die kleren toch minder snel.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Bobbie schreef:Hou je daar rekening mee? Ik toch wel. Ik koop wel wat ik mooi vind, maar als hij iets echt niet mooi vindt, trek ik het minder snel aan als hij er is. Ik koop meestal alleen kleding, maar afgelopen weekend zijn we samen een skipak gaan kopen en toen heb ik toch die jas genomnen die hij het mooist vond (en eerlijk gezegd stond die me idd beter dan de jas die ik zelf eigenlijk mooier vond).
+1
Ik had dit kunnen schrijven! Ik trek dingen dan vooral niet aan als hij erbij is, want dan krijg ik steeds commentaar.
Zo zou mijn vriend het ook verschrikkelijk vinden als ik dik zou worden, maar dat begrijp ik en respecteer ik want dat zou ik van hem ook niet leuk vinden.
Overigens, als ik iets niet leuk vind zeg ik het ook en trekt hij het ook niet aan, of doet het niet. In een relatie moet je elkaar vrij laten maar ook elkaars mening respecteren en zonodig naleven.
Gast- Gast
Ik trek me de mening van mijn vriend soms te veel aan. Ik merk dat ik het soms belangrijk vind dat hij het met mij eens is in bepaalde dingen, maar soms is dat gewoon niet zo. Ik kan daar niet zo goed mee om gaan. Dit is een gevolg van het feit dat ik niet zeker genoeg van mezelf ben. Soms zegt mijn vriend ook wel tegen me dat ik het me niet zo aan moet trekken wat hij vindt en dat ik mijn eigen plan wat vaker moet trekken. Da's dan wel weer lief van hem.
Wat mijn uiterlijk betreft laat ik me denk ik ook wel beinvloeden door wat hij mooi vindt. Ik heb nu bijvoorbeeld lang haar, en dat vindt mijn vriend prachtig. Maar ik heb ook een hele poos kort haar gehad, wat ik heel plezierig vond. Ik wil nu eigenlijk wel weer kort haar. Maar omdat mijn vriend het heel jammer zou vinden, houdt dat me toch tegen om naar de kapper te gaan.
Ik denk dat ik me niet alleen door mijn vriend laat beinvloeden, maar ook door andere mensen zoals familie en vrienden. Ik voel me er soms door gevangen en wilde dat ik daar wat vrijer in was. Maar I'm working on it en het wordt langzaamaan steeds beter.
Wat mijn uiterlijk betreft laat ik me denk ik ook wel beinvloeden door wat hij mooi vindt. Ik heb nu bijvoorbeeld lang haar, en dat vindt mijn vriend prachtig. Maar ik heb ook een hele poos kort haar gehad, wat ik heel plezierig vond. Ik wil nu eigenlijk wel weer kort haar. Maar omdat mijn vriend het heel jammer zou vinden, houdt dat me toch tegen om naar de kapper te gaan.
Ik denk dat ik me niet alleen door mijn vriend laat beinvloeden, maar ook door andere mensen zoals familie en vrienden. Ik voel me er soms door gevangen en wilde dat ik daar wat vrijer in was. Maar I'm working on it en het wordt langzaamaan steeds beter.
Gast- Gast
Ik vind de mening van mijn vriend ook erg belangrijk. Daarbij vind mijn vriend het ook heel leuk om kleren voor me te kopen die hij ook leuk vind dus soms gaan we dan samen de stad in. Ik heb wel kledingstukken die hij niets vind. En die trek ik ook echt veel minder aan. Mijn vriend zegt ook al tijden dat hij mij wel eens met krullen wilt zien, maar dat laat mijn haar niet toe. Mijn haar is veelste dik daarvoor waardoor de krullen al snel uitzakken. Maargoed, mijn vriend vind het allang leuk dat ik het heb geprobeerd en dat ik er echt voor hem leuk uit wil zien
tuttebel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12
Eigenlijk hetzelfde als jij. Ik had ook lang haar en m'n vriend vond dat erg leuk, dus toen ik naar de kapper ging had ik expres gezegd dat er maar klein stukje af moest. Dat vervolgens de kapper er toch een heel stuk vanaf haalde baal ik nog steeds van. En met kleding ook, wij geven altijd heel eerlijk mening over wat we elkaar leuk vinden staan. M'n vriend heeft ook best wel fashion sense (meer dan ik) en dan noem ik m altijd 'Pietro Paolo' ;-)
Maar ook niet op het gebied van mode, maar andere zaken waardeer ik zijn mening zeer.
Maar ook niet op het gebied van mode, maar andere zaken waardeer ik zijn mening zeer.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Het enige wat mijn vriend echt echt echt niet wil is dat ik mijn haar weer afknip. Paar jaar geleden had ik mijn haar, dat tot op mijn billen kwam, af laten knippen tot boblengte. Toen ik hem leerde kennen liet ik het weer groeien en hij kreeg het gebrek toen hij erachter kwam hoe lang mijn haar was voordat ik het afknipte
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik trek iets wat hij niet mooi vindt niet zo vaak meer aan nee..
Hij zou ook graag zien dat ik al mn piercings eruit haal, maar dat gaat niet door haha.
Hij zou ook graag zien dat ik al mn piercings eruit haal, maar dat gaat niet door haha.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Eh, nee, eigenlijk niet. Haha. Tuurlijk vind ik zijn mening wel belangrijk, maar als ik een bepaald kledingstuk wél leuk vind en hij niet, dan heeft 'ie meestal toch pech. Ook wat mijn haar betreft doe ik lekker waar ik zin in heb. Maar daarmee wissel ik ook vaak. Het mooiste is nog dat hij dingen die hij in de eerste instantie niet leuk vindt, toch leuk gaat vinden wanneer ik het dan aan heb / draag / gedaan heb bij de kapper. Hij wilde bijvoorbeeld eerst ook niet dat ik een pony zou doen. Toch gedaan. Nu vind hij het geweldig. Sowieso vind hij het leuk dat ik lekker doe waar ik zin in heb met mijn uiterlijk.
Gast- Gast
Uhm ja en nee.
Ik hou er wel rekening mee wanneer ik dingen draag, als wij met zijn tweeën weg gaan trek ik vaak iets aan wat hij leuk vind en vermijd ik bijvoorbeeld rode lippenstift want dat vind hij vreselijk. En ben ik eerder geneigd om mijn haar vast te dragen want dat vind hij mooi.
Die dingen doe ik dan wel weer als ik met vriendinnen op stap ga bijvoorbeeld.
Maar laatst had ik een trui in mijn handen en toen ik vroeg wat hij er van vond was zijn reactie: Kill it with fire , ik heb hem in 2 kleuren gekocht .
En nu vind hij hem ook echt wel leuk, hij ziet dan gewoon geen combinatie voor zich.
Laatst zei hij ook, zou het niet leuk zijn om je haar af te knippen, zo'n lange bob. Nou echt niet, hoe hij daar toch bij kwam, dat heb ik een paar jaar geleden gehad en ik ben blij dat mijn haar nu weer mooi lang is. Verder vind hij een spijkerbroek en sneakers het leukst staan, terwijl ik maar 4 broeken in de kast heb en verder alleen maar rokjes en jurkjes draag en ik ben meer schoenen met een hak gaan dragen en nog maar weinig sneakers.
Dus ik luister ook met een heleboel dingen niet naar hem.
Andersom ook hoor, ik vind het leuk als zijn haar wat langer is, hij ook wel, maar hij wil ook niet te vaak naar de kapper, dus dan laat hij het in mijn ogen te kort knippen bijvoorbeeld.
Ik hou er wel rekening mee wanneer ik dingen draag, als wij met zijn tweeën weg gaan trek ik vaak iets aan wat hij leuk vind en vermijd ik bijvoorbeeld rode lippenstift want dat vind hij vreselijk. En ben ik eerder geneigd om mijn haar vast te dragen want dat vind hij mooi.
Die dingen doe ik dan wel weer als ik met vriendinnen op stap ga bijvoorbeeld.
Maar laatst had ik een trui in mijn handen en toen ik vroeg wat hij er van vond was zijn reactie: Kill it with fire , ik heb hem in 2 kleuren gekocht .
En nu vind hij hem ook echt wel leuk, hij ziet dan gewoon geen combinatie voor zich.
Laatst zei hij ook, zou het niet leuk zijn om je haar af te knippen, zo'n lange bob. Nou echt niet, hoe hij daar toch bij kwam, dat heb ik een paar jaar geleden gehad en ik ben blij dat mijn haar nu weer mooi lang is. Verder vind hij een spijkerbroek en sneakers het leukst staan, terwijl ik maar 4 broeken in de kast heb en verder alleen maar rokjes en jurkjes draag en ik ben meer schoenen met een hak gaan dragen en nog maar weinig sneakers.
Dus ik luister ook met een heleboel dingen niet naar hem.
Andersom ook hoor, ik vind het leuk als zijn haar wat langer is, hij ook wel, maar hij wil ook niet te vaak naar de kapper, dus dan laat hij het in mijn ogen te kort knippen bijvoorbeeld.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
VeryCherry schreef:Het enige wat mijn vriend echt echt echt niet wil is dat ik mijn haar weer afknip. Paar jaar geleden had ik mijn haar, dat tot op mijn billen kwam, af laten knippen tot boblengte. Toen ik hem leerde kennen liet ik het weer groeien en hij kreeg het gebrek toen hij erachter kwam hoe lang mijn haar was voordat ik het afknipte
Wat zeg je nou?
Gast- Gast
Kenya schreef:Eh, nee, eigenlijk niet. Haha. Tuurlijk vind ik zijn mening wel belangrijk, maar als ik een bepaald kledingstuk wél leuk vind en hij niet, dan heeft 'ie meestal toch pech. Ook wat mijn haar betreft doe ik lekker waar ik zin in heb. Maar daarmee wissel ik ook vaak. Het mooiste is nog dat hij dingen die hij in de eerste instantie niet leuk vindt, toch leuk gaat vinden wanneer ik het dan aan heb / draag / gedaan heb bij de kapper. Hij wilde bijvoorbeeld eerst ook niet dat ik een pony zou doen. Toch gedaan. Nu vind hij het geweldig. Sowieso vind hij het leuk dat ik lekker doe waar ik zin in heb met mijn uiterlijk.
+1.
Gast- Gast
Carrie schreef:VeryCherry schreef:Het enige wat mijn vriend echt echt echt niet wil is dat ik mijn haar weer afknip. Paar jaar geleden had ik mijn haar, dat tot op mijn billen kwam, af laten knippen tot boblengte. Toen ik hem leerde kennen liet ik het weer groeien en hij kreeg het gebrek toen hij erachter kwam hoe lang mijn haar was voordat ik het afknipte
Wat zeg je nou?
Whahahaha, dat ie gek werd
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Kenya schreef:Eh, nee, eigenlijk niet. Haha. Tuurlijk vind ik zijn mening wel belangrijk, maar als ik een bepaald kledingstuk wél leuk vind en hij niet, dan heeft 'ie meestal toch pech. Ook wat mijn haar betreft doe ik lekker waar ik zin in heb. Maar daarmee wissel ik ook vaak. Het mooiste is nog dat hij dingen die hij in de eerste instantie niet leuk vindt, toch leuk gaat vinden wanneer ik het dan aan heb / draag / gedaan heb bij de kapper. Hij wilde bijvoorbeeld eerst ook niet dat ik een pony zou doen. Toch gedaan. Nu vind hij het geweldig. Sowieso vind hij het leuk dat ik lekker doe waar ik zin in heb met mijn uiterlijk.
+1 Maar mijn vriend is dan ook heel makkelijk, zolang ik mij er prettig en lekker bij voel vindt hij het ook fijn. In onze 5 jaar relatie heeft hij nog nooit geroepen, dat vind ik niet mooi of dat mag niet.
Gast- Gast
Ik hou wel rekening met mijn vriend zijn mening, tot op zekere hoogte. Zo had ik bijvoorbeeld afgelopen weekend een jurkje aan waarvan ik merkte dat hij het niet zo heel leuk vind, dus dat doe ik nu minder snel aan als ik hem zie, vind ik ook helemaal niet erg, ik vind het ook leuk als hij daar voor mij een beetje rekening mee houdt Genoeg dagen dat ik hem niet zie, en het dan lekker kan dragen. Qua muziek verschillen we ook heel erg van smaak, hij vind mijn muziek helemaal niks, ik die van hem wel, maar ik draai mijn muziek wel gewoon in de auto en ook als we samen in mijn huisje zijn.
Hij zei gisteren wel dat ik mijn haar ''nooit'' mag verven of afknippen, nu ben ik dat sowieso niet van plan dus komt goed uit, maar anders zou ik het denk ik wel doen, mocht ik het zelf willen. Vind ik toch weer iets anders dan kleding etc.
Hij zei gisteren wel dat ik mijn haar ''nooit'' mag verven of afknippen, nu ben ik dat sowieso niet van plan dus komt goed uit, maar anders zou ik het denk ik wel doen, mocht ik het zelf willen. Vind ik toch weer iets anders dan kleding etc.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Als ik iets echt graag wil, dan doet zijn mening me niet zoveel. Als ik ergens over twijfel, volg ik wel zijn mening.
Natuurlijk heeft hij invloed op mij, lijkt me na al die jaren niet meer dan logisch, maar zijn mening zal nooit belangrijker zijn dan mijn eigen mening.
Sowieso is hij echt niet moeilijk. Hij heeft ook wel geroepen dat ik m'n haar bijvoorbeeld niet donker moest verven, maar nu het dat is, vindt hij het toch wel erg mooi! Net als jurkjes/rokjes ed. Toen we elkaar leerden kennen gaf hij aan dat hij daar niet zo van hield. Ik ben de afgelopen jaren toch wel vrouwelijker geworden. Draag vaker jurkjes/rokjes, ben bezig met make-up en dergelijk en dat vind hij nu juist alleen maar leuk.
Natuurlijk heeft hij invloed op mij, lijkt me na al die jaren niet meer dan logisch, maar zijn mening zal nooit belangrijker zijn dan mijn eigen mening.
Sowieso is hij echt niet moeilijk. Hij heeft ook wel geroepen dat ik m'n haar bijvoorbeeld niet donker moest verven, maar nu het dat is, vindt hij het toch wel erg mooi! Net als jurkjes/rokjes ed. Toen we elkaar leerden kennen gaf hij aan dat hij daar niet zo van hield. Ik ben de afgelopen jaren toch wel vrouwelijker geworden. Draag vaker jurkjes/rokjes, ben bezig met make-up en dergelijk en dat vind hij nu juist alleen maar leuk.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
VeryCherry schreef:Carrie schreef:VeryCherry schreef:Het enige wat mijn vriend echt echt echt niet wil is dat ik mijn haar weer afknip. Paar jaar geleden had ik mijn haar, dat tot op mijn billen kwam, af laten knippen tot boblengte. Toen ik hem leerde kennen liet ik het weer groeien en hij kreeg het gebrek toen hij erachter kwam hoe lang mijn haar was voordat ik het afknipte
Wat zeg je nou?
Whahahaha, dat ie gek werd
Ohhh!
Gast- Gast
Ik neem zijn mening wel in overweging, maar of ik doe wat hij vind is een tweede.
Nu heb ik mijn haar naar zijn mening te kort, maar lang haar staat bij mij zo sloom. En het liefst ben ik voor hem blond, terwijl ik nu donkerbruin haar heb
Maar voor van het zomer wil ik het toch weer wat laten groeien en weer blond verven, dus heeft hij geluk!
Nu heb ik mijn haar naar zijn mening te kort, maar lang haar staat bij mij zo sloom. En het liefst ben ik voor hem blond, terwijl ik nu donkerbruin haar heb
Maar voor van het zomer wil ik het toch weer wat laten groeien en weer blond verven, dus heeft hij geluk!
Gast- Gast
Cimic schreef:Kenya schreef:Eh, nee, eigenlijk niet. Haha. Tuurlijk vind ik zijn mening wel belangrijk, maar als ik een bepaald kledingstuk wél leuk vind en hij niet, dan heeft 'ie meestal toch pech. Ook wat mijn haar betreft doe ik lekker waar ik zin in heb. Maar daarmee wissel ik ook vaak. Het mooiste is nog dat hij dingen die hij in de eerste instantie niet leuk vindt, toch leuk gaat vinden wanneer ik het dan aan heb / draag / gedaan heb bij de kapper. Hij wilde bijvoorbeeld eerst ook niet dat ik een pony zou doen. Toch gedaan. Nu vind hij het geweldig. Sowieso vind hij het leuk dat ik lekker doe waar ik zin in heb met mijn uiterlijk.
+1 Maar mijn vriend is dan ook heel makkelijk, zolang ik mij er prettig en lekker bij voel vindt hij het ook fijn. In onze 5 jaar relatie heeft hij nog nooit geroepen, dat vind ik niet mooi of dat mag niet.
Nee, mijn man vind ook niet gauw iets niet mooi. En hij zal never nooit zeggen dat iets niet mag. Zou 'ie ook geen punten mee scoren, haha. Ik vind sommige van zijn kledingstukken ook niet geweldig. Nouja, jammer voor mij dan. Zolang je je er zelf inderdaad maar goed bij voelt!
Overigens heb ik wel wat in de kast hangen wat ik niet veel draag. Maar dan andersom: hij had het voor mij uitgezocht, ik heb het gekocht omdat hij het zo leuk vond, maar vervolgens heb ik het geloof ik 2 keer aangehad en nu gooi ik het maar in de zak van max.
Gast- Gast
Ik hou er wel rekening mee, maar ik neem uiteindelijk mijn eigen beslissing. Ik ben al een heel tijd aan het bedenken dat ik iets anders met mijn haar wil en ik zit zelf te denken aan een korte bob (boven mijn schouders) maar dat lijkt mijn vriend echt vreselijk, hij wil dat ik het lang hou... maar een tijd terug had ik mijn zinnen gezet op een knalrode broek en mijn vriend vond het maar niks. Toch gekocht en nu vindt hij het juist geweldig staan misschien dat dat met mijn haar dan ook wel weer goed uitpakt...
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn vriend vind het meestal wel prima wat ik draag, al vindt hij bepaalde kledingstukken wel leuker bij mij dan andere. Mijn kapsel van nu vindt hij leuk (lang + slag tot halverwege rug), maar ook van 5 jaar geleden (tot schouders, in laagjes, krullen, schuine pony). Hij is ook altijd blij als ik ineens weer iets ouders aantrek, wat hij vroeger altijd heel leuk vond. Ik koop mijn kleding meestal zonder hem, waarna hij mij de keer erna ziet: 'wat zie je er mooi uit'. Het is echt een schat
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Wij hebben eigenlijk altijd wel dezelfde mening over dingen. Qua kleding vindt hij de (alto)stijl ik die tot voor mijn ex had erg tof, tijdens de relatie met mijn ex ben ik heel veel jurkjes en rokjes gaan dragen en ik vond het toen ook wel leuk, maar ik ga nu automatisch weer terug naar die wat meer alto-stijl en mijn huidige vriend vindt het helemaal prima Ik heb onlangs in een impulsieve bui mijn haar heel kort geknipt en dat vindt hij fantastisch, van hem hoef ik het niet meer te laten groeien maar hij heeft pech, iets langer vind ik zelf toch leuker Voor de rest is altijd alles bespreekbaar en als we iets echt willen doen we het gewoon, mocht het een discussiepunt opleveren wordt het net zo makkelijk uitgepraat en gaan we vaak alsnog onze eigen gang.
Wasmachine- Fluisteraar
- Aantal berichten : 53
Punten : 56
Registratiedatum : 06-01-12
Ik hou daar tot op zekere hoogte rekening mee. Mijn vriend houd van lang haar, maar laat ik nu al tijden een korte bob hebben. Zo heeft hij mij ook leren kennen, en ik ben er nog niet aan toe om het weer te laten groeien, dus blijft het voorlopig nog kort.
Qua kleding koop ik wel altijd wat ik leuk vind, maar omdat we niet 24/7 bij elkaar zijn zou ik de dingen die hij niet leuk vind aantrekken als ik hem niet zie. Maar het meeste vind hij toch wel prima.
Qua kleding koop ik wel altijd wat ik leuk vind, maar omdat we niet 24/7 bij elkaar zijn zou ik de dingen die hij niet leuk vind aantrekken als ik hem niet zie. Maar het meeste vind hij toch wel prima.
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Ik houd ook rekening met zijn mening maar niet in alles. Zo heb ik kort haar terwijl hij lang haar mooier vind. Jammer dan, hij zit niet met de knopen en onhandigheid (ik ben geen staarten/vlechten mens en los lang haar vind ik niet fijn)
Kleding, wij gaan zelden samen shoppen voor kleding. Wij hebben daar allebei een hekel aan dus meestal ga ik alleen voor mezelf en hij moet een keer mee voor zichzelf. Ik weet zijn smaak en neem ook wel eens wat mee. Als ik wat koop gebeurt het zelden dat hij iets echt niet leuk vind. Hij ziet het wel altijd meteen als ik wat nieuws heb. Toen ik hem leerde kennen was ik in de zwarte periode, door hem ben ik wel meer kleur gaan dragen. Dus hij heeft al geholpen haha.
Voor de rest, dingen in huis, beslissen we samen. Niet een kaarsje ofzo maar de duurdere dingen.
Kleding, wij gaan zelden samen shoppen voor kleding. Wij hebben daar allebei een hekel aan dus meestal ga ik alleen voor mezelf en hij moet een keer mee voor zichzelf. Ik weet zijn smaak en neem ook wel eens wat mee. Als ik wat koop gebeurt het zelden dat hij iets echt niet leuk vind. Hij ziet het wel altijd meteen als ik wat nieuws heb. Toen ik hem leerde kennen was ik in de zwarte periode, door hem ben ik wel meer kleur gaan dragen. Dus hij heeft al geholpen haha.
Voor de rest, dingen in huis, beslissen we samen. Niet een kaarsje ofzo maar de duurdere dingen.
Als het aan mijn vriend lag paradeerde ik de hele dag op naaldhakken en in jurkjes. Jammer voor hem, ik hou van mijn uggs.
Meestal hou ik er wel een beetje rekening mee met wat hij leuk vindt, maar ik ga zeker niet elke dag bovengenoemde dragen.
Meestal hou ik er wel een beetje rekening mee met wat hij leuk vindt, maar ik ga zeker niet elke dag bovengenoemde dragen.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Mening van je vriend/man
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
» mening outfit.
» Mening partner over kleding
» Even jullie mening
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
» mening outfit.
» Mening partner over kleding
» Even jullie mening
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: