Heb jij wel eens..
+25
Stuiterbal
Steep
May
Blond
tuttebel
Esperanza
Kabouter
Tania
Antibes
Shisha
Rush
Roxi3
Lejow
RioolSpook
Sweety
Mint
Muurvlindertje
Tullow
Susan
Snoopy
Marin
Inge
Tsjip
TGR
Paper Crown
29 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Heb jij wel eens..
Ja, wie niet?!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
TGR schreef:Ja, net als iedereen. Ben jij zindelijk geboren dan?
Topic kan dicht
Ik heb beide wel eens gehad. Een keer gedroomd dat ik ip de wc zat en vervolgens plaste ik dus in bed.
En een keer op weg naar mn werk, kreeg ik in de metro vreselijke kramp.
Ik dacht dat ik het ging halen maar op het moment dat de metro deuren opengingen, liep het langs mijn benen. Ik voelde me echt verschrikkelijk. Ik kon ook alleen nog maar naar mijn werk gaan en daar douchen en omkleden. Terug was geen optie. Als klap op de vuurpijl kwam ik onze staigaire op het perron tegen.
Lange tijd daarna wist ik precies waar elk openbaar toilet was en raakte ik in paniek als ik ook maar een krampje voelde.
Gast- Gast
Gepoept, schaam me nog als ik eraan denk.
Ik was toen enorm ziek. Wilde naar de wc lopen, maar kon t niet meer houden.
Ik was toen enorm ziek. Wilde naar de wc lopen, maar kon t niet meer houden.
Gast- Gast
Vorige week nog. Ik liep van het station naar mijn ouders, maar ze waren nog niet thuis. Ik voelde ineens dat ik heel nodig moest plassen en zocht driftig mijn sleutels. Die kon ik prompt niet vinden natuurlijk en toen kon ik het echt niet meer houden. Echt een dieptepunt. Gelukkig had ik toevallig schone kleren bij me, dus ik ben onder de douche gesprongen en heb gauw die schone kleren aangedaan. Ik voelde me nog steeds vies daarna.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Eind van mijn zwangerschap had ik het regelmatig als ik me omdraaide in bed, lekker zo'n babykopje tegen je blaas. Dan moest ik vaak ook overgeven, omdat ik 4 voeten in mijn maagstreek/ ribben had zitten.
Na mijn bevalling moest ik ook rennen zodra ik maar dacht dat ik moest plassen, vreselijk, was bang dat het niet meer goed zou komen.
Maar inmiddels ben ik gewoon weer zindelijk
Na mijn bevalling moest ik ook rennen zodra ik maar dacht dat ik moest plassen, vreselijk, was bang dat het niet meer goed zou komen.
Maar inmiddels ben ik gewoon weer zindelijk
Gast- Gast
Geplast wel, verhaal is te gênant (en voor eventuele herkenbaarheid) om te delen.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Heb jij wel eens...
» Wat heb jij je wel eens afgevraagd.
» Ben jij wel eens...
» Doe je wel eens...
» Ben je wel eens...?
» Wat heb jij je wel eens afgevraagd.