Veel afscheiding na eisprong
+5
Fearie
nillis
Viva
PiP
Muppetje
9 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Veel afscheiding na eisprong
Laurientje85 schreef:Spannend dan! Ik had allen dat soort afscheiding of bij mijn eisprong of toen ik zwanger was.
Mijn duimen draaien voor je!
Ik had het vorige keer inderdaad ook toen ik zwanger was, maar denk dat dat weinig zegt jammer genoeg...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
+1Laurientje85 schreef:Spannend dan! Ik had allen dat soort afscheiding of bij mijn eisprong of toen ik zwanger was.
Mijn duimen draaien voor je!
Gast- Gast
Bedankt dames. Zelf ga ik er eigenlijk vanuit dat ik gewoon ongesteld word...
Muppetje- Ratel
Ik heb altijd veel afscheiding en helaas is er niets tegen te doen. Alleen tijdens de zwangerschap had ik er helemaal geen last van.
Muppetje, ik ga ook voor je duimen.
Muppetje, ik ga ook voor je duimen.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Ik had het tijdens mijn eisprong ook. Maar na mijn bevalling is het helemaal erg, heb continue last van slijmverlies/afscheiding. Begin er ondertussen ook flink van te balen, want loop altijd met een inlegkruisje in (t is niet meer te doen zonder).
Iemand daar toevallig ook last van?
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Nee, bij mij is het juist minder als voor mijn zwangerschap/ bevalling. Maar misschien heeft dat met de borstvoeding te maken? Jij geeft fles toch? Ik heb ook nog geen cyclus.Fearie schreef:Ik had het tijdens mijn eisprong ook. Maar na mijn bevalling is het helemaal erg, heb continue last van slijmverlies/afscheiding. Begin er ondertussen ook flink van te balen, want loop altijd met een inlegkruisje in (t is niet meer te doen zonder).
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Nee, bij mij is het juist minder als voor mijn zwangerschap/ bevalling. Maar misschien heeft dat met de borstvoeding te maken? Jij geeft fles toch? Ik heb ook nog geen cyclus.Fearie schreef:Ik had het tijdens mijn eisprong ook. Maar na mijn bevalling is het helemaal erg, heb continue last van slijmverlies/afscheiding. Begin er ondertussen ook flink van te balen, want loop altijd met een inlegkruisje in (t is niet meer te doen zonder).
Nee joh, nog altijd BV . Ik ben 1x soort van ongesteld geworden en daarna niet meer.
Fearie- Ratel
O joh, dacht dat je al gestopt was Dan zal het vast per persoon verschillen.Fearie schreef:Stofzuiger schreef:Nee, bij mij is het juist minder als voor mijn zwangerschap/ bevalling. Maar misschien heeft dat met de borstvoeding te maken? Jij geeft fles toch? Ik heb ook nog geen cyclus.Fearie schreef:Ik had het tijdens mijn eisprong ook. Maar na mijn bevalling is het helemaal erg, heb continue last van slijmverlies/afscheiding. Begin er ondertussen ook flink van te balen, want loop altijd met een inlegkruisje in (t is niet meer te doen zonder).
Nee joh, nog altijd BV . Ik ben 1x soort van ongesteld geworden en daarna niet meer.
Is je productie wel weer een beetje op peil gekomen?
Gast- Gast
Fearie schreef:Ik had het tijdens mijn eisprong ook. Maar na mijn bevalling is het helemaal erg, heb continue last van slijmverlies/afscheiding. Begin er ondertussen ook flink van te balen, want loop altijd met een inlegkruisje in (t is niet meer te doen zonder).
Ik heb dat ook en ben nog nooit zwanger geweest.. Verschilt heel erg per persoon denk ik, ik baal er altijd als een stekker van.
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Helaas hier dus ook, tijdens de zwangerschap was het heel erg, na de bevalling iets minder en nu weer heel erg.Fearie schreef:Ik had het tijdens mijn eisprong ook. Maar na mijn bevalling is het helemaal erg, heb continue last van slijmverlies/afscheiding. Begin er ondertussen ook flink van te balen, want loop altijd met een inlegkruisje in (t is niet meer te doen zonder).
Loop dus ook al vanaf mijn vorige zwangerschap continu met inlegkruisjes. Als ik niks voor heb dan heb ik gewoon een natte plek ik mijn broek en gaat het heerlijk ruiken
Misschien een tip!? Ik vind de Always flexistyle(oid) heel fijn. Deze zijn heel dun, passen in een onderbroek en string, er zit iets een geurtje aan en ze blijven perfect zitten!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Ik hoop gewoon stiekem dat dit een zwangerschapsteken voor jou is Muppet, het is je in ieder geval van harte gegund!
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
PiP schreef:Helaas hier dus ook, tijdens de zwangerschap was het heel erg, na de bevalling iets minder en nu weer heel erg.Fearie schreef:Ik had het tijdens mijn eisprong ook. Maar na mijn bevalling is het helemaal erg, heb continue last van slijmverlies/afscheiding. Begin er ondertussen ook flink van te balen, want loop altijd met een inlegkruisje in (t is niet meer te doen zonder).
Loop dus ook al vanaf mijn vorige zwangerschap continu met inlegkruisjes. Als ik niks voor heb dan heb ik gewoon een natte plek ik mijn broek en gaat het heerlijk ruiken
Misschien een tip!? Ik vind de Always flexistyle(oid) heel fijn. Deze zijn heel dun, passen in een onderbroek en string, er zit iets een geurtje aan en ze blijven perfect zitten!
In ieder geval fijn dat ik dus niet de enige ben die er last van heeft, vind het echt een gênant probleem. Ken dat idee van een natte plek , mijn huid op mijn benen is daar ook snel geïrriteerd.
Fearie- Ratel
Alyssa schreef:Ik hoop gewoon stiekem dat dit een zwangerschapsteken voor jou is Muppet, het is je in ieder geval van harte gegund!
Ik denk het zelf niet hoor. Het is gewoon irritant, verder denk ik niet dat het iets betekent...
Muppetje- Ratel
Pfff... ben 'blij' te lezen dat ik niet de enige ben met dit probleem... Had het voor mijn zwangerschap ook al, maar nu is het echt wel heel erg... Vind het soms gewoon smerig eigenlijk... Loop nu maar braaf met inlegkruisjes, maar heb echt geen zin in schimmelinfecties down under... de tip van twee shortjes/ onderbroeken over elkaar ga ik vd week maar eens proberen!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
ze zeggen idd dat je van inlegkruisjes een schimmelinfectie kan krijgen, maar ik vind het frisser dat ik tussendoor een inlegkruisje kan verwisselen dan dat ik de hele dag met een vieze en op den duur stinkende broek loop.
Heb er ook nog geen last van gehad.
Heb er ook nog geen last van gehad.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Pip: ik eigenlijk ook hoor... Maar heb een paar keer een schimmel gehad, en daar werd ik op z'n zachtst gezegd niet erg vrolijk van... Dus als ik thuis ben doe ik het maar niet maar sowieso nu als ik de deur uitga, want ik voel me ook zo niet fris anders... T'is wat he het leven van een vrouw haha! Al die ongemakjes, smerige bedoelingen haha
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Veel afscheiding? Tsjek! Ook hier...
Ik verwissel gewoon een aantal keer per dag mijn onderbroek, van inlegkruisjes krijg ik jeuk. Ook op mijn werk, boterhamzakjes ( om het ondergoed weer mee naar huis te nemen) en schone onderbroek mee en op het toilet verwisselen. Eventueel een washandje voor het ultieme frisse... Heel gedoe maar ik heb het er wel voor over.
Ik verwissel gewoon een aantal keer per dag mijn onderbroek, van inlegkruisjes krijg ik jeuk. Ook op mijn werk, boterhamzakjes ( om het ondergoed weer mee naar huis te nemen) en schone onderbroek mee en op het toilet verwisselen. Eventueel een washandje voor het ultieme frisse... Heel gedoe maar ik heb het er wel voor over.
piene1983- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Veel last van eisprong
» Afscheiding
» Bruine afscheiding
» Afscheiding Baby
» Vruchtwater of afscheiding (stomme vraag)
» Afscheiding
» Bruine afscheiding
» Afscheiding Baby
» Vruchtwater of afscheiding (stomme vraag)
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: