hoogwater
+27
GreenGrass
Lejow
Curious
Schaapke
Monte
Printje
Marin
Jeanette
minoessepoes
Susan
loura
SuperGrover
Macelka
Ooh La La!
girli
Sweety
Jade
Suus
Paper Crown
Zora
vlinder-19
Caramba
Shopelle
Toet
Erin
silly-one
Sarah1985
31 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
hoogwater
Hier in het noorden is erg hoog water, en in mijn woonplaats is het zelfs kritiek
Het kanaal is al overstroomt. Hoe is het bij jullie?
Het kanaal is al overstroomt. Hoe is het bij jullie?
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Re: hoogwater
Hier heb ik er geen idee van eigenlijk. Ik woon ook aan de hoge kant van Nijmegen, maar of de waalkade al onder loopt geen idee eigenlijk.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Bazinga schreef:Oh ik dacht dat 't over een broek zou gaan..
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
silly-one schreef:Hier heb ik er geen idee van eigenlijk. Ik woon ook aan de hoge kant van Nijmegen, maar of de waalkade al onder loopt geen idee eigenlijk.
Volgens mij valt het hier nog mee en staat de waal nog niet eens zo hoog.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ontzettend harde wind en veel regen. Vreselijk
Shopelle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10
Ik durf niet de weg op met deze harde wind
Wordt om het uur wakker van de wind en weet niet hoehoog het water voor ons huis nu staat.
Wordt om het uur wakker van de wind en weet niet hoehoog het water voor ons huis nu staat.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Bij ons staat het water ook erg hoog!
De eerste meter van onze achtertuin staat al onder water
De eerste meter van onze achtertuin staat al onder water
Gast- Gast
Nergens last van...en zowel, dan rij ik snel naar mijn oude woonplaats, die ligt boven de zeespiegel haha
Overigens heb ik gister de film De Storm gezien (die kun je terugkijken via uitzending gemist) en dat vond ik wel echt heel indrukwekkend!
Overigens heb ik gister de film De Storm gezien (die kun je terugkijken via uitzending gemist) en dat vond ik wel echt heel indrukwekkend!
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Nergens last van...en zowel, dan rij ik snel naar mijn oude woonplaats, die ligt boven de zeespiegel haha
Die film heb ik 2de kerstdag gezien. Vond hem ook indrukwekkend.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik vond het enige stukje uit die film indrukwekkend waarin ze zeiden 'Zeeland bestaat niet meer'. Mijn overgrootoma heeft de ramp meegemaakt en toen pas besefte ik het eigenlijk wat dat inhield. De film zelf vond ik ruk.
Anyway, hier ook gewoon snertweer maar hoe het water staat, geen idee... Dan zou ik bij de zee moeten gaan kijken en daar is het mij te vies weer voor .
Anyway, hier ook gewoon snertweer maar hoe het water staat, geen idee... Dan zou ik bij de zee moeten gaan kijken en daar is het mij te vies weer voor .
Gast- Gast
Gelukkig heb je twee blikken snert in huis.
Ik dacht vannacht dat ik aan zee woonde en de golven tegen mijn huis sloegen. Ik heb nog niet naar buiten gekeken, maar misschien was het ook wel echt zo. Brrr.. moet zo de deur uit en heb geen boot. Dan maar op de fiets.
Ik dacht vannacht dat ik aan zee woonde en de golven tegen mijn huis sloegen. Ik heb nog niet naar buiten gekeken, maar misschien was het ook wel echt zo. Brrr.. moet zo de deur uit en heb geen boot. Dan maar op de fiets.
Gast- Gast
Ik woon vlakbij het dorp dat gister overal in het nieuws was... ( in het noorden ) Ik kon vanuit ons huis de zwaailichten langs het kanaal daar zien. Verder woon ik in een dijkdorp dus maak me nog geen zorgen haha.
vlinder-19- Prater
- Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11
Spetterdespat schreef:_Leaf_ schreef:Nergens last van...en zowel, dan rij ik snel naar mijn oude woonplaats, die ligt boven de zeespiegel haha
Die film heb ik 2de kerstdag gezien. Vond hem ook indrukwekkend.
Wij ook op 2e Kerstdag Alleen vonden wij 'm ruk en hebben we 'm uitgezet :p
Best heftig dit zeg, zelfs al een evacuatie in Tolbert, en bij het Groninger Museum staat het water al tot de ramen...
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Gelukkig heb je twee blikken snert in huis.
HAHA.. ik moest hier echt om lachen..
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Wij hebben inmiddels wel een vijver voor de deur, waar normaal een grasveld zit Heb straks met mijn moeder afgesproken bij Kardinge, hoop dat het droog blijft, maar ik vrees het ergste als ik naar de lucht kijk...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Suus schreef:Wij hebben inmiddels wel een vijver voor de deur, waar normaal een grasveld zit Heb straks met mijn moeder afgesproken bij Kardinge, hoop dat het droog blijft, maar ik vrees het ergste als ik naar de lucht kijk...
Ik ga daar zo ook heen
Verder staat bij onw de vijver ook heel hoog. Het voetpad en water liggen op gelijke hoogte, tot groot genoegen van de hond.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Ga je ook schaatsen?Serpentijn schreef:Suus schreef:Wij hebben inmiddels wel een vijver voor de deur, waar normaal een grasveld zit Heb straks met mijn moeder afgesproken bij Kardinge, hoop dat het droog blijft, maar ik vrees het ergste als ik naar de lucht kijk...
Ik ga daar zo ook heen
Verder staat bij onw de vijver ook heel hoog. Het voetpad en water liggen op gelijke hoogte, tot groot genoegen van de hond.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Het is hier nu eigenlijk droog. Zonnetje begint nu ook te komen. Ben benieuwd wat de dag brengt.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Wat me eigenlijk opvalt is dat veel mensen zeggen: hier bij ons. Maar er dan vervolgens niet bijzetten waar het dan precies is. Zelf doe ik er ook aan mee zie ik.
Sweety- Ratel
Hier (in groningen ) schijnt bij mij nu de zon. Het waait alleen nog best wel hard.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
girli schreef:Hier (in groningen ) schijnt bij mij nu de zon. Het waait alleen nog best wel hard.
Oh en hier bij mij is Goeree-Overflakkee.
Sweety- Ratel
Mijn schoonfamilie woont in het dorp naast Tolbert.
Heb nog niks van ze gehoord. Zo maar ff bellen.
Heb nog niks van ze gehoord. Zo maar ff bellen.
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: