Mening partner over kleding
+15
Rouxxxe
Arwyn
Mamsie
minoessepoes
SoGood
Caroow
Katrien
Minx
Paper Crown
Niekske
Caribbeanlover
Shisha
Rush
Marin
Pompoen
19 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Mening partner over kleding
Vraag jij je partners mening over je kleding, over wat je bijvoorbeeld op dat moment aan hebt of iets wat je nieuw hebt?
En geeft je partner dan fijne (onderbouwde) reacties of heb je er niks aan?
En trek jij je er wat van aan als hij het niks vind?
En geeft je partner dan fijne (onderbouwde) reacties of heb je er niks aan?
En trek jij je er wat van aan als hij het niks vind?
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Mening partner over kleding
Mijn man vraag ik regelmatig wat hij er van vind. Hij geeft altijd een duidelijke mening en als ik dat vraag probeert hij het ook te onderbouwen.
Voor mij is hij een soort extra spiegel, soms bevestigt hij iets waar ik ook al over twijfelde andere keren vind ik t onzin en houd ik het gewoon aan .
Voor mij is hij een soort extra spiegel, soms bevestigt hij iets waar ik ook al over twijfelde andere keren vind ik t onzin en houd ik het gewoon aan .
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ja hij geeft wel vaak z'n mening, meer ongevraagd, dan dat ik er zelf om vraag Hij zegt het vaak als ie vindt dat ik iets leuks aan heb, maar ook als ik iets niet leuks aan heb. Zo heb ik een jurkje met rendieren en die vindt ie echt verschrikkelijk, echt zo erg dat we er bijna ruzie over kregen. Maar ik draag 'm gewoon, maar let er dan wel op dat we dan niet net naar z'n ouders ofzo gaan, niet samen buiten de deur zijn, want hij vindt het echt heel erg. Maar helemaal niet meer dragen, doe ik dan niet. Het is mijn kleding.
Anderzijds vind ik het wel heel erg leuk als hij vindt dat ik me leuk kleed en pas soms m'n kleding er wel beetje op aan.
Anderzijds vind ik het wel heel erg leuk als hij vindt dat ik me leuk kleed en pas soms m'n kleding er wel beetje op aan.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ja dat vraag ik wel. M`n vriend houdt niet van knal broeken (knalroze, turquoise, knalrood) en ook niet zo van groen en geel qua shirtjes.
Groene en gele shirtjes trek ik wel aan, want ik vind het wel mooie kleuren. Knalkleurige broeken zou ik niet zo heel snel kopen, terwijl ik het wel leuk vind.
Meestal vind m`n vriend m`n kleding gewoon mooi. Ik heb ook niet echt een aparte stijl ofzo. Hij zegt wel vaak dat hij een jasje (blazer) mooi vindt staan.
Groene en gele shirtjes trek ik wel aan, want ik vind het wel mooie kleuren. Knalkleurige broeken zou ik niet zo heel snel kopen, terwijl ik het wel leuk vind.
Meestal vind m`n vriend m`n kleding gewoon mooi. Ik heb ook niet echt een aparte stijl ofzo. Hij zegt wel vaak dat hij een jasje (blazer) mooi vindt staan.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik vraag regelmatig aan mijn man wat hij er van vindt. Hij is er ook altijd eerlijk over.
Ik heb wel dingen in de kast hangen die hij minder mooi/leuk vind en die draag ik dan meer als ik met vriendinnen afspreek. En de dingen die hij juist heel mooi vindt draag ik weer meer als ik met hem ben.
Ik heb wel dingen in de kast hangen die hij minder mooi/leuk vind en die draag ik dan meer als ik met vriendinnen afspreek. En de dingen die hij juist heel mooi vindt draag ik weer meer als ik met hem ben.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik vraag het wel eens als we uit eten gaan, dan wil ik wat anders dan doordeweeks aan. Hij zegt dan standaard ''jij moet dragen wat jij leuk vind'', daar heb ik niet veel aan en vraag hem dan waarom hij nooit zijn mening daarover geeft. Soms zegt hij wel eens ik iets aan doe en vraag hoe het staat dat het leuk is en dan is dan ook oprecht gezien de manier/toon hoe hij het zegt.
Ook heeft hij wel eens gezegd dat hij iets niet leuk vind en dat is gewoon eerlijk, maar ik blijf het toch wel dragen omdat ik het aan doe, niet hij. Zo heb ik een leuk zomerjurkje en hij vind die niet mooi, dat kan.
Ook heeft hij wel eens gezegd dat hij iets niet leuk vind en dat is gewoon eerlijk, maar ik blijf het toch wel dragen omdat ik het aan doe, niet hij. Zo heb ik een leuk zomerjurkje en hij vind die niet mooi, dat kan.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Als ik iets nieuws heb gekocht laat ik dat zien, maar het interesseert mn vriend niet zo. Hij zegt het wel als hij vindt dat ik er leuk uit zie, maar eigenlijk nooit dat ie iets niks vindt. Ik heb ook echt helemaal niks aan hem als ik advies nodig heb. Dan zou ik eerder mijn zus of mijn vader vragen. Mijn vader heeft er wel verstand van
Gast- Gast
Ik vraag het wel eens, maar krijg eigenlijk nooit echt een antwoord (behalve als hij het echt niks vind). Soms zegt hij wel uit zichzelf dat het goed staat of dat ik er netjes uit zie bijvoorbeeld. Hij houdt van simpele kleding en zo weinig mogelijk kleuren. Ik houd van een vintage-look en daar zit dan nogal eens wat kleuren en poespas bij. Niet de perfecte combi .
Gast- Gast
Mijn vriend zegt het als hij het leuk vindt. Als ik vraag wat hij er van vindt geeft hij eerlijk zijn mening en Soms als we ergens heen gaan zegt ie: doe je dat aan? En dan weet ik genoeg Hahaha.
Gast- Gast
Mijn vriend zegt wel vaak dat ik er leuk uit zie, maar soms mag het iets sexier van hem maar dat doe ik niet naar mijn werk (en al helemaal niet als ik straks voor de klas sta) maar voor een feestje ofzo, draag ik den best een keer een korter rokje ofzo. Ik vind het leuk als hij iets mooi vindt, maar ik ga geen kleding in de kast laten hangen die hij niet mooi vindt. Hij vindt mijn favoriete laarsjes bijvoorbeeld lomp en ouderwets, maar daar trek ik me niks van aan het zijn trouwens deze in het grijs, is volgens mij niks lomp of ouderwets aan...
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Enige wat hij lelijk vindt is mijn joggingpak (roze fluweel) van de HM waar hello kitty op de achterkant staat. Snap ik wel, is ook beetje kinderachtig.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Hij zegt het alleen als hij het niets vind, heel fijn :s heb je eens een leuk jurkje aan krijg je geen reactie.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Oh mijn man zegt het juist vaak als hij iets leuk vind, de lastste jaren roept hij zelfs regelmatig dat ik er tegenwoordig vaak zo leuk uit zie en hij vind ook de zwangerschapskleding die ik draag leuk. Hij zegt het juist liever niet als hij het niks vind!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Paper Crown schreef:Enige wat hij lelijk vindt is mijn joggingpak (roze fluweel) van de HM waar hello kitty op de achterkant staat. Snap ik wel, is ook beetje kinderachtig.
Hahaha doet me denken aan de pyjamabroek die ik momenteel aan heb:
M'n vriend rolt dan gewoon met z'n ogen, maar hij vindt het ook wel best. Hij vindt pinguins ook wel schattig.
Marin- Lady Post-a-lot
Oh dat vindt mijn man ook echt verschrikkelijk Marin. Ik vind het juist heerlijk om op mijn vrije dag de hele dag een beetje in mijn pyjama rond te banjeren maar hij vindt het geen gezicht.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik koop alles wat ik zelf leuk vind. Als mijn vriend het niet leuk vindt heeft hij pech gehad. Als ik zelf ergens over twijfel vraag ik zijn mening wel. Vind hij het dan niets. Dan stuur ik het terug (omdat ik zelf ook al twijfelde). Vind het het wel heel leuk.. Dan stuur ik het meestal nog terug.. Omdat ik twijfelde hahaha
Maar volgens mij heeft hij mar 1 kledingstuk wat hij echt niets vindt. Een hele hoge taille broek (dat verpest mijn kont volgens hem haha). Verder vindt hij dat ik altijd leuk combineer.
Soms vindt hij bepaalde kledingstukken ook niets als ik ze koop en als ik ze dan aantrek en combineer vindt hij het wel heel leuk staan. Dan zegt hij altijd heel lief 'Jij kan ook alles hebben schatje' hahaha. Dan is mijn hele dag weer goed.
Maar volgens mij heeft hij mar 1 kledingstuk wat hij echt niets vindt. Een hele hoge taille broek (dat verpest mijn kont volgens hem haha). Verder vindt hij dat ik altijd leuk combineer.
Soms vindt hij bepaalde kledingstukken ook niets als ik ze koop en als ik ze dan aantrek en combineer vindt hij het wel heel leuk staan. Dan zegt hij altijd heel lief 'Jij kan ook alles hebben schatje' hahaha. Dan is mijn hele dag weer goed.
Gast- Gast
Ja hij heeft de mannelijke versie hier weer van, een soort chemisch aanvoelende joggingbroek in vies stofje. Tja, dan is ie ook niet sexy. Ik zo ook niet. Jammer dan.
Marin- Lady Post-a-lot
Shisha schreef:Oh dat vindt mijn man ook echt verschrikkelijk Marin. Ik vind het juist heerlijk om op mijn vrije dag de hele dag een beetje in mijn pyjama rond te banjeren maar hij vindt het geen gezicht.
Mijn vriend vind dat ook echt A-sexy. Nu hebben we sinds een half jaar beide 'mooie huiskleding' gekocht. Ik heb een strakke zwarte katoenenlegging met een grote gebreide trui die net op mijn kont valt. Dus dat hij nog wat uitzicht heeft hahaha.
En hij een hele mooie zwarte joggingbroekstof, maar dan als pantalon model met een mooi grijs los vestje erop.
Gast- Gast
Als ik iets nieuws gekocht heb vraag ik hem altijd wat hij ervan vindt. Maar als hij het niet mooi vindt en ik wel dan draag ik het wel gewoon. Ik heb meerdere boyfit- en harembroeken, daar houdt hij helemaal niet van, maar ik draag ze gewoon. Laatst zei hij trouwens dat het begint te wennen(alleen ben ik er inmiddels een beetje op uitgekeken....). De reden dat hij ze niet mooi vindt; "dan zie je je billen niet"
Katrien- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12
Mijn vriend vind alles wat strak is leuk, vooral jurkjes. Maar hij kan ze niet uit elkaar houden, hij denkt dat ik er 1 heb, het zijn er 3
Als ik wat nieuws koop vraag ik wel wat hij ervan vindt, maar hij vind alles "Ja leuk hoor".
Als ik wat nieuws koop vraag ik wel wat hij ervan vindt, maar hij vind alles "Ja leuk hoor".
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik draag gewoon alles, hij moet niet zeuren. Gelukkig zeurt hij zelden, dat scheelt natuurlijk.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Mijn vriend ziet me het liefst in een spijkerbroek met sneakers en mijn haar op een staart. Toen we elkaar net leren kennen droeg ik dat ook veel, maar toen was ik 19 en nu ben ik 27, mijn kledingstijl is dus ook wel een beetje meegegroeid. Ik draag veel jurkjes en rokjes en zowel platte laarzen als enkellaarsjes met of zonder hak, de laatste tijd draag ik wel weer wat meer broeken.
Over het algemeen vind mijn vriend het allemaal wel prima, hoewel hij wel voorkeuren heeft. Als ik iets koop en aan hem vraag wat hij er van vind krijg ik vaak een antwoord zoals ja zwart of bloemig...
Mijn fleece pyjamabroek heeft hij dan weer geen enkel probleem mee, hij is zo lekker zacht en dat vind hij een goed excuus om elke keer even aan me te zitten .
Over het algemeen vind mijn vriend het allemaal wel prima, hoewel hij wel voorkeuren heeft. Als ik iets koop en aan hem vraag wat hij er van vind krijg ik vaak een antwoord zoals ja zwart of bloemig...
Mijn fleece pyjamabroek heeft hij dan weer geen enkel probleem mee, hij is zo lekker zacht en dat vind hij een goed excuus om elke keer even aan me te zitten .
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Ja hij geeft heel duidelijk z'n mening. Soms gevraagd soms ongevraagd. Meestal vind hij mijn kleding wel leuk.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Ja, hij heeft wel een mening erover, soms heel ongenuanceerd haha! Maar ik heb liever dat hij eerlijk is eigenlijk, dus dat is fijn. Soms heb ik iets aan, en dan ineens vindt hij er iets van, terwijl het al de 10e keer is ofzo, haha!
Gast- Gast
Als ik iets echt leuk vind vraag ik het niet altijd, als ik twijfel vraag ik hem wel om zijn mening.
Zijn mening is dan vaak wel wat voor mij de knoop doorhakt.
Als ik iets echt leuk vind en hij niet, draag ik het gewoon niet als we samen weg gaan oid, maar volgens mij heb ik niet echt dingen in de kast die hij echt vreselijk vindt.
M'n nieuwe pyjama misschien, omdat die zo'n oversized shirt heeft en dat vindt hij minder mooi, haha.
Zijn mening is dan vaak wel wat voor mij de knoop doorhakt.
Als ik iets echt leuk vind en hij niet, draag ik het gewoon niet als we samen weg gaan oid, maar volgens mij heb ik niet echt dingen in de kast die hij echt vreselijk vindt.
M'n nieuwe pyjama misschien, omdat die zo'n oversized shirt heeft en dat vindt hij minder mooi, haha.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: