Luiertas of gewone tas?
+6
Wennes
_Jet
smooch
red rose
Annemie
MissD
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Luiertas of gewone tas?
Ik vind weinig verzorgings/luiertassen écht leuk, en ik zat dan ook te denken aan
een normale tas (wel groter formaat) als luiertas. Deze wordt dan wel speciaal gebruikt
voor de baby, maar toch ..
Heeft er van jullie iemand ook een 'gewone' tas gebruikt ipv luiertas?
Deze vind ik bv. erg leuk ;
een normale tas (wel groter formaat) als luiertas. Deze wordt dan wel speciaal gebruikt
voor de baby, maar toch ..
Heeft er van jullie iemand ook een 'gewone' tas gebruikt ipv luiertas?
Deze vind ik bv. erg leuk ;
Gast- Gast
Re: Luiertas of gewone tas?
Ik heb ook nog niet echt een leuke tas gezien, en vooralsnog ben ik van plan om als ik er geen vind die ik echt leuk vind maar een normale grote tas te kopen waar wat vakken in zitten. En die te gaan gebruiken als luiertas.
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Volgens mij kun je makkelijk een gewone tas gebruiken hoor, leuke tas trouwens!
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Dat lijkt me een prima tas om als luiertas te gaan gebruiken.
red rose- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 587
Registratiedatum : 18-11-10
Misschien dat je dit leuke tassen vind?
http://www.presentsathome.nl/baby-kids/babytas-kitsch-kitchen
http://www.presentsathome.nl/baby-kids/babytas-kitsch-kitchen
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Ik heb ook een gewone tas i.p.v een luiertas. Alleen in de luiertassen zit volgens mij een verschoningsmatje en dat heb je natuurlijk niet in een gewone tas. Ik heb van die wegwerpverschoningsmatjes (is dit een woord? ) gekocht bij de Kruidvat.
Leuke tas trouwens
Leuke tas trouwens
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
Een gewone tas kan prima hoor, zolang er voor jouw wensen maar genoeg ruimte in zit.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Die verschoningsmatjes zijn ook gewoon bij de babydump of prenatal verkrijgbaar.
Wennes- Kletskop
Wennes schreef:Die verschoningsmatjes zijn ook gewoon bij de babydump of prenatal verkrijgbaar.
Ik heb echt bij veel zaken gekeken, maar daar dan schijnbaar net niet
_Jet- Prater
Oh, gelukkig ik dacht het al!
Dank je voor de complimenten voor de tas!
Daar wilde mijn vriend ook wel mee gezien worden haha
Zo'n matje had ik ook gezien van Snoozebaby, daar vind ik dan nog wel wat op.
Vind die van Kitsch Kitchen niet zo heel erg leuk, zelf ..
Die van Oilily vind ik ook niet echt denderend .. en DUUR!
Komt vast wel goed, wilde alleen even jullie mening weten, hartstikke handig zo'n forum!
Dank je voor de complimenten voor de tas!
Daar wilde mijn vriend ook wel mee gezien worden haha
Zo'n matje had ik ook gezien van Snoozebaby, daar vind ik dan nog wel wat op.
Vind die van Kitsch Kitchen niet zo heel erg leuk, zelf ..
Die van Oilily vind ik ook niet echt denderend .. en DUUR!
Komt vast wel goed, wilde alleen even jullie mening weten, hartstikke handig zo'n forum!
Gast- Gast
http://www.prenatal.nl/shop/Bad-en-Verzorging-Luiertassen/Prenatal-Prenatal-Verschoningsmatje-45542.htm?startValue=&rangeValue=&prevVisit=&navAction=jump&navCount=0&level=product&id=45542
Wennes- Kletskop
Wennes schreef:http://www.prenatal.nl/shop/Bad-en-Verzorging-Luiertassen/Prenatal-Prenatal-Verschoningsmatje-45542.htm?startValue=&rangeValue=&prevVisit=&navAction=jump&navCount=0&level=product&id=45542
Niet goed genoeg gezocht dus Bedankt!
Die wegwerpmatjes vind ik ook handig, dus ik denk dat ik het daar gewoon bij laat.
_Jet- Prater
Hartstikke handig trouwens die verschoningsmatjes
Als je even marktplaats kom je ze ook van allerlei merken tegen
Als je even marktplaats kom je ze ook van allerlei merken tegen
Gast- Gast
Ik vind het een leuke tas parels..
Ik heb dan wel wat ze een luiertas noemen, en er zitten wat vakjes in aan de binnenkant en dan idd dat matje. Maar als je dat matje los kan kopen en jij dit een handig tas vind dan is het toch prima.
http://www.presentsathome.nl/Webwinkel-Product-1305115/Luiertas-Mexicaans-Tafelzeil-MixMamas-ruit-zwart.html
Wij hebben gewoon deze zwart/witte
Ik heb dan wel wat ze een luiertas noemen, en er zitten wat vakjes in aan de binnenkant en dan idd dat matje. Maar als je dat matje los kan kopen en jij dit een handig tas vind dan is het toch prima.
http://www.presentsathome.nl/Webwinkel-Product-1305115/Luiertas-Mexicaans-Tafelzeil-MixMamas-ruit-zwart.html
Wij hebben gewoon deze zwart/witte
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Ik heb ook een Paul Frank tas gekocht ipv een luiertas, ik vond die tassen allemaal niet zo mooi en als ik ze al mooi vond waren ze of specifiek op jongens of specifiek op meiden gericht en de tas moest voor beiden passen. En mijn moest er ook mee gezien willen worden.
Ik heb trouwens nooit een verschoningsmatje gekocht en ook niet gemist.
Ik heb trouwens nooit een verschoningsmatje gekocht en ook niet gemist.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Ik had een gewone weekendtas (ok, iets kleiner dan een echte weekendtas) en dat ging prima
Gast- Gast
Wat een geweldige tas Parels, ben er helemaal verliefd op!!
Zelf heb ik wel een luiertas, heb er op het moment zelfs 2. Eentje voor gewoon, en eentje voor als we bijv. uit logeren gaan en ik meer spullen mee moet nemen. De ene is van Quinny, de andere van Kitsch Kitschen.
Een gewone tas moet trouwens prima kunnen hoor, behalve wat extra vakjes en een verschoningsmatje is er weinig verschil. Ik heb trouwens inde Kitsch Kitschen tas een matje wat iemand via MP zelf gemaakt heeft, van tafelzeil en dan met zachte vulling zodat het lekker ligt. Er zijn allerlei kleurtjes enzo, dus via zoiets kan je nog een matje helemaal naar je smaak laten maken ook.
Zelf heb ik wel een luiertas, heb er op het moment zelfs 2. Eentje voor gewoon, en eentje voor als we bijv. uit logeren gaan en ik meer spullen mee moet nemen. De ene is van Quinny, de andere van Kitsch Kitschen.
Een gewone tas moet trouwens prima kunnen hoor, behalve wat extra vakjes en een verschoningsmatje is er weinig verschil. Ik heb trouwens inde Kitsch Kitschen tas een matje wat iemand via MP zelf gemaakt heeft, van tafelzeil en dan met zachte vulling zodat het lekker ligt. Er zijn allerlei kleurtjes enzo, dus via zoiets kan je nog een matje helemaal naar je smaak laten maken ook.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ja idd, dat had ik al gezien op Marktplaats Papillon!
En die tas komt van Duifhuizen, al is die ietsje anders in de band (nóg leuker vind ik ) dan deze.
En die tas komt van Duifhuizen, al is die ietsje anders in de band (nóg leuker vind ik ) dan deze.
Gast- Gast
Ik heb ook eem gewone tas van disigual.Ik heb er wel op gelet gat ere meerdere vakken in / aan de tas zaten.Ik heb ook een verschoningsmatje los gekocht van snooze baby maar ik geloof dat ze bij de Hema ook al verschoningsmatjes verkopen.
vickie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 57
Punten : 67
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: