Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bel eraf halen tijdens slaapje?

+15
Steep
Floor
PiP
Thunder
red rose
kwak
maiadebij
pindaatje
*Lookie*
Jasmine
Susan
Liadan
Lejow
Printje
Flower_L
19 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Bel eraf halen tijdens slaapje? Empty Bel eraf halen tijdens slaapje?

Bericht  Flower_L do 5 jan 2012 - 7:53

l slaapt heel slecht laatste dagen. Gister was hij na ruim uur huilen in slaap gevallen belt de buurman aan....feest begon overnieuw. Nu komt ie zo weer laptop brengen volgens mij, maar dan klopt ie maar op de ramen ofzo, heb de bel eraf gehaald. Hij slaapt nu lekker.

Doen jullie weleens de bel eraf? l is echt een heel lichte slaper, kan me voorstellen dat sommige kindjes er gewoon doorheen slapen.

Toen l net geboren was deden we dat trouwens standaard, ook als ik lag te rusten.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bel eraf halen tijdens slaapje? Empty Re: Bel eraf halen tijdens slaapje?

Bericht  Printje do 5 jan 2012 - 7:55

Nee ik heb dat nooit gedaan, wil dat hij aan de gewone geluiden went met slapen. Mijn mannetje slaapt ook erg licht
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lejow do 5 jan 2012 - 7:55

Kun je niet een briefje op de deur hangen als hij slaapt, waarin je vraagt of ze aan willen kloppen en niet bellen?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 7:56

hier gaat de bel er wel af als ze naar bed gaat! Dl wordt wakker van de bel en raakt dan helemaal overstuur. Op de momenten dat ze slaapt hebben mensen die aanbellen pech en als we mensen verwachten doen we de deur op een kier (bovenwoning, dus maar één deur: de voordeur).

En onder gewone geluiden vind ik de bel niet vallen. Gewone geluiden vind ik meer een auto die langs rijdt, buurkinderen die in de tuin spelen, een deur dat open en dicht gaat, maar een deurbel vind ik dan weer zo hard en schel dat ik daar ook van schrik als ik slaap en gedesoriënteerd wakker wordt.

Gast
Gast

Bericht  Liadan do 5 jan 2012 - 7:57

Nee, ik heb nooit de bel eraf gehaald en ook lichte slapers. Maar de meeste mensen die langskomen of aanbellen tijdens de slaapjes van mijn kinderen, weten dat ze kunnen slapen en kloppen uit zichzelf al op het raam.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 7:57

Nee maar het kan hier ook niet, we hebben zo'n intercomding en die kun je niet uitschakelen.

Gast
Gast

Bericht  Flower_L do 5 jan 2012 - 7:58

Lejow schreef:Kun je niet een briefje op de deur hangen als hij slaapt, waarin je vraagt of ze aan willen kloppen en niet bellen?

Ow voor nu lost het wel op, stuur mn vriend er zo wel langs. Dat is geen probleem ofzo, maar was meer dat het nu in mij opkomt om bel eraf te halen nu hij zo slecht slaapt.

normaal draai ik ook weleens een wasje wanneer hij slaapt, maar nu hij niet/moeilijk wil slapen doe ik niets raars en demp ik alle geluiden smile

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 7:59

Ik zet hem ook niet uit, maar goed nu slaapt Y.enthe ook niet heel licht...ook als de hond aanslaat (berner sennen) nou die kan me blaffen of soms janken dat 1 van ons vaak er wel wakker van word, hier slaapt ze ook doorheen...
Maar vind het soms zelf ook wel fijn om de bel uit te zetten, even helemaal niks!

En als er mensen zijn die voor de deur staan die ons nr hebben die bellen wel even zo van doe de deur open we staan voor de deur :P

Gast
Gast

Bericht  Flower_L do 5 jan 2012 - 8:01

Rejoy. schreef:hier gaat de bel er wel af als ze naar bed gaat! Dl wordt wakker van de bel en raakt dan helemaal overstuur. Op de momenten dat ze slaapt hebben mensen die aanbellen pech en als we mensen verwachten doen we de deur op een kier (bovenwoning, dus maar één deur: de voordeur).

En onder gewone geluiden vind ik de bel niet vallen. Gewone geluiden vind ik meer een auto die langs rijdt, buurkinderen die in de tuin spelen, een deur dat open en dicht gaat, maar een deurbel vind ik dan weer zo hard en schel dat ik daar ook van schrik als ik slaap en gedesoriënteerd wakker wordt.

Idd, nornaal douche ik elke avond als hij op bed ligt, draai ik wasje, rommel ik in de kledingkast, speelt vriend op zolder pc game...maar de bel is zo'n rotgeluid, schrik ik ook van wakker.

Ik denk maar zo, mensen die ons kennen weten telnr en als het anderen zijn en is belangrijk dan rammen ze wel op de ramen ofzo.

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 8:13

Wij hebben de bel er altijd af staan laughcry. Onze hond blaft als een of andere debiel als de bel gaat en dan krijg je 'm de eerste 3 min ook niet meer stil. Maar onze voordeur zit vlak bij het raam , dus kan wel zien als er iemand staat. En anders hebben ze gewoon pech :P

Gast
Gast

Bericht  Susan do 5 jan 2012 - 8:15

Nee, maar wij hebben zo'n zachte bel dat je 'm nog amper hoort als je pal achter de voordeur gaat staan, laat staan boven. Mensen die regelmatig bij ons langskomen weten dat ze op het raam moeten kloppen.

Als ze bij het slapen last zouden hebben van de bel dan zou ik 'm wel uitzetten, denk ik.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Jasmine do 5 jan 2012 - 8:17

Wij hebben nooit rekening gehouden met geluiden tijdens J. haar slaapjes. De deurbel, stofzuigen, het is allemaal geen probleem. Heb zelfs wel eens het traphekje gemonteerd toen ze lag te slapen, zelfs door het boren van de gaten sliep ze heen. En afgelopen oud en nieuw werd ze ook niet wakker, ondanks al het zware (lees: illegale) vuurwerk dat hier in de buurt werd afgestoken. Ideaal.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Susan do 5 jan 2012 - 8:19

Als ze eenmaal slapen worden ze hier ook niet zo snel wakker van geluiden, maar ik heb niet het idee dat dat komt door de manier waarop wij ermee omgaan, volgens mij is dat gewoon toeval.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  *Lookie* do 5 jan 2012 - 8:28

Nee dat doe ik niet. Ik wil graag dat H aan geluiden gewend is.
Gelukkig slaapt hij overal ook lekker doorheen, kan zelfs om hem heen stofzuigen!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 8:37

Nee ik heb hier de bel er nooit af gehaald.

Gast
Gast

Bericht  pindaatje do 5 jan 2012 - 8:39

Wij hebben een hele harde, en schelle bel, vreselijk irritant. We kunnen hem helaas niet uitzetten.
Wel hangt er een briefje overheen, dat er na 19u niet meer aangebeld wordt..
En dat gebeurd gelukkig ook niet.

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  maiadebij do 5 jan 2012 - 8:55

in ons vorige huurhuis hadden we ook zo'n irritante belt echt heel hard RINGGRANGGG. N sliep het eerste jaar waardeloos dus toen hij voor de zoveelste keer wakker werd van dat rotding heb ik hem van frustratie van de deur gesloopt Embarassed hij kon namelijk ook niet uit.

Nu hebben we een bel die in de woonkamer staat, dus die horen de kinderen niet.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 8:57

Haha, maiadebij, dat zie ik al helemaal voor me.

Ik haal de bel er niet af, naast beide kinderen kun je een kanon afschieten zonder dat ze wakker worden.

Gast
Gast

Bericht  kwak do 5 jan 2012 - 9:15

ik weet niet eens hoe het moet, de bel er af.

ik hang wel eens een briefje over de bel dat ze op het raam moeten kloppen, de meeste mensen die hier komen weten het al wel al word D. niet snel wakker van de bel.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  red rose do 5 jan 2012 - 9:17

De bel gaat hier nooit uit, de bel is ook niet zo hard.
red rose
red rose
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 587

Bericht  Thunder do 5 jan 2012 - 9:18

Als S. slaapt haal ik altijd de bel eraf 's middags.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 10:17

Jolicious schreef:Wij hebben de bel er altijd af staan laughcry. Onze hond blaft als een of andere debiel als de bel gaat en dan krijg je 'm de eerste 3 min ook niet meer stil. Maar onze voordeur zit vlak bij het raam , dus kan wel zien als er iemand staat. En anders hebben ze gewoon pech :P

+1

Gast
Gast

Bericht  PiP do 5 jan 2012 - 10:42

Nee, maar ik zie dan ook echt niet of er iemand voor de deur staat en aangezien we hier nogal regelmatig pakketjes krijgen is het wel handig.
Familie en vrienden komen altijd door de achterdeur.

Nadeel is wel dat ze regelmatig belletje lellen... Maar gelukkig slaapt F er doorheen.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Floor do 5 jan 2012 - 22:21

Ik heb tot nu toe nooit de bel eraf gehaald. maar mijn zoontje wordt er wel wakker van (ook van de telefoon als die over gaat).

Ik moest laatst een pakketje bij de buurvrouw afgeven, dat had ik voor haar aangenomen, dus ik zie 's avonds de auto staan bij haar en liep er heen. Hangt er een briefje: 'Kindjes slapen, niet bellen maar voor kloppen'
Dus ik klop braaf op het raampje langs de voordeur, ging ze helemaal uit haar dak Evil or Very Mad ! en ik hoorde de kindjes al weer huilen op de achtergrond.
Ze was boos tegen me: 'je moet niet op dit raam kloppen dan worden ze wakker maar het raam van de huiskamer!' Evil or Very Mad
Ik heb maar tegen haar gezegd dat ze duidelijk op moest schrijven welk raam dan want ik begreep niet dat 'voor' het raam van de huiskamer betekende.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Steep do 5 jan 2012 - 22:26

Ik breng pakketjes nooit langs als ze worden gebracht, dat komen ze maar mooi halen ;-)

We hebben een intercom en die kan er ook helaas niet af. Het is gelukkig geen bel, maar een zoemer. En de meeste mensen bellen naar onze mobiel al ze langs willen komen omdat ze dan via de brandtrap komen (vanaf de hoofdingang is het een heel stuk lopen en de brandtrap is naast onze deur) en dan gooien we de sleutel naar beneden. Buren whatsappen eerst en dan zetten we de voordeur open.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: