Als je nu een wens voor iemand mocht doen..
+25
Plien84
Bosjesvrouw
Tinus
applestar
Rush
Atelier Madame
Roxi3
Sarah1985
TGR
Susan
Kabouter
loesje
M@niek
Pompoen
Jasmine
Jeanette
Justxme
Flippin' Bitch
JD
Pien
Kamperseboekenwurm
Primrose
Printje
Tania
Sweety
29 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Als je nu een wens voor iemand mocht doen..
Ik wens voor mezelf dat mijn geliefden nog heel lang bij me zullen zijn
Gast- Gast
ik wens dat mijn vader weer word zoals 2 jaar geleden, En niet zoals nu steeds meer achteruit gaat. Zijn toekomst beeld is nu dat die in een rolstoel komt en de rest van zijn leven sonde voeding moet. En ik hoop dat dat niet zal gebeuren, maar helaas het ziet er niet goed uit
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Dan wens ik dat alle forum kindjes, lang en vooral gezond mogen leven.
Dan wens ik voor Bliss, Feline en Lady4 een onwijs lekkere hunk.
En de meiden waar het even minder mee gaat, een leuk, mooi, fijn en liefdevol jaar/toekomst.
Mag ik voor mezelf ook wat wensen?
Dan wens ik, dat ik een met zelfvertrouwen Cimic mag worden, met een stabiele relatie!
Dan wens ik voor Bliss, Feline en Lady4 een onwijs lekkere hunk.
En de meiden waar het even minder mee gaat, een leuk, mooi, fijn en liefdevol jaar/toekomst.
Mag ik voor mezelf ook wat wensen?
Dan wens ik, dat ik een met zelfvertrouwen Cimic mag worden, met een stabiele relatie!
Gast- Gast
Dan wens ik voor de moeder van mijn beste vriendin, dat zij kan leven zonder pijn en dat ze weer helemaal beter wordt.
Ik zou wel honderd wensen kunnen bedenken die ik zou willen doen voor anderen maar als ik er één mag doen dan kies ik toch voor deze!
Ik zou wel honderd wensen kunnen bedenken die ik zou willen doen voor anderen maar als ik er één mag doen dan kies ik toch voor deze!
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Dat mijn zusje eindelijk geholpen kan worden aan haar voet. Onverklaarbare pijnen heeft ze, en nu mag ze eindelijk naar een academisch ziekenhuis.
Dat mijn oma weer helemaal opknapt. Gaat lang duren, maar hoop dat het wel gebeurd.
Dat mijn oma weer helemaal opknapt. Gaat lang duren, maar hoop dat het wel gebeurd.
Gast- Gast
Dan wens ik dat een wetenschapper een middel vind om kanker te genezen, daar zouden zoveel mensen geholpen mee zijn..
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Een kindje voor mn broer en schoonzus.
Mn neefje naar NL halen zodat mn ouders hun kleinzoon kunnen ontmoeten.
Mn neefje naar NL halen zodat mn ouders hun kleinzoon kunnen ontmoeten.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Dan wens ik dat een klein vriendinnetje van mij geneest van Leukemie en dat zij verder gezond mag opgroeien met haar ouders en broertjes.
Ik zou wensen dat mijn nicht uit haar depressie komt en nooit meer probeert om een einde aan haar leven te maken...
Voor mijn broer zou ik wensen dat hij een lieve vriendin krijgt, dat zou hem zo'n goed doen!
Voor mijn broer zou ik wensen dat hij een lieve vriendin krijgt, dat zou hem zo'n goed doen!
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Dat m'n schoonvader nooit weer een blaasontsteking heeft en daardoor steeds in het ziekenhuis ligt. En dus ook geen (urine) stoma hoeft en de blaas er niet uit hoeft.
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
weg
Laatst aangepast door Plien84 op wo 6 feb 2013 - 6:50; in totaal 1 keer bewerkt
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10
Dan zou ik wensen dat de kanker bij mijn oom weg zou zijn. Tijd geleden heeft hij de allerzwaartse bestralingskuur gehad die er is en na 4 maanden bleek de kanker weer terug te zijn (hersentumor). Nu heeft hij 6 weken geleden een operatie gehad waarbij zijn oog, oogkas en bindweefsel is geruimd en nu is het weer terug. Bestralen kan eigenlijk niet meer omdat hij al zo'n hoge doses heeft gehad en het zou dan waarschijnlijk ook zijn ene overgebleven oog gaan aantasten.
Nu weten ze niet meer wat ze moeten doen. Dus dat zou mijn wens zijn.
Nu weten ze niet meer wat ze moeten doen. Dus dat zou mijn wens zijn.
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
- Dat m'n tante haar kanker straks helemaal weg is en weg blijft
- Dat m'n broertje verlost wordt van z'n slechte gedachten, voor voor hemzelf heel erg vervelend
- Dat m'n nichtje haar hond vandaag niet ingeslapen had hoeven worden (kromme zin, maar jullie snappen hopelijk wat ik bedoel)
Dat zijn op dit moment voor mij wel de belangrijkste wensen denk ik.
Dat zou echt mooi zijn, valt me op hoeveel mensen in dit topic wensen dat iemand van kanker geneest... Wordt je toch wel weer even met je neus op de feiten gedrukt...
- Dat m'n broertje verlost wordt van z'n slechte gedachten, voor voor hemzelf heel erg vervelend
- Dat m'n nichtje haar hond vandaag niet ingeslapen had hoeven worden (kromme zin, maar jullie snappen hopelijk wat ik bedoel)
Dat zijn op dit moment voor mij wel de belangrijkste wensen denk ik.
Dat zou echt mooi zijn, valt me op hoeveel mensen in dit topic wensen dat iemand van kanker geneest... Wordt je toch wel weer even met je neus op de feiten gedrukt...
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Dan wens ik zowel mijn moeder als mijn opa veel kracht toe. Mijn oma is vorige week overleden, het heeft er bij hun het meeste ingehakt. Hoop dat ze genoeg kracht vinden om ergens weer van het leven te kunnen genieten.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Als ik nu 1 wens mocht doen, dan zou ik Susan een onbezorgde, ontspannen en gelukkige tijd bezorgen. Een tijd zonder zorgen, stress en onzekerheden, maar met rust, vertrouwen voor de toekomst en heel veel plezier.
Gast- Gast
Helaas heb ik mijn wens moeten laten gaan, ik kan nu alleen nog wensen dat ze rustig mag gaan om verdere pijn niet meer te hoeven hebben...
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Yasmine schreef:Ai, 1 wens maar? Das bij lange na niet genoeg .
In mijn directe omgeving zou ik het zo niet weten, is nu redelijk rustig allemaal.
Maar voor mede-forummers heb ik wensen te over. Wil hierin ook niemand tekort doen, want er zijn zo veel meiden die ik zo veel gun...
Mamavan2: dat M.ara haar operatie goed zal doorstaan en dat ze er zo goed mogelijk uitkomt
Lejow: Dat de gezondheid van haar moeder eindelijk eens stabiel blijft en ze nog heel lang van haar kleinkind kan genieten.
Leaf: dat ze de kracht vindt alle nare gebeurtenissen uit 2011 stukje bij beetje achter zich te laten.
Mupet, alyssa, CKC, LCN, Crea, weegschaal en al die anderen: dat ze allemaal ooit, maar liefst zo snel mogelijk zwanger mogen raken en een gezond kindje mogen krijgen.
En zo kan ik nog wel even doorgaan. Dan maar wensen dat de wensen vsn de forummers uit mogen komen...
Wat lief! Een van je wensen is iig al deels uitgekomen
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Als je 1 wens voor jezelf mocht doen..
» Als je 1 wens mocht doen (voor jezelf) wat zou je dan wensen
» Als je 1 wens mocht doen en de rest kon je gestolen worden..
» Vraag jij snel hulp aan iemand om iets voor je te doen?
» Wat wens je voor jezelf in 2012?
» Als je 1 wens mocht doen (voor jezelf) wat zou je dan wensen
» Als je 1 wens mocht doen en de rest kon je gestolen worden..
» Vraag jij snel hulp aan iemand om iets voor je te doen?
» Wat wens je voor jezelf in 2012?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: