hoogwater
+27
GreenGrass
Lejow
Curious
Schaapke
Monte
Printje
Marin
Jeanette
minoessepoes
Susan
loura
SuperGrover
Macelka
Ooh La La!
girli
Sweety
Jade
Suus
Paper Crown
Zora
vlinder-19
Caramba
Shopelle
Toet
Erin
silly-one
Sarah1985
31 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: hoogwater
Mijn vriend gaat straks met de voetbal op trainingskamp naar Sneek. Ze zitten in het Stay Okay Hostel en laat ik nou net zien dat dat langs de Houkesloot ligt, een brede vaartweg. Heb al gezegd dattie misschien maar z'n zwembroek mee moet nemen
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Ik lig hier gewoon droog in Sneek hoorAnnie24 schreef:Mijn vriend gaat straks met de voetbal op trainingskamp naar Sneek. Ze zitten in het Stay Okay Hostel en laat ik nou net zien dat dat langs de Houkesloot ligt, een brede vaartweg. Heb al gezegd dattie misschien maar z'n zwembroek mee moet nemen
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
In S.neek staat het water niet zo super hoog, W. werkt er en bij ons thuis staat het water veel hoger dan daar, aldus W.
Gast- Gast
Hier in S.teenwijk schijnt nu de zon Het waait ook niet zo hard meer.
Misschien kan ik straks eindelijk weer buiten paardrijden, als de veearts is geweest en als het paard niks ernstigs blijkt te hebben.
Misschien kan ik straks eindelijk weer buiten paardrijden, als de veearts is geweest en als het paard niks ernstigs blijkt te hebben.
Gast- Gast
Rush & Daisy; ooowww dan is die zwembroek niet nodig Gelukkig maar, want hij heeft 'm ook uit z'n tas gegooid
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: