DagCafé
+22
patjuhhh
Noor
Rush
May
Qiara
Bimbam
Kabouter
Lejow
Lavendel
Stuiterbal
Pompoen
Suus
Jade
VeryCherry
Lotus
Alex
Ibbeltje
Jasmine
Nikita
Erin
Sjaantje
ExpressoB
26 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: DagCafé
Sjaantje schreef:De reuma die ik heb, inderdaad jeugdreuma, is dezelfde als volwassenen hebben, alleen wanneer je het vóór je 16e krijgt, heet het altijd jeugdreuma ook al ben je volwassen. Je kunt er inderdaad overheen groeien rond de puberteit, alleen: gewrichtsschade die eenmaal is ontstaan, gaat dan helaas niet over.Smikkell schreef:Zelda, er is ook kinderreuma (Sjaan, daar kun je toch weer overheen groeien?) en sommige vormen van reuma kunnen helaas op alle leeftijden ontstaan
Mijn ziekte is in feite ook tot stilstand gekomen, ik heb al járen hartstikke goede bloedwaardes dus ik heb nu vooral last van schade die vroeger is ontstaan. Maar als je bedenkt dat ik al meer dan 30 jaar reuma heb... doe ik het kei-goed!
Ik ken ook een meisje wat op haar 2e jeugdreuma bleek te hebben. Zij leek er niet overheen te groeien, maar op haar 20e is het toch tot stilstaan gekomen.
Ik weet wel dat dit voor komt in verschillende gradaties. Sommige kinderen hebben jeugdreuma en heel af en toe ontstekingen, andere kinderen hebben de ene na de anderen en komen in een rolstoel terecht. Dat meisje wat ik ken heeft een hele zware vorm, haar gewrichten zijn zo vergroeid dat ze niet eens kunstgewrichten meer kon krijgen zoals Sjaan. Maar het is een geweldige meid, vrolijk, leeft écht zo goed als het gaat. Woont op zichzelf in een aangepaste woning met thuiszorg, rijd rond in een electrische rolstoel, volgt studies, gaat uit.
Ik hoop echt met heel mijn hart dat M. dat niet blijkt te hebben Zelda!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Weltrusten Zelda. Hopelijk krijg je wat rust vannacht.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Reev, heb jij een slaper vanavond?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik ga ook slapen!! Morgen moet ik om freakin' 8 uur al bij de medische fitness zijn...ik vind het nu al te vroeg!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Zo, dat was het laatste mandarijntje. Dacht dat er geen eind aan kwam. Nu heb ik nog 1,5 net sinaasappels.
Gast- Gast
Alex schreef:Balen, Reev.
Ja, maar ik moet er gewoon weer om half zes uit en hij is pas laat vannacht, dus was niet handig.
Gast- Gast
Hoe gaat het met slapen en werken en werken opzich? Wat is de stand van je hersencellen?Reva schreef:Alex schreef:Balen, Reev.
Ja, maar ik moet er gewoon weer om half zes uit en hij is pas laat vannacht, dus was niet handig.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Hoe gaat het met slapen en werken en werken opzich? Wat is de stand van je hersencellen?Reva schreef:Alex schreef:Balen, Reev.
Slapen? Wat is dat Gelukkig heb ik amper slaap nodig
Voor het einde van de maand ben ik hersendood.
Gast- Gast
Duidelijk. Heb je al een plan B?Reva schreef:Smikkell schreef:Hoe gaat het met slapen en werken en werken opzich? Wat is de stand van je hersencellen?Reva schreef:Alex schreef:Balen, Reev.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Duidelijk. Heb je al een plan B?Reva schreef:Smikkell schreef:Hoe gaat het met slapen en werken en werken opzich? Wat is de stand van je hersencellen?Reva schreef:Alex schreef:Balen, Reev.
De B van Brug
Gast- Gast
Of van BijstandReva schreef:Smikkell schreef:Duidelijk. Heb je al een plan B?Reva schreef:Smikkell schreef:Hoe gaat het met slapen en werken en werken opzich? Wat is de stand van je hersencellen?Reva schreef:Alex schreef:Balen, Reev.
De B van Brug
Gast- Gast
Bwahaha. Nou ik zing het gewoon uit totdat ik wat anders heb.
Ik weeg minder dan vanmorgen
Gast- Gast
Dat is best knap.Reva schreef:Bwahaha. Nou ik zing het gewoon uit totdat ik wat anders heb.
Gast- Gast
Ik ben altijd zo bang dat mijn huis ook zo wordt als nu op sbs..Reva schreef:Actief
Gast- Gast
Verslaafd aan verzamelen, tussen de teddyberen en dergelijke? Je hebt onlangs nog een weggeef topic gehouden, dus de kans ik wel klein, denk ik. Al weet ik natuurlijk niet hoeveel knuffelbeesten je hebt.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik ben altijd zo bang dat mijn huis ook zo wordt als nu op sbs..Reva schreef:Actief
Whaha, ik zag maar heel klein stukje, toen begon de reclame. Omg
Ik heb warempel sinds zondag alles 'netjes' gehouden, inclusief de keuken en de bank
Gast- Gast
Schouderklopje voor jou.Reva schreef:Smikkell schreef:Ik ben altijd zo bang dat mijn huis ook zo wordt als nu op sbs..Reva schreef:Actief
Ik heb warempel sinds zondag alles 'netjes' gehouden, inclusief de keuken en de bank
Heb je mijn post ontvangen?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Schouderklopje voor jou.Reva schreef:Smikkell schreef:Ik ben altijd zo bang dat mijn huis ook zo wordt als nu op sbs..Reva schreef:Actief
Nee
Gast- Gast
Okee, gister voor verschillende mensen dingen op de post gedaan. Geloof dat niemand nog iets heeft. jammer!Reva schreef:Smikkell schreef:Schouderklopje voor jou.Reva schreef:Smikkell schreef:Ik ben altijd zo bang dat mijn huis ook zo wordt als nu op sbs..Reva schreef:Actief
Nee
Gast- Gast
Oeh, nieuwsgierig
Wel raar, maar volgens mij kan je niet meer van volgende werkdag bezorgd op aan qua post.
Ik ben bereid om iemand om te leggen voor allisonbrood en kaas.
Wel raar, maar volgens mij kan je niet meer van volgende werkdag bezorgd op aan qua post.
Ik ben bereid om iemand om te leggen voor allisonbrood en kaas.
Gast- Gast
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: