Witte was
+3
Pussycat
Paper Crown
Penny Blossom
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Witte was
Heeft iemand hier DE tip waarbij witte was echt wit wordt/blijft?
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Witte was
Alleen maar wit met wit wassen. Ik was wit nooit met een lichtere kleur, zelfs geen lichtroze bijv. Mijn was blinkt! Ik gebruik ook OMO/Robijn wit. Die van Omo is iets beter heb ik gemerkt.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
schepje vanish erbij op 60 graden en het blijft wit.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Zoals al gezegd, wit echt bij wit en als je witte kleding dan nog niet goed wit word, dan er even wat Biotex (blauw) bij doen. Mijn vriend heeft vaak gele vlekken onder zijn oksels van het zweten, ook al trekt hij een shirt 1 dag aan. Die krijg je daardoor niet weg, daar een beetje goedkoop glansspoelmiddel opdoen, half uurtje in laten trekken en wassen maar!
Verona- Prater
- Aantal berichten : 581
Punten : 708
Inderdaad alleen witte was bij elkaar, wasmiddel voor witte was gebruiken en wat echt werkt is de functie extra spoelen gebruiken. Ik zie dan echt verschil hoe raar dit ook klinkt. Ik was mijn witte was altijd op 40 graden
Gast- Gast
Okee, alleen witte was dus. Ik doe er soms ook een andere lichte kleur bij, omdat ik anders voor 1 shirt een machine moet draaien (bij wijze van).
Wel was ik altijd op 40 graden met Robijn. Ik zal de tip van Vanish eens gebruiken, die heb ik vaker gehoord. Ik geloof er alleen nog niet echt in.
Wel was ik altijd op 40 graden met Robijn. Ik zal de tip van Vanish eens gebruiken, die heb ik vaker gehoord. Ik geloof er alleen nog niet echt in.
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
ooh ik gooi ook lichte kleuren erbij hoor
Pussycat- Ratel
Pussycat schreef:ooh ik gooi ook lichte kleuren erbij hoor
+1 en met vanish blijft dat echt wel wit!
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Tablet steradent (kunstgebittenbruis) bij je waspoeder. Helpt hier altijd goed!
JoyceVL- Fluisteraar
- Aantal berichten : 82
Punten : 256
Registratiedatum : 22-11-10
Ik was de witte was altijd op 60 graden. Ik doe dan inderdaad wit bij wit en geen andere kleur erbij. Ik gebruik trouwens Robijn voor de witte was en ik moet zeggen dat de witte was ook wit blijft.
Gast- Gast
Ariel voor de witte was met Actilift + een schep Vanish (wel de witte variant) en wit blijft wit, ook al was ik op 30 of 40 graden...
Gast- Gast
Ik was wit alleen met wit en het blijft ook wit. Ik doe er niets met een kleurtje of streepje bij.
Witte kleding met streepjes bijvoorbeeld was ik apart.
Ik was met Robijn.
Witte kleding met streepjes bijvoorbeeld was ik apart.
Ik was met Robijn.
Gast- Gast
En als iets wits dan per ongeluk niet meer wit is (lees: mooi slipje van witte zijde met zwart kant, wat nu viesgrijze zijde is met zwart kant), kan ik dat weer wit krijgen?
Gast- Gast
2CKC2 schreef:Alleen maar wit met wit wassen. Ik was wit nooit met een lichtere kleur, zelfs geen lichtroze bijv. Mijn was blinkt! Ik gebruik ook OMO/Robijn wit. Die van Omo is iets beter heb ik gemerkt.
Ik doe ook vaak licht gekleurde dingen bij de witte was, heb gewoon echt te weinig echt witte was.. Vind het ook zo zonde om voor paar dingetjes de wasmachine aan te zetten.
Moet zeggen dat ik gelukkig nog niet heb gemerkt dat het wit minder wit wordt, het is meestal grijz of licht blauw wat ik er bij doe dan.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Bobbie schreef:En als iets wits dan per ongeluk niet meer wit is (lees: mooi slipje van witte zijde met zwart kant, wat nu viesgrijze zijde is met zwart kant), kan ik dat weer wit krijgen?
Yep dat kan! Ik had een pyjamashirtje van m'n dochter (wit vlak met roze boordjes) gewassen met een rode trui Ja i know... :geek:
Maar... heb haar shirtje weer met een witte was gewassen met een flinke schep vanish voor witte was en ik gebruik ook altijd omo/robijn voor witte was en het is gewoon weer wit haha dat had ik ook niet verwacht.
Pussycat- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Is dat mooi witte vloer/witte kast/witte muren?
» Witte muren met witte meubels?
» witte meubels op witte muur?+ verschillende kleuren meubels?
» Witte haren
» Witte Chokotoff!
» Witte muren met witte meubels?
» witte meubels op witte muur?+ verschillende kleuren meubels?
» Witte haren
» Witte Chokotoff!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: