Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aspelund bedframe Ikea

3 plaatsers

Ga naar beneden

Aspelund bedframe Ikea Empty Aspelund bedframe Ikea

Bericht  Gast zo 8 jan 2012 - 18:38

Wij zijn op zoek naar een logeerbed, is er iemand die ervaring heeft met het Aspelund bedframe van Ikea?
Er zal niet heel veel op het bed geslapen worden dus ik wil er ook niet teveel geld aan uitgeven smile

Aspelund bedframe Ikea Aspelund-bedframe__0096810_PE241237_S4

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Aspelund bedframe Ikea Empty Re: Aspelund bedframe Ikea

Bericht  Curious zo 8 jan 2012 - 20:57

Geen ervaring met dit bed, maar wel met ikea bedden in het algemeen en die zijn gewoon prima.
Heb er zelf al jaren een en ken verschillende mensen die ook ikea bedden hebben en die zijn ook tevreden.
Het zijn geen bedden die je 5 keer in en uit elkaar moet halen, daar lijden ze wel echt onder. Maar verder zijn het gewoon prima bedden.
Vergis je wel niet in de prijs, want uiteindelijk kom je toch totaal wel op een hoger bedrag uit, aangezien er nog matras en lattenbodems bij moeten.
Het is vooral wat je kiest aan lattenbodem en matras wat maakt of het bed straks goed slaapt en kwaliteit heeft.
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Curious zo 8 jan 2012 - 20:58

Ik zie trouwens dat het matras op de foto wel een stuk boven het bedframe uitkomt, weet niet of er gewoon een dik matras in ligt.
Maar bij mijn bed van ikea kon je de lattenbodem ook lager in het bedframe leggen, denk dat bij dit bed ook wel kan.
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 7:39

Bedankt voor je reactie! Het was mij ook al opgevallen dat het matras hoog ligt, maar op een andere afbeelding lag hij een stuk lager dus ik denk dat het wel te verstellen is smile

Gast
Gast

Bericht  Marin di 10 jan 2012 - 2:09

Ik heb niet het bed maar wel de kledingkast en ladekast van de Aspelund serie en vind het erg mooi! Misschien heb je daar ook wat aan Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Dennenappel di 10 jan 2012 - 3:15

Ik heb het bed, een nachtkastje en twee kledingkasten ervan. Alleen dan nog met de oude kleur (klassiek o.i.d. houtkleurig).

Ik vind het een goed bed, het ligt er inderdaad wel aan wat voor lattenbodems je gebruikt hoe goed hij ligt. Je kunt het matras op twee verschillende hoogte doen.
Bij ons kan dat nog maar op een hoogte, gezien ik altijd op het bed sprong tijdens het opmaken, daar hield hij niet zo van...

Verder hebben wij het bed al meerdere keren in en uit elkaar gehaald en hij is nog steeds erg stevig.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud