Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is voor jou het doel van een meeting op afstand?

+10
Elliot
Snoes
Bliss
Vancity_girl
mzcharlotte
Burn
Roza
Marin
Aziraphale
Exogenesis
14 plaatsers

Ga naar beneden

Wat is voor jou het doel van een meeting op afstand? Empty Wat is voor jou het doel van een meeting op afstand?

Bericht  Exogenesis di 20 aug 2013 - 7:19

Dit, omdat ik zie dat meiden soms heel ver reizen voor een meeting.

Wil je een vriendschap starten? En (hoe) zie je dat zitten op zo'n grote afstand?
Of wil je iemand gewoon graag een keer in levende lijve zien? Of....

Ik ben benieuwd naar jullie beweegredenen voor de wat verdere meetings.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jou het doel van een meeting op afstand? Empty Re: Wat is voor jou het doel van een meeting op afstand?

Bericht  Aziraphale di 20 aug 2013 - 7:20

Gewoon, gezellig om een keertje te meeten smile
Ik ben gewend om veel en ver te rijden i.v.m. familie en vrienden aan de andere kant van NL, dus vind 'ver' een relatief begrip.


Laatst aangepast door Aziraphale op di 20 aug 2013 - 7:36; in totaal 1 keer bewerkt
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jou het doel van een meeting op afstand? Empty Re: Wat is voor jou het doel van een meeting op afstand?

Bericht  Marin di 20 aug 2013 - 7:33

Ik heb vroeger wel vaak gereisd voor meetings, maar ik was toch altijd on the run. Ik kwam zo vaak naar een meeting met een grote tas, omdat ik toch onderweg was. Ik vond het gewoon leuk om bepaalde personen te zien en dan maakte het me niet zo veel uit hoever ik moest reizen daarvoor.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jou het doel van een meeting op afstand? Empty Re: Wat is voor jou het doel van een meeting op afstand?

Bericht  Roza di 20 aug 2013 - 7:37

Omdat ik ook weleens benieuwd naar de forumsters aan de andere kant van het land..

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jou het doel van een meeting op afstand? Empty Re: Wat is voor jou het doel van een meeting op afstand?

Bericht  Burn di 20 aug 2013 - 7:37

Ik doe dit omdat ik benieuwd ben na sommige mensen waar ik hier op het forum (of er buiten) een klik mee heb. Het is wel lastig om hierna het contact in real life te onderhouden. Maar vooral ook omdat ik het een leuke invulling vind van m'n vrije tijd!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jou het doel van een meeting op afstand? Empty Re: Wat is voor jou het doel van een meeting op afstand?

Bericht  mzcharlotte di 20 aug 2013 - 7:53

Nieuwsgierigheid en omdat er hier in de buurt niet iets wordt georganiseerd. Heb ik zelf weleens een poging toe gedaan, zonder succes. Ik heb leuke mensen leren kennen in Utrecht, was niet gebeurd als ik er zelf niet een klein beetje effort in had gestopt.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jou het doel van een meeting op afstand? Empty Re: Wat is voor jou het doel van een meeting op afstand?

Bericht  Vancity_girl di 20 aug 2013 - 8:36

Ik ben tot nu toe een keer voor een meeting 1u en 15 min autorijden van mijn woonplaats gegaan. Dit was met de andere voorjaar mama's waarmee ik veel schrijf hier en op fb. Ik vond het leuk om iedereen eens in het echt te zien en ook de kids. We delen erg veel met elkaar dus dan is het leuk als je elkaar eens ( of misschien wel vaker) in het echt ziet. Een eventuele volgende keer zou ik er best weer een stukje voor willen rijden.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jou het doel van een meeting op afstand? Empty Re: Wat is voor jou het doel van een meeting op afstand?

Bericht  Bliss di 20 aug 2013 - 8:56

Vooral omdat ik erg benieuwd ben naar de persoon achter de forumnaam. Als daar een leuk contact uit ontstaat, is dat mooi meegenomen, maar met die intentie ga ik niet naar meetings.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jou het doel van een meeting op afstand? Empty Re: Wat is voor jou het doel van een meeting op afstand?

Bericht  Snoes di 20 aug 2013 - 20:55

Als ik naar een verre meeting ga, is dat omdat ik echt wel heel benieuwd ben naar een bepaald persoon. Sowieso ben ik altijd wel al even aan het rijden voordat ik bij een meeting ben omdat ik in België woon. Ik vind voor mezelf nu 45 min rijden wel de max, tenzij het echt gaat om mensen naar wie ik echt benieuwd ben, zoals bijvoorbeeld de winter 2012-2013 mama's. Daar wil ik best eens 1,5u voor rijden.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jou het doel van een meeting op afstand? Empty Re: Wat is voor jou het doel van een meeting op afstand?

Bericht  Elliot di 20 aug 2013 - 20:58

Toevallig heb ik zaterdag met Bazi heel ver gereden om jou te zien Exo! Wink Ik vind ver reizen eigenlijk nooit erg en toevallig stonden alle forummers die afgelopen zaterdag op de meeting waren heel hoog op mijn want-to-meet lijstje. Dus ik had het er ook prima voor over om een eindje te moeten reizen. En het was het waard ook Wink Ik zou het zo weer doen hoor!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jou het doel van een meeting op afstand? Empty Re: Wat is voor jou het doel van een meeting op afstand?

Bericht  Exogenesis wo 21 aug 2013 - 2:23

I know, Elliot! Very Happy 

Ik heb zelf een keer flink wat kilometers gereden om Stuiterbal te bezoeken. Dat was omdat ik heel nieuwsgierig was of Stuiter echt zo'n leuke meid is als op het forum (en dat is ze!). Het is niet mijn intentie om een vriendschap te starten. Gebeurt dat wel, dan is dat leuk, maar ik ga er niet vanuit. Ik heb ook geen nieuwe vrienden 'nodig', maar vind het leuk en gezellig om mensen te ontmoeten en eens wat ander praat te hebben dan wat ik heb met mijn vrienden.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jou het doel van een meeting op afstand? Empty Re: Wat is voor jou het doel van een meeting op afstand?

Bericht  Susan wo 21 aug 2013 - 2:31

Dat zou voor mij zijn omdat er mensen meegaan die ik erg waardeer op het forum en die ik graag zou willen ontmoeten. Ik denk dat je ook best vrienden kan zijn, alleen heb je dan meer contact via de mail en de chat dan in het echt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jou het doel van een meeting op afstand? Empty Re: Wat is voor jou het doel van een meeting op afstand?

Bericht  Bazinga wo 21 aug 2013 - 2:33

Euh ik had een lift? Very Happy Gehehe..

't Is voor mij vooral nieuwsgierigheid en voor de fun. Zo zie je nog 's wat en ehm.. Nouja, ik hoef niet perse niet vrienden te maken, maar in werkelijkheid is 't wel leuk als 't wél gebeurt. Ik heb namelijk maar 1 vriendin hier in de buurt.. Andere hier zijn vooral kennissen en familie. Door 't forum heb ik nu 2 héle fijne meiden ontmoet, die ik nu als beste vriendinnen beschouw smile En een aantal potentiele vriendinnen, maar dat moet zich nog bewijzen Wink
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jou het doel van een meeting op afstand? Empty Re: Wat is voor jou het doel van een meeting op afstand?

Bericht  Kowalski wo 21 aug 2013 - 4:39

Bazinga en Elliot, kennen jullie elkaar via het forum?
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jou het doel van een meeting op afstand? Empty Re: Wat is voor jou het doel van een meeting op afstand?

Bericht  Exogenesis wo 21 aug 2013 - 4:49

Nee, ze kennen elkaar via een dating site. Wist je dat niet?
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jou het doel van een meeting op afstand? Empty Re: Wat is voor jou het doel van een meeting op afstand?

Bericht  Marin wo 21 aug 2013 - 4:56

Nee, ik was de matchmaker.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jou het doel van een meeting op afstand? Empty Re: Wat is voor jou het doel van een meeting op afstand?

Bericht  Exogenesis wo 21 aug 2013 - 4:59

Jij beheert de dating site ja.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jou het doel van een meeting op afstand? Empty Re: Wat is voor jou het doel van een meeting op afstand?

Bericht  Marin wo 21 aug 2013 - 5:02

And I saw the magic happen!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jou het doel van een meeting op afstand? Empty Re: Wat is voor jou het doel van een meeting op afstand?

Bericht  Exogenesis wo 21 aug 2013 - 5:06

Match made in heaven!
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jou het doel van een meeting op afstand? Empty Re: Wat is voor jou het doel van een meeting op afstand?

Bericht  Bazinga wo 21 aug 2013 - 6:15

In Haarlem sprong de vonk echt over..
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jou het doel van een meeting op afstand? Empty Re: Wat is voor jou het doel van een meeting op afstand?

Bericht  Kowalski wo 21 aug 2013 - 9:20

Jonguh! Weet ik veel! Kan toch ook dat ze elkaar al kenden en zich allebei hier hebben aangemeld? Yes
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jou het doel van een meeting op afstand? Empty Re: Wat is voor jou het doel van een meeting op afstand?

Bericht  Stuiterbal wo 21 aug 2013 - 20:22

Exogenesis schreef:I know, Elliot! Very Happy 

Ik heb zelf een keer flink wat kilometers gereden om Stuiterbal te bezoeken. Dat was omdat ik heel nieuwsgierig was of Stuiter echt zo'n leuke meid is als op het forum (en dat is ze!). Het is niet mijn intentie om een vriendschap te starten. Gebeurt dat wel, dan is dat leuk, maar ik ga er niet vanuit. Ik heb ook geen nieuwe vrienden 'nodig', maar vind het leuk en gezellig om mensen te ontmoeten en eens wat ander praat te hebben dan wat ik heb met mijn vrienden.
Yes Yes Yes 

Hahahaha lief !!! Ik vond het dan ook echt gaaf dat je met Burn mee was gekomen. Ik woon ook zo lekker in het uiterste van het land beneden in een gat :P
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jou het doel van een meeting op afstand? Empty Re: Wat is voor jou het doel van een meeting op afstand?

Bericht  Stuiterbal wo 21 aug 2013 - 20:25

Overigens is het bij mij ook de nieuwsgierigheid.

Mijn eerste meeting was met Seas of treas. Maar bij haar had ik onwijs sterk het gevoel dat zij wel eens een vriendin zou kunnen worden.
En vanaf de eerste meeting waren we dan ook bevriend, en nu nog steeds. Ze woont niet naast de deur, maar zoals afgelopen week toen ik onwijs verdrietig was, pakt ze de trein en is ze zo bij me. 
Een vriendin voor het leven I love you 

Nog geen dag spijt gehad dat ik toen zo de auto heb gepakt om haar en haar zoontje te gaan ontmoeten.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jou het doel van een meeting op afstand? Empty Re: Wat is voor jou het doel van een meeting op afstand?

Bericht  Elliot wo 21 aug 2013 - 20:52

Exogenesis schreef:Nee, ze kennen elkaar via een dating site. Wist je dat niet?
lol!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jou het doel van een meeting op afstand? Empty Re: Wat is voor jou het doel van een meeting op afstand?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum