Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heb jij wel eens..

+25
Stuiterbal
Steep
May
Blond
tuttebel
Esperanza
Kabouter
Tania
Antibes
Shisha
Rush
Roxi3
Lejow
RioolSpook
Sweety
Mint
Muurvlindertje
Tullow
Susan
Snoopy
Marin
Inge
Tsjip
TGR
Paper Crown
29 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Heb jij wel eens.. - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel eens..

Bericht  Mint do 5 jan 2012 - 2:31

2CKC2 schreef:Haha herinner me opeens een voorval op het voetbalveld toen ik bij mijn man was kijken. Ze hebben een teamgenoot, wat oudere man.. opeens vroeg die een wissel aan en rent keihard naar de kleedkamers. Vlak daarna was het rust, dus ze gingen met zijn alle ook naar de kleedkamer, stond die man te douchen met boxershort en al.. bleek dat ie tijdens een kopbal in zijn broek gepoept te hebben. laughcry

hahahahaha, dat vind ik echt heel grappig.
Mint
Mint
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens.. - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel eens..

Bericht  Lejow do 5 jan 2012 - 2:33

Een keer geplast, was inderdaad een jaar of 14...
Ik was onderweg naar huis en moest zoooo ontzettend nodig, eenmaal thuis aangekomen (we woonden in een flat, 4 hoog), nog de deur open, met de mega slome lift naar boven, de gallerij over, deur openkrijgen, en net toen ik bij de badkamer deur aankwam hield ik het niet meer....
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens.. - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel eens..

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 2:34

Mint schreef:
2CKC2 schreef:Haha herinner me opeens een voorval op het voetbalveld toen ik bij mijn man was kijken. Ze hebben een teamgenoot, wat oudere man.. opeens vroeg die een wissel aan en rent keihard naar de kleedkamers. Vlak daarna was het rust, dus ze gingen met zijn alle ook naar de kleedkamer, stond die man te douchen met boxershort en al.. bleek dat ie tijdens een kopbal in zijn broek gepoept te hebben. laughcry

hahahahaha, dat vind ik echt heel grappig.

Arme man.. Hahaha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens.. - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel eens..

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 2:35

TGR schreef:Ja, net als iedereen. Ben jij zindelijk geboren dan?

Topic kan dicht

cheers lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens.. - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel eens..

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 2:39

Ik heb serieus een paar maanden geleden nog in mijn broek geplast. Vond ik niet echt lollig want ik heb het wel vaker dat ik echt moet rennen. Als ik heel erg moet lachen of hoesten, heb ik namelijk geen goede controle meer over mijn blaas. Is echt heel naar, want ik ben 21 jaar en dan sta ik daar...kut. Ik kom er dan wel met een smoesje vanaf door te zeggen dat ik even een andere broek aantrek (bijv joggingsbroek want het zit comfi).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens.. - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel eens..

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 2:42

Ja, vorig jaar nog toen ik zwanger was. Ik kreeg midden in het centrum van Apeldoorn een lachbui en tja....toen plaste ik in mijn broek. Gelukkig droeg ik sowieso al een inlegkruisje omdat ik bekkeninstabiliteit had.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens.. - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel eens..

Bericht  Roxi3 do 5 jan 2012 - 2:43

Ik voel het nooit echt aankomen dat ik moet plassen, ik moet altijd meteen en dan meestal als ik bijna thuis ben. Het gaat eigenlijk altijd goed maar 4 jaar geleden kwam ik uit school en moest ik vanaf de bushalte nog een heel stuk naar huis lopen (ik woonde toen nog thuis, nu woon ik 3 min. van de bushalte). De hele weg liep ik moeilijk met mijn benen bij elkaar maar toen ik op driekwart was kon ik het niet meer houden. Ik vond het echt heel erg maar was gelukkig al bijna thuis.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens.. - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel eens..

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 2:49

Ja vorige week, toen ik nodig moest plassen en nét voor ik de wc bereikte moest niesen.

-doet nu al een week lang bekkenbodemspieroefeningen Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens.. - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel eens..

Bericht  Rush do 5 jan 2012 - 2:55

Nee, moet wel eens rennen, maar het gaat altijd goed. Zelfs nu, haha.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens.. - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel eens..

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 3:45

Vorig jaar zomer liep ik in een park bij m'n moeder en had ik ineens een diarreeaanval. Ik was op dat moment nog zo'n 20 minuten lopen van huis vandaan. Heb in eerste instantie zo hard mogelijk doorgelopen, maar op een gegeven moment hield ik het echt niet meer en heb ik m'n broek omlaag gedaan en heb ik 't midden in het park laten gaan. Ik heb me nog nooit zó geschaamd en heb zitten janken als een klein kind. Heb afgeveegd met een zakdoek en de poep afgedekt met die zakdoek en thuis gauw onder de douche.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens.. - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel eens..

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 3:49

Ja, helaas vroeger regelmatig. Ik had nogal problemen met ontlasting en redde het niet altijd om naar de WC te gaan, of werd er niet wakker van omdat ik continu buikpijn had.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens.. - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel eens..

Bericht  Shisha do 5 jan 2012 - 3:53

Ik heb een keertje 's nacht in mijn bed geplast toen ik een jaar of 12 was. In mijn droom ging ik naar de wc en ik werd pas wakker toen ik daadwerkelijk al aan het plassen was. laughcry
Ik schaamde mij echt dood!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens.. - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel eens..

Bericht  Antibes do 5 jan 2012 - 3:54

Ooit 1x toen ik negen ofzo was en met blaasontsteking de hond uitliet.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens.. - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel eens..

Bericht  Tania do 5 jan 2012 - 3:55

Toen ik een jaar of 20 was, moest ik onwijs nodig plassen toen ik in de trein zat maar alle wc's waren op slot. Na een half uur was ik eindelijk op het station waar ook geen wc was, dus ik zo hard mogelijk naar huis gefietst. Fiets in de schuur gezet en toen hield ik het niet meer dus stond ik in de schuur te plassen Embarassed . Ik schaamde me dood en hoopte zo dat er niemand in het trappenhuis zou lopen (ik woonde toen in een flat). Gelukkig niemand tegen gekomen en thuis meteen gedoucht en m'n kleding in de wasmachine gedaan. De volgende dag bleek ik blaasontsteking te hebben.
Momenteel moet ik ook niet te hard lachen of niezen want dan gaat het ook fout.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens.. - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel eens..

Bericht  Kabouter do 5 jan 2012 - 3:56

Inderdaad wel eens dat ik droomde dat ik op de wc zat, maar dan dus nog in bed lag. Op die manier heb ik ook eens op de wasmand gezeten Very Happy. Is wel al echt heel lang geleden. Tegenwoordig schrik ik wakker als er een wc in mijn droom voorkomt, haha!

Gepoept heb ik nooit in mijn broek vanaf ik zindelijk ben.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens.. - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel eens..

Bericht  Esperanza do 5 jan 2012 - 4:34

Haha, ik moet echt lachen om dit topic. Niet zo handig op m'n werk, zeker niet omdat de telefoon net ging en ik echt m'n lachen moest inhouden.

Maar ik heb het ook wel eens gehad. Zoals meer mensen hier heb ik wel eens gedroomd dat ik moest plassen, en toen ik wakker werd was ik ook echt aan het plassen, ik kon het toen niet meer ophouden.Ik woonde toen nog thuis en was een jaar of 18, en ik schaamde me dood. Dus ik had m'n beddegoed in de was gegooid en m'n bed opnieuw opgemaakt. Mijn moeder deed dat normaal (of nou ja, ik verschoonde zelf m'n beddegoed, maar zij vroeg altijd of ik het op een bepaalde dag in de was wilde doen) en zij snapte er niets van. Ik heb het echt pas jaren later verteld.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens.. - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel eens..

Bericht  tuttebel do 5 jan 2012 - 5:03

ja, een paar maanden terug nog. ik had blaasontsteking en kon het echt niet meer ophouden. gelukkig was ik gewoon thuis maar schaamde met toch wel hoor
tuttebel
tuttebel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens.. - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel eens..

Bericht  Blond do 5 jan 2012 - 5:06

Ja, toen ik 14 was en blaasontsteking had. Ik was de stad in geweest met vriendinnen en toen moest ik al heel erg nodig. Toen ik eenmaal thuis was, moest mijn fiets nog de schuur in, sleutel zoeken, etc. En toen hield ik het niet meer.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens.. - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel eens..

Bericht  May do 5 jan 2012 - 5:09

Ja ik heb wel eens in mijn broek geplast. Het in je droom aan het plassen zijn, en dat je dan echt aan het plassen bent is me wel meerdere malen overkomen. Vorig jaar nog in het ziekenhuis mijn hele bed ondergeplast, dat was nogal genant want kon het dus zelf ook niet opruimen, dus ik moest bellen om te zeggen dat ik mijn bed had ondergeplast en of ze me kon helpen om het schoon te maken en me te wassen. Toen had ik een vochtinfuus wat best wel hoog stond en in sliep nogal diep als nasleep van de narcose, dus kon niet meer bij de wc komen, op het moment dat ik wakker werd kon ik het al niet meer ophouden.
Verder wel eens natte scheten gehad, ook erg vervelend.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens.. - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel eens..

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 5:23

Nou nooit echt zeikesnat of zo dat ik de vloer moest gaan schrobben... Maar ik heb één keer in de zoveel tijd een meidenmiddag en dan wordt de humor zó flauw, dat ik dusdanig melig word, dat ik blij ben verschoning bij me te hebben...

Oh en ik heb paar maanden geleden vast gezeten in de lift, dat was wel kut, ik moest al plassen toen ik van mn werk kwam, nódig, maar toen zat ik dus nog ruim 20 minuten in die klote lift...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens.. - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel eens..

Bericht  Steep do 5 jan 2012 - 5:26

Princess schreef:Haha, ehh geplast ja Embarassed
Is alweer jaren geleden, maar ik was toen heel erg dronken, moest ontzettend nodig plassen en ik kon m'n huissleutel niet vinden.
Heb echt heel lang staan zoeken en toen kon ik het niet meer houden en toen dacht ik 'ja jammer dan, ik laat het wel lopen'. Net op dat moment vond ik m'n sleutel..
Meteen kleding gewassen en onder de douche gegaan!

+1!!! Exact hetzelfde verhaal.. nerd
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens.. - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel eens..

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 5:34

May schreef:Ja ik heb wel eens in mijn broek geplast. Het in je droom aan het plassen zijn, en dat je dan echt aan het plassen bent is me wel meerdere malen overkomen. Vorig jaar nog in het ziekenhuis mijn hele bed ondergeplast, dat was nogal genant want kon het dus zelf ook niet opruimen, dus ik moest bellen om te zeggen dat ik mijn bed had ondergeplast en of ze me kon helpen om het schoon te maken en me te wassen. Toen had ik een vochtinfuus wat best wel hoog stond en in sliep nogal diep als nasleep van de narcose, dus kon niet meer bij de wc komen, op het moment dat ik wakker werd kon ik het al niet meer ophouden.
Verder wel eens natte scheten gehad, ook erg vervelend.

Oh natte scheet vind ik zo'n verschrikkelijk woord om de 1 of andere reden..!
Maar dan bedoel je dus dat er wat poep meekwam?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens.. - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel eens..

Bericht  Stuiterbal do 5 jan 2012 - 5:36

Ik wil niet eens weten wat er tijdens mijn bevalling uit is gekomen.
Het enige wat ik mee kreeg is dat ze het druk had met weg vegen angel

En ja na mijn bevalling. Maar door mijn totaal ruptuur zat ik op een flinke dosis laxeer middel. Word je niet vrolijk van want rennen ging niet, en mijn darmen waren flink aan het werken Very Happy
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens.. - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel eens..

Bericht  Sterre do 5 jan 2012 - 5:53

Ik heb het inderdaad ook een keer gedroomd, toen ik iets van 10 jaar oud was. Ik moest zo nodig plassen in mijn droom en ging toen achter een stenen muurtje. Ik werd wakker in een nat bed.

Ook gênant: toen ik een keer bij mijn oma logeerde moest ik heel nodig plassen. Ik rende naar de wc, ging zitten en begon gelijk te plassen. Ik voelde te laat dat het deksel op de wc zat (hadden we thuis nooit) laughcry Toen was ook alles nat en schaamde ik me rot! Was een jaar of 9 geloof ik.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens.. - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel eens..

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 6:04

Sterre schreef:Ik heb het inderdaad ook een keer gedroomd, toen ik iets van 10 jaar oud was. Ik moest zo nodig plassen in mijn droom en ging toen achter een stenen muurtje. Ik werd wakker in een nat bed.

Ook gênant: toen ik een keer bij mijn oma logeerde moest ik heel nodig plassen. Ik rende naar de wc, ging zitten en begon gelijk te plassen. Ik voelde te laat dat het deksel op de wc zat (hadden we thuis nooit) laughcry Toen was ook alles nat en schaamde ik me rot! Was een jaar of 9 geloof ik.

HAHAHA dat heb ik zóvaak gehad bij m'n oma hahaha. Ik heb als kind een tijd bij mijn oma gewoond, dus 't gebeurde echt wékelijks. Ik moest leren eerst checken of de deksel omhoog was en oma moest er aan wennen dat ze 'm gewoon open liet. Ik voelde me elke keer zó lullig maar 't bleef gebeuren :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens.. - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel eens..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum