Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

zijn jullie tevreden met het aantal uren dat je werkt?

+29
Pandora
flower
_Lacey_
patjuhhh
minoessepoes
Joli86
SuperGrover
Le Chat Noir
Snack a Jack
RYW
JD
Beachgirl
Evalynn
Blond
Suus
bolus26
Shisha
JustMeDaan
Tsjip
Jeanette
Lotus_
Rush
Thunder
Esperanza
Bruintje Beer
Rann
Rovine
Zora
SleepingBeauty
33 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

zijn jullie tevreden met het aantal uren dat je werkt? - Pagina 2 Empty Re: zijn jullie tevreden met het aantal uren dat je werkt?

Bericht  Beachgirl do 5 jan 2012 - 10:09

Werk 36 uur per week en vind dit op dit moment teveel. Ben druk bezig met de laatste loodjes van mijn HBO studie en kom met 36 uur p/w soms tijd en energie tekort om nog nuttig met afstuderen bezig te zijn.

Dus een dagje minder zou ik wel fijn vinden.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zijn jullie tevreden met het aantal uren dat je werkt? - Pagina 2 Empty Re: zijn jullie tevreden met het aantal uren dat je werkt?

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 10:31

Ik werk 24 uur, ik zou alleen liever vaste dagen + vaste uren hebben, ipv soms een dag van 8 uur, en soms van 4 uur.

Gast
Gast

Bericht  JD do 5 jan 2012 - 11:09

ik vind het teveel. ik werk 4 dagen, maar zit te denken om 1 dag minder te gaan werken en dan op die dag als gastouder aan de slag te gaan.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  RYW do 5 jan 2012 - 12:24

Ik werk 36 uur, maar dat doe ik al zo lang in combinatie met mijn studie dat ik er nu wel behoorlijk moe van ben. Ik zou best een halfjaartje of een jaartje terug willen naar 27 uur, maar dat laten de rekeningen die betaald moeten worden helaas niet toe. Maar het lukt wel hoor smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Snack a Jack do 5 jan 2012 - 20:45

Ik werk nu 36 uur en ik zou graag terug willen naar 32 uur. Hopelijk kan dit ook binnenkort.
Snack a Jack
Snack a Jack
Prater
Prater

Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 20:55

Ja, ik ben vanaf deze maand van 36 naar 32 uren per week gegaan, wat ik al een tijdje graag wilde. Heerlijk dat ik het nu voor elkaar heb.

Gast
Gast

Bericht  Le Chat Noir vr 6 jan 2012 - 23:05

Ik heb vast 24 uur per week, ik werkte er ook wel 30-32 uur, maar dat wordt na februari sowieso weer 24 uur.
Qua uren vind ik wel prima, want ik heb altijd nog het liefst vrije tijd ipv werken Embarassed bovendien doe ik nog een universitaire studie ernaast sinds kort. Ook met kinderen zou ik dit ideaal vinden, maarja dit schiet nog niet echt op...
Qua financiën is het wel okee, maar zou ik het liefst 32 uur werken omdat er dan natuurlijk meer geld binnenkomt voor leuke dingen/sparen.
Dus uiteindelijk zou ik op dit moment het liefst 28-32 uur werken.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  SuperGrover za 7 jan 2012 - 4:50

Ik werk gemiddeld 3 uur per week en dat vind ik prima laughcry Nee, ik zou niet meer uren erbij kunnen hebben, aangezien het niet per se 3 uur per week is. Het is 12 uren per maand, maar net als deze maand, dan moet ik die 12 uren in 2,5 week tijd doen. En bij die uren komt ook nog fietstijd, wat rond de 6 uren per maand is. Dus meer uren kan ik absoluut niet hebben, aangezien het ook allemaal 's avonds/eind van de middag moet.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 5:12

Ik werk 34 uur per week, ben op donderdag vrij. Ik vind het prima, maar ik moet ook regelmatig diensten draaien (op zaterdag & zondag dan 8 uur in totaal werken of een hele week bereikbaarheidsdienst + die zaterdag en zondag werken) en dat is vrij zwaar, dus meer uren wil ik niet werken.

Gast
Gast

Bericht  Joli86 zo 8 jan 2012 - 9:29

Ik werk 31,5 uur per week op contract. Ene week paar uur meer, andere week een paar uur minder. Vind het wel fijn zo..
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 6:47

Ik ben er niet blij mee, ik werk 14uur per werk, 21op contract staan...ze hebben puur geen clienten hier..(zeggen ze)..
Ze zijn wel van 40mensen in mijn woonplaats naar 170 gegaan, en niemand heeft zijn/haar echte uren...stom toch?

Ik werk in de thuiszorg...nu viel er vorige week weer iemand uit, gelijk gebeld hebben jullie een invaller? Zo kom ik dus nooit aan mijn uren, want het antwoord was weer nee...
Dus had ik wel LANG weekend..het verveelde me wel....

Ben haast genoodzaakt om toch uit eindelijk via 2 thuiszorg bedrijven ofzo, niet dat ik dat wil...maar goed, ik bouw zo geen vakantie uren geloof ik op of vrij euren zeg maar..weet niet meer hoe het precies zat!

Gast
Gast

Bericht  minoessepoes di 10 jan 2012 - 4:30

Nee, eigenlijk vind ik het te veel.
Ik begin 3 dagen in de week om 6.15 uur met werken en ga zo rond 17.45 uur naar huis. Dat zijn dus dagen van 11.5 uur. Op vrijdag begin ik om 8 uur en streef ik er naar om om 17.00 uur naar huis te gaan, dus dat is " maar" een dag van 9 uur. Op woensdag ben ik dus vrij, maar dan nog werk ik elke week ongeveer 44 uur en dat vind ik vrij pittig moet ik zeggen. Ik probeer het meenemen van werk mee naar huis zoveel mogelijk te beperken, maar ook dat gebeurd weleens.
Op het moment is het wel wat rustiger, helaas kan ik niet eerder weg maar het is wel minder stressvol (en ik heb soms even tijd om op het forum te spieken), dat scheelt, maar vooral die lange dagen vallen me vrij zwaar. Ik sta om 5 uur op en ben dan de hele dag bezig en blij als ik rond half 8 zit en we gegeten hebben en de afwas gedaan.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  patjuhhh di 10 jan 2012 - 5:33

Poeh dat is wel pittig minoessepoes.

Ik werk 28 uur in de zorg en vind het eigenlijk wel prima zo. Ik kan niet meer uren erbij krijgen.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103

Bericht  Gast di 10 jan 2012 - 6:05

Nee, eigenlijk iets teveel. Ik werk gemiddeld 24 uur (meestal iets meer) naast een voltijd universitaire studie. Zou goed zijn als ik geen kinderen had, maar deze combi valt me soms wel zwaar.

Laatst aangepast door Jolicious op di 10 jan 2012 - 6:11; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast di 10 jan 2012 - 6:06

Anniej_S schreef:Ik ben er niet blij mee, ik werk 14uur per werk, 21op contract staan...ze hebben puur geen clienten hier..(zeggen ze)..
Ze zijn wel van 40mensen in mijn woonplaats naar 170 gegaan, en niemand heeft zijn/haar echte uren...stom toch?

Ik werk in de thuiszorg...nu viel er vorige week weer iemand uit, gelijk gebeld hebben jullie een invaller? Zo kom ik dus nooit aan mijn uren, want het antwoord was weer nee...

Ben haast genoodzaakt om toch uit eindelijk via 2 thuiszorg bedrijven ofzo, niet dat ik dat wil...maar goed, ik bouw zo geen vakantie uren geloof ik op of vrij euren zeg maar..weet niet meer hoe het precies zat!

Maar als jij een 21 uurs contract hebt, dan krijg je toch betaald voor 21 uur?

Gast
Gast

Bericht  _Lacey_ di 10 jan 2012 - 6:06

Ik werk 36 uur per week en daar ben ik blij mee. Elke vrijdagmiddag lekker vrij.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  Gast di 10 jan 2012 - 7:58

Ik werk nu nog 36 uur en dat is eigenlijk wel perfect. Vanaf 1 februari heb ik een nieuwe baan en ga ik 40 uur werken. Dat vindik ook wel prima, maar het is wel lastig dat ik dan alles buiten werktijd moet proberen te doen. Nu gebruik ik mijn vrije vrijdagmiddag voor bv de kapper, tandarts, privé dingen regelen waarvoor je binnen kantoortijden moet bellen en lekker te genieten van een vrije middag.

Uiteindelijk lijkt het me fijn om 32 uur te werken, als dat financieel haalbaar is.

Gast
Gast

Bericht  SleepingBeauty di 10 jan 2012 - 8:04

Toch nog wel veel die ook in de zorg minder werken. Ik vind dat ook wel lekker, maar zou graag 32 uur willen werken en het liefst gewoon regelmatig. Ben stiekem al eens aan het kijken voor wat anders...
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gast di 10 jan 2012 - 9:07

Jolicious schreef:
Anniej_S schreef:Ik ben er niet blij mee, ik werk 14uur per werk, 21op contract staan...ze hebben puur geen clienten hier..(zeggen ze)..

Maar als jij een 21 uurs contract hebt, dan krijg je toch betaald voor 21 uur?

Nog wel...dit zal wel komende maanden veranderd kunenn worden, dat het contract lager word..maar zonder MIJN JA kunnen ze deze niet open breken en na b eneden zetten :-)...

Ik word er dus wel naar betaald, maar ik bouw geen uren ofzo geloof ik op zo omdat ik dus MIN uren draai....

Gast
Gast

Bericht  Gast di 10 jan 2012 - 11:42

Op papier 16 uur per week maar ik werk er 17,5 per week. De ene dag is van 7.00 tot 18.00 en de andere dag is van 8.30 tot 17.00

Gast
Gast

Bericht  Gast di 10 jan 2012 - 20:36

Anniej, dit moet je toch eens even navragen bij het UWV ofzo, jouw contract staat op 21 uur, dat moeten ze je ook betalen. Als hun jou de uren niet kunnen bieden qua werk, dan is dat hun probleem, daar moet jij geen uren voor inleveren. Daar tegenover staat wel dat je wel moet gaan werken (waar dan ook, wat dan ook) als hun dat voor jou hebben geregeld. Snap je hem zo?

Ik ben vanwege ons kindje van 30 uur naar 22 uur gegaan, elke maandag, dinsdag, woensdagochtend. Ik vind dit prima zo, als zij naar school gaat kan ik altijd weer meer gaan werken. Wel zal ik geen nee schudden als ze me vragen of ik een loonsverhoging wil Wink

Gast
Gast

Bericht  flower di 10 jan 2012 - 21:01

Ik werk 36 uur, wisselende diensten in de zorg.

Al een tijdje denk ik er over om naar 32 uur te gaan, maar financieel is 36 toch ook wel lekker
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Gast di 10 jan 2012 - 22:16

Parel schreef:Anniej, dit moet je toch eens even navragen bij het UWV ofzo, jouw contract staat op 21 uur, dat moeten ze je ook betalen. Als hun jou de uren niet kunnen bieden qua werk, dan is dat hun probleem, daar moet jij geen uren voor inleveren. Daar tegenover staat wel dat je wel moet gaan werken (waar dan ook, wat dan ook) als hun dat voor jou hebben geregeld. Snap je hem zo?

Ik ben vanwege ons kindje van 30 uur naar 22 uur gegaan, elke maandag, dinsdag, woensdagochtend. Ik vind dit prima zo, als zij naar school gaat kan ik altijd weer meer gaan werken. Wel zal ik geen nee schudden als ze me vragen of ik een loonsverhoging wil Wink

Dat is een goeie van jouw! Zal eens morgen hier na uwv gaan en wat info inwinnen, dat kan nooit geen kwaad natuurlijk!
Ik word gewoon 21uur betaald ja..maar als ik bijv bel of ze invallers nodig hebben elders (om toch aan mijn uren te komen) hebben ze die ook nooit..naargoed heb er nu vanaf vrijdag weer bij voor 2uur elke week!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 10 jan 2012 - 22:34

Ik werk 36 uur (onregelmatig) en vind het eigenlijk net iets te veel. Maar dit ligt misschien meer aan mijn rooster. Zo werk ik soms 6 dagen achter elkaar, ben ik 1 dag vrij en dan werk ik er weer 4. Als mijn rooster goed is geroosterd is het wel te doen.

Gast
Gast

Bericht  Pandora vr 13 jan 2012 - 23:04

Ik werk 24 uur en vind dat prima, ben lekker twee (doordeweekse) dagen thuis bij mijn meisje en natuurlijk het weekend ook nog.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: