Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bijna raak, oftewel helemaal mis!

+13
Jeanette
Cherique
Ella
Jerry
PrimaBella
Lotus
Zonnebloem
Woezies
Zwerver
ZoeteWitteWijn
Pluk
Sterre
Makamba
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Bijna raak, oftewel helemaal mis! - Pagina 2 Empty Re: Bijna raak, oftewel helemaal mis!

Bericht  Jerry wo 5 jan 2011 - 7:23

PrinsesBo schreef:
Jerry schreef:in het radiogeval? of het venetiëgeval?
onbekend nummer...

Owja, dat kan ze ook bedoelen!

zou in jouw geval ook terugbellen :P
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijna raak, oftewel helemaal mis! - Pagina 2 Empty Re: Bijna raak, oftewel helemaal mis!

Bericht  Jeanette wo 5 jan 2011 - 7:25

Balen zeg! Maar ook een beetje snugger haha. Wink
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Toet wo 5 jan 2011 - 7:37

Jerry schreef:Zwaar balen pale
Had laatst ook een DIK baalmoment. Ik werd rond etenstijd gebeld door huppeldepup van 'Montell', wat me zo een-twee-drie niets zei. Mensen spreken mijn achternaam heel vaak verkeerd uit en dat vind ik heel vervelend. Zo ook deze dame ("ik zoek mevrouw *verkeerd uitesproken achternaam*). Ik dacht dat 't een flauwe enquete of een aansmeer-telefoontje was, dus ik, bijdehand als ik ben, zei 'nee, die ken ik niet' (in plaats van 'je spreekt het uit als ...'). Toen zei ze 'oh, nou dan ben ik verkeerd verbonden, tot ziens!' en hingen we op.

Toen ik ging nadenken over 'montell' schoot me tebinnen dat dat de meubelwinkel was waar ik 2 weken eerder een papiertje had ingevuld waarmee ik een reis naar venetië kon winnen Embarassed

(maar m'n moeder stelde me gerust, zei dat ze dat ook wel gebruiken om gegevens van mensen te krijgen zodat ze mensen kunnen bellen om lid te worden/klant te worden/iets aan te smeren. Zo van 'ik bel, want u heeft niet de reis naar venetië gewonnen, maar we hebben een speciale aanbieding...'. Dus ik ga er maar vanuit dat ze daarvoor belde...)

Als jij die prijs echt had gewonnnen, hadden ze je nog wel een keer teruggebelt.
Altans, zo deden wij dat in de winkel, dan gaan we niet zomar een ander lootje voor de prijs trekken.

@PrinsesBo, niet heel slim idd maar dat was al gezegt.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Qiara wo 5 jan 2011 - 10:05

Ah, wat balen!
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 10:08

PrinsesBo schreef:
wc-eend schreef:
_Donnaa schreef:Op zulke momenten wijk ik dus niet meer van m`n telefoon he!
Nee inderdaad. Vind het ook wel een beetje dom Embarassed hahaha

Het was echt een kwestie van een paar seconden dat ze even niet op haar telefoon keek.
Dusja.. gewoon domme pech :P

Edit: En wij dachten dat ze ons toch niet zouden bellen..
Hahahaha! Geleerd voor de vorige keer he Wink

Hoezo niet op haar telefoon kijken? Ik neem aan dat je of je geluid aan hebt staan of anders je trilfunctie, zodat je altijd weet als je gebeld wordt. Zeker als je net van tevoren een smsje stuurt om iets te winnen.

Gast
Gast

Bericht  Roze Roos wo 5 jan 2011 - 10:09

Ai dat is balen!

* Heb dus sinds het zien van dit topic aan het begin van de avond dat liedje in mijn hoofd.. "In de finale, het net niet halen... "*
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Ugly Betty wo 5 jan 2011 - 10:17

Het wat jammer zeg!
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: