rare voortand....
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
rare voortand....
het valt me al een tijdje op maar nu vandaag zat ik er weer naar te kijken dat A heeft 2 voortandjes en aan de onderkant zit een tandje die volgensmij eigenlijk 2 tandjes had moeten zijn.... het is 1 hele brede tand met een klein gleufje in het midden...
beetje lastig om een foto te maken maar zo ziet het er dus uit... iemand dit vaker gezien?
beetje lastig om een foto te maken maar zo ziet het er dus uit... iemand dit vaker gezien?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: rare voortand....
nee niet vaker gezien maar de tandjes van mijn zoontje groeien een beetje scheef dus denk dat het bij elk kindje een beetje verschilt en dat je er nu niet druk om hoeft te maken.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Het ziet er idd een beetje uit alsof het 2 tandjes zijn, anders eens de tandarts bellen. Bij mijn zoontje is me niets opgevallen aan zijn tandjes.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
de arts op het CB noemde het een tijdje geleden ook al, maar meer van of dat ze daar geen last van gaat krijgen met schuren langs de tong enzo?maar ja we moeten in februari weer voor controle naar de tandarts en dan gaan ze waarschijnlijk ook mee dus dan kan ik het zo even vragen
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Wat raar inderdaad! Heb zoiets nog nooit gezien. Ik zou het de tandarts laten bekijken, maar dat was je toch al van plan zo te lezen.
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Lijkt idd alsof 2 tandjes 1 is geworden, dus gewoon verkeerd gegroeid. Ik zou me er geen zorgen over maken, het is nog maar een melk gebitje! Maar ziet er wel gek uit natuurlijk
Gast- Gast
Dat heeft mijn oudste ook alleen in het ondergebit. Is helemaal niks mis mee en je hoeft er ook geen zorgen om te maken. Het is een tand die nog gewisseld moet worden. Ze noemen het ook wel een 'gespleten tand'.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Soortgelijke onderwerpen
» (Waarschijnlijk) Zenuwontsteking voortand
» Vandaag is een rare dag.
» Rare eet combinaties
» Rare mailtjes
» Rare gewoontes
» Vandaag is een rare dag.
» Rare eet combinaties