Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

inspiratieloos...waar naartoe met zoon van anderhalf

4 plaatsers

Ga naar beneden

inspiratieloos...waar naartoe met zoon van anderhalf Empty inspiratieloos...waar naartoe met zoon van anderhalf

Bericht  Flower_L vr 6 jan 2012 - 9:55

willen zondag lekker dagje met zn 3-en erop uit, natuurlijk moet het leuk zijn voor de kleine man. Maar ik kom met dit weer niet verder dan het zwembad en de binnenspeeltuin. Zwemmen doen we vaker op zondagochtend, en de binnenspeeltuin hebben we de afgelopen weken ook al 2x bezocht.

Iemand een idee? Hij is gek van dieren, maar met dit weer wordt dat ook lastig.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

inspiratieloos...waar naartoe met zoon van anderhalf Empty Re: inspiratieloos...waar naartoe met zoon van anderhalf

Bericht  Gast vr 6 jan 2012 - 9:56

Ik zou toch denken dierentuin, en dan eentje waar je bij slecht weer ook naar binnen kan (weet niet waar je woont maar bijv Burgers Zoo).

Gast
Gast

inspiratieloos...waar naartoe met zoon van anderhalf Empty Re: inspiratieloos...waar naartoe met zoon van anderhalf

Bericht  Flower_L vr 6 jan 2012 - 9:57

Arden schreef:Ik zou toch denken dierentuin, en dan eentje waar je bij slecht weer ook naar binnen kan (weet niet waar je woont maar bijv Burgers Zoo).

we wonen in gelderland, arnhem is voor ons nog geen half u rijden.
Ik ga even googlen, dacht dat deze eigenlijk gesloten waren...

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 6 jan 2012 - 9:58

Nee de meeste dierentuinen zijn gewoon open het hele jaar, alleen korter in de winter.

Gast
Gast

Bericht  Susan vr 6 jan 2012 - 10:02

Schateiland Zeumeren.
Plopsa Indoor Coevorden.
Ouwehands Dierenpark (daar is ook een leuke binnenspeeltuin met zand en water).
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Darius vr 6 jan 2012 - 10:08

Ja, maar ik denk dat Ouwehands leuker is voor de oudere kinderen. Wij zijn er van het zomer geweest, toen was Laurens 2 jaar geweest, en het was toch wat te 'groot' voor hem.

Plopsa indoor in Coevorden is idd erg leuk!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Flower_L vr 6 jan 2012 - 10:09

Ik heb even op die sites gekeken, en Plopsa en Schateiland lijken mij voor iets oudere kindjes. L. is net 18mnd.
Ouwehands zijn we van de zomer geweest, ook de binnenspeeltuin. Toen was hij stuk jonger, maar ik vond het vooral klimmen voor grotere kindjes.

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Susan vr 6 jan 2012 - 10:12

Ik vind Schateiland ook wel leuk voor kleintjes, natuurlijk kunnen ze niet op al die klimdingen en ook nog niet echt meedoen met de activiteiten zoals goudzoeken, maar er is ook gewoon water en zand, een vrij groot afgezet stuk voor baby's om met zand te spelen en een vrij luxe babyhoek met mooi speelgoed (bij veel indoorspeeltuinen vind ik het altijd van die oude rommel).

Plopsa Indoor Coevorden kan op zich ook wel voor kleintjes, in elk geval het speeltuintje van Bumba en ook wel het draaimolentje met kikkertjes en op schoot van de grote glijbaan.

Voor allebei geldt dat het in elk geval weer eens een andere omgeving is, is voor jezelf ook wel leuk.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast vr 6 jan 2012 - 10:20

Ik vind Ouwehands wel leuk voor kindjes van 1,5 maar als het regent is het wel beperkter dan Burgers Zoo, waar je overdekte safari hebt, Ocean, Desert en Bush allemaal binnen.

Gast
Gast

Bericht  Bruintje Beer vr 6 jan 2012 - 10:29

Land van Jan Klaassen.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Flower_L vr 6 jan 2012 - 10:49

Bruintje Beer schreef:Land van Jan Klaassen.

Volgens mij gingen we daar vroeger altijd met schoolreisje naartoe. Kan me nog een foto herinneren dat ik buiten op zo'n loopbalk loop smile

In ieder geval, ik denk dat het of Burgers Zoo wordt, of Monkey Town. Beetje afhankelijk van het weer! In voorjaar wil ik keer naar Plopsa proberen.
Bedankt!

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 6 jan 2012 - 20:05

Schateiland is erg leuk hoor, mijn zoon heeft zich goed vermaakt en samen met papa of mij kon hij veel doen, en natuurlijk ook zelf spelen! ( ik had bij uitgaan en vrije tijd een topic geopend, misschien dat je daar kan kijken daar staan nog meer tips)

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: