DagCafé
+16
Jade
Lotus
Rush
Zininzon
May
Rovine
Suus
Ibbeltje
Pompoen
VeryCherry
silly-one
Lejow
Bimbam
Alex
Erin
Sjaantje
20 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: DagCafé
Nou dames, ik ga!!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Lilyyyyyyyy!!! Hoe s het met je??
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Oh klinkt niet zo?
Met mij gaat ie wel goed.
Met mij gaat ie wel goed.
Zininzon schreef:Nou dames, ik ga!!
Succes!
Als ik jullie dan hoor over een paar lepel kwart dan ben ik echt niet jaloers, ik zou omvallen van de honger...
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Misselijk en moe?Lily schreef:ach gewoon last van zwangerschapskwaaltjes
jep en ook last van duizeligheid en licht in m`n hoofd enzo. M`n man vind het geloof ik niet zo leuk meer haha, vrijdag en zaterdag om 9u al naar bed gegaan en gisteren lag ik ook al om 8u te knikkebollen op de bank.
Gast- Gast
Gewoon aan toe geven hoor, je hebt het nodig en nu kan je er nog aan toe geven als je moe bent. Hoe fitter je deze tijd door komt, hoe meer energie je straks ook hebt. Het is even niet leuk voor je man, maar je lijf gaat voor hoorLily schreef:Stofzuiger schreef:Misselijk en moe?Lily schreef:ach gewoon last van zwangerschapskwaaltjes
jep en ook last van duizeligheid en ligt in m`n hoofd enzo. M`n man vind het geloof ik niet zo leuk meer haha, vrijdag en zaterdag om 9u al naar bed gegaan en gisteren lag ik ook al om 8u te knikkebollen op de bank.
Gast- Gast
Had eens een collega die zich met 8 weken zwangerschap al ziek moest melden. Lijkt me echt zo naar.
Maar heel vervelend Lily!
Maar heel vervelend Lily!
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
m`n schoonzusje heeft ook vanaf +/- 12 weken thuis gezeten. En ja ik geef er ook wel aan toe hoor dus komt wel goed.
Gast- Gast
Liily vervelend maar idd gewoon aan toegeven. Goed voor jezelf zorgen.
Stofzuiger> nou vullen banaan en noten er door heen best wel. Alleen denk ik dat ik zo een rijstwafel ga nemen nog.
Stofzuiger> nou vullen banaan en noten er door heen best wel. Alleen denk ik dat ik zo een rijstwafel ga nemen nog.
Ibbel, kijk wel uit dat je niet te weinig eet. Ik houd nu mijn voeding bij via de eetmeter van het voedingscentrum en zit op ongeveer 1800 calorieën per dag. Houd die nu even een tijdje bij om te kijken welke voedingsstoffen ik tekort kom. Ik zit nu al op yoghurt met all-bran en banaan, roggenbrood en een gekookt ei. En ga straks lunchen en ben er ook wel aan toe.
Rovine- Ratel
Vervelend dat je je niet lekker voelt, Lily.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Saai, had nergens zin in, dus bijna niks gedaan. Gisteren wel uit eten geweest, dat was echt geweldig.
Hoe was jouw weekend?
Hoe was jouw weekend?
Rovine- Ratel
lekker gegeten?
Mijn weekend was wel oke niet veel gedaan doordat zaterdag m`n auto kapot ging.
Mijn weekend was wel oke niet veel gedaan doordat zaterdag m`n auto kapot ging.
Gast- Gast
Het 5-gangen wildmenu in een vrij sjieke tent in G.emert. Hadden we een tegoedbon van gekocht, was boven verwachting lekker.
Die auto is balen. Kun je hem nog laten repareren?
Rovine- Ratel
ja hij staat nu bij de garage maar heb geen idee hoe duur het gaat worden, iets met de remmen.
Gast- Gast
Rovine schreef:Ibbel, kijk wel uit dat je niet te weinig eet. Ik houd nu mijn voeding bij via de eetmeter van het voedingscentrum en zit op ongeveer 1800 calorieën per dag. Houd die nu even een tijdje bij om te kijken welke voedingsstoffen ik tekort kom. Ik zit nu al op yoghurt met all-bran en banaan, roggenbrood en een gekookt ei. En ga straks lunchen en ben er ook wel aan toe.
ja ik let wel op dank je wel
Rovine schreef:Het 5-gangen wildmenu in een vrij sjieke tent in G.emert. Hadden we een tegoedbon van gekocht, was boven verwachting lekker.
ooh ja nog 5 gangen gevogelte gehad?
Lily heb niet veel gedaan van het weekend eigenlijk. Balen van de auto
Nee, vooraf hadden we hertenham met paté van everzwijn, daarna bospaddestoelensoep. Toen zeewolf met mossel en een poulet. Hoofdgerecht was hertenbiefstuk met veel groenten, toetje witte chocolademousse-ijs met een chocoladetaartje. Nomnom.
Hopelijk gaat die auto niet teveel kosten. Naar wat ik weet van auto's zijn remmen geloof niet niet superduur.
Hopelijk gaat die auto niet teveel kosten. Naar wat ik weet van auto's zijn remmen geloof niet niet superduur.
Rovine- Ratel
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: