Uitzending gemist
+3
Ibbeltje
Rovine
Tinus
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Uitzending gemist
Wie hier kijkt hier wel eens programma's terug via uitzending gemist(ned 1,2&3) of via RTL gemist? Bij allebei heb ik het probleem dat hij eerst moet laden voordat ik de video kan kijken, en ik vind dat behoorlijk irritant. Is dit normaal dat ie zo lang moet laden of kunnen jullie wel gelijk kijken? Kan het iets met mijn instellingen te maken hebben o.i.d.?
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Re: Uitzending gemist
Soms hapert hij bij mij een tikje, maar kan altijd wel direct kijken. Ik kijk via de laptop en de app via de ipad. Ik zit altijd wel een meter of 10 van de wifi af, maar dat lijkt weinig uit te maken.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Bij mij doet hij het eigenlijk ook redelijk snel. Ik kijk op de laptop.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik kijk ook regelmatig dingen terug, maar hoef niet heel lang te wachten eigenlijk.
Wat noem jij lang? Bij mij duurt het geen minuut in ieder geval.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Ik kijk heel vaak uitzending gemist of rtl gemist, wij hebben de laptop aangesloten aan de tv en dat kijkt heerlijk zo zonder reclame. Mijn bij mij hoeft hij nooit te laden en hapert hij eigenlijk ook nooit!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Kabouter schreef:Ik kijk ook regelmatig dingen terug, maar hoef niet heel lang te wachten eigenlijk.
Nou, nu bijvoorbeeld. Wil ik GTST terugkijken. Heb ik in het begin op pauze gedrukt en ging tussendoor broodjes klaarmaken. Daar was ik zo'n 15 minuten mee bezig, en na 6 of 7 minuten kijken, ging het beeld haperen en elke keer bufferen. Dan druk ik weer op pauze en 5 minuten later druk ik op play en dan kan ik weer 1 of 2 minuutjes kijken en dan stopt het beeld weer!
Ik kijk ook met mijn laptop trouwens.
Tinus- Prater
Dat is wel heel vervelend kijken inderdaad. Daar heb ik eigenlijk nooit last van. Geen idee dus of het aan je instelling ligt of ergens anders aan.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Dat ligt dan aan je internet verbinding denk ik. Ik kijk het bijna elke dag via de laptop of via mn iphone (wifi) nooit problemen mee.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Ik heb mobiel internet met een dongel van KPN. Sowieso niet de snelste verbinding, maar eerder kon ik wel (vaak) alles kijken. Kan het nergens anders aan liggen?
Tinus- Prater
Snelheid laptop misschien? Ik merk wel een pietsje verschil tussen mijn oude laptop en mijn nieuwe laptop. De oude hapert per programma misschien een keer of 3, seconde of 10 lang.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Hier hapert het beeld heel vaak, maar dat ligt aan de internetverbinding. Bij mijn moeder kan ik namelijk wel altijd gewoon afleveringen kijken met dezelfde laptop!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Zal dus toch echt aan mijn internetverbinding liggen..? Da's mooi balen, want daar kan ik niet veel aan doen. Dan maar van te voren de video's lang laden. (wil wel wie is de mol terug willen zien!)
Tinus- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» Rtl Gemist
» Rtl gemist...
» Nu herhaling Oprah - Laatste uitzending
» Betalen bij RTL gemist?
» Net 5 Programma gemist
» Rtl gemist...
» Nu herhaling Oprah - Laatste uitzending