Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gewone desktop computer i.p.v. laptop

+14
Caresses
Sarah1985
Ibbeltje
Susan
Caroow
silly-one
Toet
Pompoen
RioolSpook
Rush
tuttebel
TukTuk
Lejow
Marin
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Gewone desktop computer i.p.v. laptop - Pagina 2 Empty Re: Gewone desktop computer i.p.v. laptop

Bericht  Gast zo 8 jan 2012 - 9:52

Ik heb sinds een paar maanden een gloedjenieuwe laptop (Sorry ben er nog steeds trots op dat ik 'm zomaar heb kunnen kopen...) en we hebben een desktop staan met dubbele harde schijf. Mam gebruikt die dagelijks en ik gebruik 'm om muziek te downloaden en cd's te branden. Zo blijft mijn laptop 'schoon' en gebruiken we in feite maar 1 harde schijf voor opslag en muziek.

Verder heb ik liever een laptop, zit lekkerder smile Hoewel ik bij m'n vader alleen een desktop heb maar een héle relaxte bureaustoel dus dat maakt 't weer okay Wink

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Gewone desktop computer i.p.v. laptop - Pagina 2 Empty Re: Gewone desktop computer i.p.v. laptop

Bericht  Gast zo 8 jan 2012 - 9:55

Ik heb het allebei, ik heb mijn laptop later aangeschaft. Ik game op mijn pc, want dat lukt me niet op mijn macbook.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 8 jan 2012 - 9:58

Ik heb er lang 1 gehad en vind het wel beter werken. Je zit een stuk beter. Mijn laptop staat dan ook eigenlijk altijd op de eettafel en eigenlijk is dat nu mijn bureau geworden laughcry. Toch vind ik het wel fijn dat hij verplaatsbaar is. Soms kijk ik in bed afleveringen van series bv. Ik wil een pc overigens wel perse in de huiskamer. Slaapkamer vind ik niks omdat ik veel meer op internet doe dan dat ik bv tv kijk. Dan zou ik veel tijd doorbrengen in de slaapkamer, ook zo ongezellig.

Gast
Gast

Bericht  Rovine zo 8 jan 2012 - 9:59

Vorige week mijn desktop leeggetrokken. Die heb ik heel lang als opslag gebruikt. Mijn vorige laptop had een schijf van 120 gig, daar paste niet alles op. Hij is ook een aantal keer terug gegaan naar de fabrikant waardoor ik hem leeg terugkreeg, dus dingen opslaan deed ik er sowieso al nooit op, tenzij het direct-gebruik-dingen waren. Nu ik een laptop met 500 gig ruimte heb (plus zakelijk service-abonnement waarbij ik het vertrouwen heb dat ze de boel niet zomaar wissen als er iets kapot is) heb ik alles overgezet en kan de desktop weg. Die gebruikte ik al 2 jaar niet meer.

Jaren geleden was ik echt anti-laptop (onergonomisch, blabla), maar toen ik er voor mijn studie eentje nodig had eentje gekocht en wil nu niet meer zonder.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Flippin' Bitch ma 9 jan 2012 - 8:59

Ik heb 2 jaar terug een pc gekocht, ik vind het fijner dan een laptop. Hij staat in mijn studio op het bureau, printer erbij, goede boxen... Ik gebruikte 'm eerst voor mijn opleiding, nu vooral om te internetten, sims 3 op te spelen, om muziek te luisteren... Eigenlijk zit ik er veel te veel achter :S Mijn tv en radio gebruik ik dus serieus echt misschien 2x per jaar & ik zit ook alleen op de bank als ik ziek ben...

Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: