Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat heb jij je wel eens afgevraagd.

+7
Parisienne
Mari
Jeanette
Flinder
Butterfly78
Toet
Minx
11 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat heb jij je wel eens afgevraagd.  Empty Wat heb jij je wel eens afgevraagd.

Bericht  Minx di 15 feb 2011 - 10:40

Afgelopen zondag gingen wij sushi eten. Nu zaten er mensen achter ons die wilden er graag mes en vork bij.

Nu mijn vraag hoe eet je sushi met mes en vork?

Wat zijn jullie vragen die eigenlijk nergens op slaan maar je wel benieuwd bent naar het antwoord.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij je wel eens afgevraagd.  Empty Re: Wat heb jij je wel eens afgevraagd.

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 10:56

Waarom ik al de hele avond naar links kijk in verwachting dat er een tweede beeldscherm omhoog floept. scratch

Waarom mensen om 12.00u nog massaal op koopjes afkomen, terwijl iedereen allang weet dat het uitverkocht is. Ijdele hoop? scratch

Gast
Gast

Wat heb jij je wel eens afgevraagd.  Empty Re: Wat heb jij je wel eens afgevraagd.

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 10:59

Wat ik me af vraag: Zie ik hetzelfde in de spiegel als wanneer mijn man naar mij kijkt? scratch

Gast
Gast

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 11:07

Sushi eet je niet met mes en vork Very Happy Gewoon met je vingers, of met stokjes..

Gast
Gast

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 11:08

Ik vraag me af hoe ze Pindapepsels maken.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 11:10

Trisha schreef:Ik vraag me af hoe ze Pindapepsels maken.

Stuur je vraag in naar Willem Wever :P (als dat nog bestaat)

Gast
Gast

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 11:10

Beauty Addict schreef:Wat ik me af vraag: Zie ik hetzelfde in de spiegel als wanneer mijn man naar mij kijkt? scratch

Dat is wel een goede. Nu heb ik geen man, maar vraag me weleens af hoe mijn collega's mij zien.

Gast
Gast

Bericht  Toet di 15 feb 2011 - 11:13

Beauty Addict schreef:Wat ik me af vraag: Zie ik hetzelfde in de spiegel als wanneer mijn man naar mij kijkt? scratch

Zoiets vraag ik me ook altijd af. Of hoe de definities van knap/lelijk zo verschillend kunnen zijn. Ik vind mezelf bijvoorbeeld best oke. En als ik me vergelijk met mijn vriendinnen misschien wel één van de knapste (oke, dit klinkt best fout maargoed) ik vraag me af of mijn vriendinnen dit hetzelfde zien. Of dat ik deze gedachten uit een soort zelfbescherming heb.

Alleen is dit niet echt een vraag die nergens over gaat.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Minx di 15 feb 2011 - 11:36

Yasmin schreef:Sushi eet je niet met mes en vork Very Happy Gewoon met je vingers, of met stokjes..
Ja idd daarom vroeg ik me ook af hoe je dat voor elkaar krijgt.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Butterfly78 di 15 feb 2011 - 16:45

Fairytale schreef:
Yasmin schreef:Sushi eet je niet met mes en vork Very Happy Gewoon met je vingers, of met stokjes..

Volgens mij beledig je zo een japanner om sushi het met mes en vork te eten....
Butterfly78
Butterfly78
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 163
Punten : 200
Registratiedatum : 01-01-11

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 18:18

Butterfly78 schreef:
Fairytale schreef:

Volgens mij beledig je zo een japanner om sushi het met mes en vork te eten....

Ik eet het soms ook wel met mes en vork, en dat ook wel waar Japanners werken Wink
Ik snij het dan door midden en breng het met mijn mes naar de vork Wink
Weer een andere keer eet ik het met mijn handen en weer een andere keer eet ik het met stokjes, is maar net hoe mijn zin is :P

Gast
Gast

Bericht  Flinder di 15 feb 2011 - 20:04

Ik vroeg me tot voor kort altijd af hoe ze kunnen meten hoeveel kijkers er zijn bij een tv programma. Ik dacht dat ze bij iedere tv konden zien wat er op dat moment gekeken werd!
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 20:09

Anousch schreef:
Trisha schreef:Ik vraag me af hoe ze Pindapepsels maken.

Stuur je vraag in naar Willem Wever :P (als dat nog bestaat)

Hmm het laag je pinda is vrij onstabiel. Het lijkst me het meest waarschijnlijk dat ze van binnen naar buiten werken, dus de pindastokjes bevroren rollen :P?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 20:09

Flinder schreef:Ik vroeg me tot voor kort altijd af hoe ze kunnen meten hoeveel kijkers er zijn bij een tv programma. Ik dacht dat ze bij iedere tv konden zien wat er op dat moment gekeken werd!

Volgens mij gebeurd dit dmv peilingen in enquetes.

Gast
Gast

Bericht  Jeanette di 15 feb 2011 - 22:06

Waarom heeft een auto stadslichten als je ze toch nooit aan mag doen?
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 22:11

Jeanette schreef:Waarom heeft een auto stadslichten als je ze toch nooit aan mag doen?
:O ik doe altijd stadslichten aan in de auto, in de rijles dan.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 22:53

Storm schreef:
Jeanette schreef:Waarom heeft een auto stadslichten als je ze toch nooit aan mag doen?

Volgens mij is dat toch als je niet lang hoeft te parkeren?? en dan vooral gebruiken als het donker is of dat het zicht niet 100% is??

Gast
Gast

Bericht  Jeanette di 15 feb 2011 - 23:03

plumke schreef:
Storm schreef:

Volgens mij is dat toch als je niet lang hoeft te parkeren?? en dan vooral gebruiken als het donker is of dat het zicht niet 100% is??

Geen flauw idee. Ik gad ooit een weekend een auto van mijn tante geleend (toen had ik er zelf nog geen), was er overal mee heen gesjeest en toen werd ik aangehouden. Bleek ik dus dat hele weekend al met stadslichten te rijden haha, oepsie!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Mari di 15 feb 2011 - 23:04

Ik vraag me af wat mijn huisdier denkt (jee ik krijg wat lekkers, of ja ik mag weer in mijn hamsterbol rennen, goh wat heeft ze een leuk jurkje aan)
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Parisienne di 15 feb 2011 - 23:06

N.a.v. de post van Mari vraag ik me af wat mijn dochter denkt of hoe ze haar wereldje beleeft. Je ziet haar al zo wijs kijken en ze wil op heel veel manieren zoveel duidelijk maken.. ik vraag me dan echt af wat ze denkt.

Helaas zullen we dit nooit te weten komen...
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Penny Blossom di 15 feb 2011 - 23:24

Niet dat ik depressief ben hoor, of een doodswens heb..

Maar ik vraag me af hoe het is als ik dood ben. Ik vind het lastig voor te stellen dat mijn gedachten dan niet meer bestaan (of wel). Heel apart iets...
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 1:20

Ik vraag me al zo lang ik me kan herinneren af hoe het zit met de oneindigheid van het heelal. De theorie snap ik allemaal prima, maar ik breek mn hoofd gewoon steeds over hoe dat er dan uitziet.

Ik kan het niet zo goed uitleggen, misschien komt het wel dom over ook :P

Gast
Gast

Bericht  Minx wo 16 feb 2011 - 1:51

Tea leaf ik snap je. Je zou toch denken dat er ergens een einde moet zijn. Maar ja hoe ziet dat er dan uit een muur oid heel apart en stiekem word je daar ook best onrustig van als je er te veel over nadenkt.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 1:55

Fairytale schreef:Tea leaf ik snap je. Je zou toch denken dat er ergens een einde moet zijn. Maar ja hoe ziet dat er dan uit een muur oid heel apart en stiekem word je daar ook best onrustig van als je er te veel over nadenkt.

Ja inderdaad, ik kan mezelf helemaal gek maken met die gedachtes! Dat had ik als kind al. En ik vond het niet leuk als mijn moeder het antwoord niet wist. Volgens mij had ze liever gehad dat ik vroeg waar kindjes vandaan komen nerd

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 2:01

Parisienne schreef:N.a.v. de post van Mari vraag ik me af wat mijn dochter denkt of hoe ze haar wereldje beleeft. Je ziet haar al zo wijs kijken en ze wil op heel veel manieren zoveel duidelijk maken.. ik vraag me dan echt af wat ze denkt. Helaas zullen we dit nooit te weten komen...

Dit heb ik ook!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: