luier ruil/test topic
+17
Parisienne
Lejow
Nijntje
Flip Fluitketel
PiP
Annemie
Bruintje Beer
-Ieniemienie-
PapillonRose
joyce0606
*Lookie*
Ayla
Printje
loesje
Fiwen
Floor
duckie
21 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: luier ruil/test topic
Anniej schreef:Zou kunnen ja.
Zal ik jou even een nr.5 toesturen? F. draagt deze maat.
Gast- Gast
Balloon schreef:Anniej schreef:Zou kunnen ja.
Zal ik jou even een nr.5 toesturen? F. draagt deze maat.
Top is goed! kan ik even kijken hoe of wat..de 4+ staat nu nog dicht als de 5 nu beter is kan ik hem gaan omruilen! Heb je mijn adres nog anders app ik je even! X
Gast- Gast
Mooi top! Dan kan ik evt van het weekend het andere pak omruilen. Het zou zonde zijn als ik 5 haal, en lang staat, is ook zonde van het geld!
Gast- Gast
Anniej schreef:Mooi top! Dan kan ik evt van het weekend het andere pak omruilen. Het zou zonde zijn als ik 5 haal, en lang staat, is ook zonde van het geld!
Want? Of je het nou nu uitgeeft, of dan. Onderaan de streep is het hetzelfde.
Jammer dat je trouwens niet meer reageert op mijn reactie over jullie katten, in het najaarstopic.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:Anniej schreef:Mooi top! Dan kan ik evt van het weekend het andere pak omruilen. Het zou zonde zijn als ik 5 haal, en lang staat, is ook zonde van het geld!
Jammer dat je trouwens niet meer reageert op mijn reactie over jullie katten, in het najaarstopic.
Nou..het moet budgettair ook maar kunnen..en ik denk niet dat Y. zo lang nog in de luiers zit, en om het om 2jr voor E. te laten staan vind ik gewoon zonde vh geld. Van de katten in het topic heb ik niet gelezen. Net geplaatst?
Gast- Gast
Anniej schreef:Lejow schreef:Anniej schreef:Mooi top! Dan kan ik evt van het weekend het andere pak omruilen. Het zou zonde zijn als ik 5 haal, en lang staat, is ook zonde van het geld!
Nou..het moet budgettair ook maar kunnen..en ik denk niet dat Y. zo lang nog in de luiers zit, en om het om 2jr voor E. te laten staan vind ik gewoon zonde vh geld. Van de katten in het topic heb ik niet gelezen. Net geplaatst?
Nee, paar dagen geleden al, vrijwel direct na jouw post over het eventueel dumpen van de katten.
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Anniej schreef:Lejow schreef:Anniej schreef:Mooi top! Dan kan ik evt van het weekend het andere pak omruilen. Het zou zonde zijn als ik 5 haal, en lang staat, is ook zonde van het geld!
Nee, paar dagen geleden al, vrijwel direct na jouw post over het eventueel dumpen van de katten.
Ik heb het al gevonden, heb ze nog steeds.
Gast- Gast
Fijn om te lezen, hoop dat ze zich al wat beter voelen in de situatie.
Maar ik snap je probleem ff niet.
Y zit nu in 4+, maar je vind dat te klein worden, maar omdat je twijfelde of 5 wel goed zat, heb je toch 4+ gekocht, en nu wil je graag een 5 om te testen?
Maar als je nu dat pak gewoon omruilt voor een 5, en eentje test, als die dan niet goed zit, haal je toch nog een pak 4+? Want ik neem aan dat ze niet binnen een week of 2/3 ineens 100% uit de luiers is?
Maar ik snap je probleem ff niet.
Y zit nu in 4+, maar je vind dat te klein worden, maar omdat je twijfelde of 5 wel goed zat, heb je toch 4+ gekocht, en nu wil je graag een 5 om te testen?
Maar als je nu dat pak gewoon omruilt voor een 5, en eentje test, als die dan niet goed zit, haal je toch nog een pak 4+? Want ik neem aan dat ze niet binnen een week of 2/3 ineens 100% uit de luiers is?
Lejow- Lady Post-a-lot
Fijn dat je er nog op ingaat ook probeer met je mee te denken namelijk.
Lejow- Lady Post-a-lot
Anniej wil gewoon nu niet onnodig dubbel geld uitgeven aan luiers. Heel begrijpelijk.
Ik stuur haar er een toe en dan is ze geholpen!
Gast- Gast
Balloon schreef:Anniej wil gewoon nu niet onnodig dubbel geld uitgeven aan luiers. Heel begrijpelijk.
Nee maar, het is dan toch niet onnodig? Een pak luiers is met een week of 2 op.
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Balloon schreef:Anniej wil gewoon nu niet onnodig dubbel geld uitgeven aan luiers. Heel begrijpelijk.
Bij y. doe ik momenteel 4 a 5 weken met luiers gelukkig. Ik wil gewoon ook op elkaar kunnen passen of er nu daadwerkelijk veel verschil in zit, het is toch ook een ruiltopic? Heb bovendien jammer genoeg geen geldboom in de tuin staan.
Gast- Gast
wow, 4/5 week over een pak luiers bij Y?!
wat doe ik verkeerd?!?! ik denk dat ik er bij D. z'n 3 week over doe.
heb je dan gewoon het grootste pak van de kv?
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Anniej schreef:Lejow schreef:Balloon schreef:Anniej wil gewoon nu niet onnodig dubbel geld uitgeven aan luiers. Heel begrijpelijk.
Bij y. doe ik momenteel 4 a 5 weken met luiers gelukkig. Ik wil gewoon ook op elkaar kunnen passen of er nu daadwerkelijk veel verschil in zit, het is toch ook een ruiltopic? Heb bovendien jammer genoeg geen geldboom in de tuin staan.
Ehm nee, ik ook niet.
Nou ja goed, zal der verder niet op ingaan, maar kennelijk begrijp ik hier iets dan niet goed ofzo...
Lejow- Lady Post-a-lot
kwak schreef:wow, 4/5 week over een pak luiers bij Y?!
4 à 5 weken met een valuepak lijkt me sterk hoor. In maat 4 zitten 58 luiers. Als je uitgaat van 4 weken met 7 dagen (totaal dus aan 28 dagen) zou je per dag 2 luiers moeten gebruiken om uit te komen. Vier weken lijkt me stug, 5 weken onmogelijk, dan zou je namelijk maar 3 luiers in 2 dagen moeten gebruiken. Dat lukt niet als je kind nog niet zindelijk is.
Gast- Gast
Rejoy. schreef:kwak schreef:wow, 4/5 week over een pak luiers bij Y?!
4 à 5 weken met een valuepak lijkt me sterk hoor. In maat 4 zitten 58 luiers. Als je uitgaat van 4 weken met 7 dagen (totaal dus aan 28 dagen) zou je per dag 2 luiers moeten gebruiken om uit te komen. Vier weken lijkt me stug, 5 weken onmogelijk, dan zou je namelijk maar 3 luiers in 2 dagen moeten gebruiken. Dat lukt niet als je kind nog niet zindelijk is.
Ik wilde het niet zeggen, maar dit dus..
Lejow- Lady Post-a-lot
Dan nog neem ik aan dat je haar elke ochtend en avond thuis zelf een schone luier omdoet?
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
kijk, dat scheelt ook. maar jullie hoeven bij de oppas geen luiers mee te geven?Anniej schreef:Uhhh ze is ook niet alle dagen thuis he?
Wij geven onze GO steeds een hele pak luiers, ik weet alleen niet hoelang ze daar mee doet, volgens mij krijgt ze daar 1x een schone luier per x dat ze er is. 3 ochtenden in de week.
anniej, voordat je je aangevallen voelt met alle antwoorden, zo bedoelde ik het echt niet hoor! was meer verbaast dat je zolang over een pak luiers doet, vroeg me echt af wat ik verkeerd deed!
Laatst aangepast door kwak op do 1 nov 2012 - 9:44; in totaal 1 keer bewerkt
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
L gebruikt vier luiers zeker per dag. Alleen op kdv dagen twee. En hij gaat 3dgn naar de opvang.
Per week sowieso 22...per 4 weken dus al 88. Oei...best nog veel eigenlijk als ik uitreken.
Per week sowieso 22...per 4 weken dus al 88. Oei...best nog veel eigenlijk als ik uitreken.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ja tuurlijk! Ze was op het laatst vd zwangerschap veel bij mijn ouders en nu is ze ook 2 tot 3x in de week een ochtend of middag bij mijn ouders, en hun halen vaak zelf een klein pakje luiers bij de KV. Y. zit nu echt op 3 luiers per dag. Of er moet een ongelukje gebeuren.
Gast- Gast
kwak schreef:kijk, dat scheelt ook. maar jullie hoeven bij de oppas geen luiers mee te geven?Anniej schreef:Uhhh ze is ook niet alle dagen thuis he?
Wij geven onze GO steeds een hele pak luiers, ik weet alleen niet hoelang ze daar mee doet, volgens mij krijgt ze daar 1x een schone luier per x dat ze er is. 3 ochtenden in de week.
Nee, mijn ouders halen zo nu en dan een pakje met luiers bij de KV.
Gast- Gast
Oh daar heb je mazzel mee Anniej, dat je ouders zelf luiers halen voor Y!
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Kan ander topic niet vinden...luier op dagopvang
» Luier en billen
» Luier uitslag
» Luier inzamelpunt?
» Luier-vraagje
» Luier en billen