Witte haren
+2
Beachgirl
stella.nova
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Witte haren
Zijn er hier mensen die ook veel witte haren hebben al? Ik ben 25 en heb best veel witte haren. Vooral als ik mijn haar in een staart heb valt het op. Ik blondeer het wel maar niet vaak. Ongeveer 2 a 3 keer per jaar omdat mijn haar heel droog is.
Het zijn echt van die stugge witte haren die er dan uitsteken. Ik wil het eigenlijk niet vaker gaan verven maar dit is ook niks. Soms dan zit ik hier heel erg mee. Waarom krijg ik ze nu al
Het zijn echt van die stugge witte haren die er dan uitsteken. Ik wil het eigenlijk niet vaker gaan verven maar dit is ook niks. Soms dan zit ik hier heel erg mee. Waarom krijg ik ze nu al
stella.nova- Fluisteraar
- Aantal berichten : 60
Punten : 82
Registratiedatum : 30-03-13
Re: Witte haren
Zijn volgens mij gewoon haren zonder pigment. Heb ze ook af en toe en zie ze vooral op mijn werk op het toilet onder dat heerlijke TL licht. Trek ze er altijd uit
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Heb ik al sinds mijn 15e en sindsdien verf ik ze dan ook.
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Oh hou op! Ik wil het er niet eens over hebben. Ik was nog niet heen over het feit dat ik grijs werd, maar dat het er nu steeds meer blijken te worden daar had ik nog geen rekening mee gehouden.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ja hier ook al minstens 5 jaar witte haren. Ik ben pas 23 en het worden er steeds meer. Eerst waren ze nog redelijk soepel, maar nu zijn ze stug, kort en steken ze uit. Balen!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Beachgirl schreef:Zijn volgens mij gewoon haren zonder pigment.
Oftewel grijze haren
Dit weekend m'n eerste ontdekt (en dat ik er eentje zag, betekent denk ik dat er wel meer zijn die ik niet zie...)
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Is dat mooi witte vloer/witte kast/witte muren?
» Grijze haren
» witte meubels op witte muur?+ verschillende kleuren meubels?
» De zon en je haren
» Haren veel te rood
» Grijze haren
» witte meubels op witte muur?+ verschillende kleuren meubels?
» De zon en je haren
» Haren veel te rood
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: