Cambridge dieet
+4
SoGood
Blond
Didi
SoezieQ
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Cambridge dieet
Wie o wie is hier bekend mee?
Ik heb voor as maandag een afspraak staan, omdat ik veel goede verhalen heb gehoord en gezien....
Net alleen aan mn moeder verteld, en die vind het maar onzin en zonde van mn geld want ik ga er toch weer van aankomen bla bla bla..
maar t lukt me gewoon echt niet om gewoon af te vallen, ik sport al 3 keer per week.. en ik eet normaal.. (soms een koekje, chips, maar niet bijzonder veel)..
Zucht.. dus nu weer in dubio.. maar ik wil zo graag....
Ik heb voor as maandag een afspraak staan, omdat ik veel goede verhalen heb gehoord en gezien....
Net alleen aan mn moeder verteld, en die vind het maar onzin en zonde van mn geld want ik ga er toch weer van aankomen bla bla bla..
maar t lukt me gewoon echt niet om gewoon af te vallen, ik sport al 3 keer per week.. en ik eet normaal.. (soms een koekje, chips, maar niet bijzonder veel)..
Zucht.. dus nu weer in dubio.. maar ik wil zo graag....
Gast- Gast
Re: Cambridge dieet
Ik ken een aantal mensen die dit dieet gedaan hebben, ze vielen er ontzettend veel mee af maar toen ze weer normaal gingen eten (Wel gezond en aangepast zeg maar) zaten de kilo's er zo weer bij aan ..
SoezieQ- Fluisteraar
- Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10
Ik Cambridge ook, en voor mij werkt het. Als je aardig wat moet afvallen
is Cambridge prima. Als je nog vragen hebt stuur je me maar een prive-bericht.
is Cambridge prima. Als je nog vragen hebt stuur je me maar een prive-bericht.
Didi- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10
Op het vorige forum deed ook iemand dat. Evelynn volgens mij, die viel er ook behoorlijk mee af.
Mij leek het nogal een crashdieet en ik zou flauwvallen als ik zo weinig per dag mocht eten.
Mij leek het nogal een crashdieet en ik zou flauwvallen als ik zo weinig per dag mocht eten.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Dit dieet werkt natuurlijk alleen maar averechts. Ik zou er niet aan beginnen!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Allereerst wil ik zeggen dat ik heel goed begrijp dat je dit probeert als het op jouw eigen manier steeds maar niet lukt. Je blijft allerlei dingen proberen en als dat allemaal mislukt klinkt een dieet als deze natuurlijk heel aantrekkelijk. Ik wil het je echter wel afraden. Je krijgt wenig kcal. binnen maar nog belangrijker: je LEERT er alsnog niks van. Blijkbaar doe je nu iets fout want anders zou het je wel lukken. Ik wil je daarom adviseren om eens met iemand die er verstand van heeft naar jouw eetgedrag te kijken. Als je na dit dieet weer verder gaat met wat je nu doet kom je gegarandeerd weer aan. Begrijp je wat ik bedoel?
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Lynn_ schreef:Allereerst wil ik zeggen dat ik heel goed begrijp dat je dit probeert als het op jouw eigen manier steeds maar niet lukt. Je blijft allerlei dingen proberen en als dat allemaal mislukt klinkt een dieet als deze natuurlijk heel aantrekkelijk. Ik wil het je echter wel afraden. Je krijgt wenig kcal. binnen maar nog belangrijker: je LEERT er alsnog niks van. Blijkbaar doe je nu iets fout want anders zou het je wel lukken. Ik wil je daarom adviseren om eens met iemand die er verstand van heeft naar jouw eetgedrag te kijken. Als je na dit dieet weer verder gaat met wat je nu doet kom je gegarandeerd weer aan. Begrijp je wat ik bedoel?
Ja ik begrijp het helemaal.... dat zegt mn moeder namelijk ook... en dat besef ik ook wel. Ik wil gewoon wat kilo's kwijt en dit als opstapje gebruiken, dus daarna niet in mn oude patroon vervallen. Ik weet namelijk heel goed wat ik moet doen en laten...
Gast- Gast
Maar in je openingspost geef je juist aan dat je 3x per week sport en normaal eet. Blijkbaar is er toch iets wat je fout doet. Misschien eerst eens met een dietist om tafel en dan je keuze maken?
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Een collega van me is de 1e keer 12 kilo afgevallen (in 2 a 3 maanden ofzo). Daarna wilde ze nog een paar kilo kwijt, heeft ze weer 1 a 2 maanden het dieet gedaan.
Nu is ze weer een paar kilo aangekomen en gaat ze weer voor 3 weken aan het dieet.
Het werkt als een tierelier, maar ooit moet je normaal gaan eten en dat leer je door dit dieet echt niet. Echt gezond lijkt het me ook niet, je schakelt je darmen zo goed als uit. Mijn collega zat midden in de zomer met een gebreid vest aan, zo koud had ze het.
Nu is ze weer een paar kilo aangekomen en gaat ze weer voor 3 weken aan het dieet.
Het werkt als een tierelier, maar ooit moet je normaal gaan eten en dat leer je door dit dieet echt niet. Echt gezond lijkt het me ook niet, je schakelt je darmen zo goed als uit. Mijn collega zat midden in de zomer met een gebreid vest aan, zo koud had ze het.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
_Chance schreef:Op het vorige forum deed ook iemand dat. Evelynn volgens mij, die viel er ook behoorlijk mee af.
ze raakte in 5 weken tijd 7 kilo kwijt. Ik geloof dat dat er bij haar ook weer aan kwam. Ik ben met behulp van weightwatchers 5 kilo kwijt geraakt in drie maanden. Met dit dieet ben.ik bewuster gaan eten.
Gast- Gast
Ik raad het je ook af.. Crash dieten zijn slecht voor je, je krijgt te weinig voedingsstoffen binnen, terwijl je lichaam die wel nodig heeft (ook om de verbranding op gang te houden). Als het je echt niet zelf lukt, dan zou ik inderdaad eens naar een dietist gaan, misschien kan die je helpen.
Wat eet en drink je allemaal op een dag als ik vragen mag?
Wat eet en drink je allemaal op een dag als ik vragen mag?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Ik ben ooit 12 kilo afgevallen door water, water en nog eens water te drinken. ik zat per dag zeker wel op 2,5 liter.
Drink nu op een dag nog 1,5 liter water en mijn gewicht blijft stabiel. Ondanks ik erg van slechte troep hou.
het belangrijkste is om gezond en gevarieerd te eten en daarnaast veel te drinken.
en ik eet gewoon elke week een patatje met een flinke klodder mayo.. dit moet ook gewoon kunnen want je kan niet de rest van je leven alle ongezonde dingen laten staan. Dat houdt niemand vol.
Drink nu op een dag nog 1,5 liter water en mijn gewicht blijft stabiel. Ondanks ik erg van slechte troep hou.
het belangrijkste is om gezond en gevarieerd te eten en daarnaast veel te drinken.
en ik eet gewoon elke week een patatje met een flinke klodder mayo.. dit moet ook gewoon kunnen want je kan niet de rest van je leven alle ongezonde dingen laten staan. Dat houdt niemand vol.
juffie001- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 543
Registratiedatum : 18-11-10
Een forummer en collega zijn aan dit dieet. Voor hen beiden was het succesvol. Omdat ik nogal een moeite heb met portioneren, heb ik gekeken of het ook iets voor mij kan zijn, maar 50 euro per week voor net niets is heel erg veel. Dan zeggen ze wel dat het maar 2,50 per maaltijd is, want toevallig heb ik vandaag even op hun website gekeken, maar ik ben goedkoper uit als ik gewoon amper normaal voedsel eet. Ik twijfel of ik CB de oplossing voor mijn probleem van niet kunnen portioneren wel 50 euro per week waard vind.
Gast- Gast
Dank jullie voor jullie reacties..
Ik heb er vandaag nog eens rustig over na zitten denken en praten en heb toch besloten om er nog (niet) mee te beginnen, het voelt toch niet goed... vandaag kreeg ik dat vrouwtje niet te pakken, morgen dus maar weer proberen.
Iemand gaf de opmerking van sporten + eten.
Ik weet wat ik moet eten, maar alles is te verleidelijk voor me. Ik ben 2 jaar geleden 8 kilo afgevallen door veel te fietsen (naar mn werk toe, is nu alleen geen optie meer... das te ver), niet te snoepen daar voor in de plaats fruit eten en veel water drinken. Zo wil ik eigenlijk weer beginnen, gister en vandaag zijn al goed verlopen:)
en t is idd ook te duur, ik woon nog thuis, dus betaal nog niets aan boodschappen...
bedankt voor jullie reacties
Ik heb er vandaag nog eens rustig over na zitten denken en praten en heb toch besloten om er nog (niet) mee te beginnen, het voelt toch niet goed... vandaag kreeg ik dat vrouwtje niet te pakken, morgen dus maar weer proberen.
Iemand gaf de opmerking van sporten + eten.
Ik weet wat ik moet eten, maar alles is te verleidelijk voor me. Ik ben 2 jaar geleden 8 kilo afgevallen door veel te fietsen (naar mn werk toe, is nu alleen geen optie meer... das te ver), niet te snoepen daar voor in de plaats fruit eten en veel water drinken. Zo wil ik eigenlijk weer beginnen, gister en vandaag zijn al goed verlopen:)
en t is idd ook te duur, ik woon nog thuis, dus betaal nog niets aan boodschappen...
bedankt voor jullie reacties
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:_Chance schreef:Op het vorige forum deed ook iemand dat. Evelynn volgens mij, die viel er ook behoorlijk mee af.
ze raakte in 5 weken tijd 7 kilo kwijt. Ik geloof dat dat er bij haar ook weer aan kwam. Ik ben met behulp van weightwatchers 5 kilo kwijt geraakt in drie maanden. Met dit dieet ben.ik bewuster gaan eten.
Ja, als je maar 500 cal. per dag mag eten val je idd veel af..
Jou manier klinkt veel gezonder Bitterkoekje
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: