Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Cadeaupakketje vriendin die op uitzending gaat..

+2
Monte
Zininzon
6 plaatsers

Ga naar beneden

Cadeaupakketje vriendin die op uitzending gaat.. Empty Cadeaupakketje vriendin die op uitzending gaat..

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 4:28

Een vriendin van me gaat op uitzending naar Afghanistan, nu willen wij met onze vriendinnengroep een 'overlevingspakketje' maken. We weten alleen niet zo goed wat we er in willen doen..
Ze houdt in ieder geval niet van snoepen enzo..

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeaupakketje vriendin die op uitzending gaat.. Empty Re: Cadeaupakketje vriendin die op uitzending gaat..

Bericht  Zininzon di 31 mei 2011 - 4:37

Wij hebben met vriendinnen een kussensloop laten bedrukken voor 2 vriendinnen die op stage naar het buitenland gingen. Zij vonden dit zo leuk dat we het zelfde hebben gedaan toen mijn broertje naar het buitenland ging.

Of misschien een schriftje/boekje waarin iedereen wat persoonlijks kan zetten?

Verder: pakje tissues, pakje kauwgom/fisherman's friend voor de 'moeilijke' momenten
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Cadeaupakketje vriendin die op uitzending gaat.. Empty Re: Cadeaupakketje vriendin die op uitzending gaat..

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 4:40

Idd zoiets als een kussensloop is leuk en neemt zo min mogelijk ruimte in.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 4:41

Ja dat is opzich wel een leuk idee! iets laten bedrukken..

Gast
Gast

Bericht  Monte di 31 mei 2011 - 4:44

Razz88 schreef:Ja dat is opzich wel een leuk idee! iets laten bedrukken..
Je kan ook zo'n katoenen tasje laten bedrukken. Als ze gaat douchen o.i.d dan zal ze toch spulletjes mee moeten nemen naar de douche, dus dan kan ze dat erin doen. Je kunt er dan ook wat spulletjes als cadeautje bij doen(lekkere creme enz.)
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Angela_1986 di 31 mei 2011 - 4:45

Ik vind de kussensloop ook 'n leuk idee!

Misschien iets dat haar 'geluk' brengt, zoals 'n gelukspoppetje, 'n boeddha-sleutelhangertje of beschermengeltje.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 5:02

hmm shit.. lees net dat de levertijd bij hema en kruidvat e.d. circa 7 werkdagen is , als we iets willen laten bedrukken. En laat het afscheidsfeestje zaterdag al zijn.. Neutral gelukspoppetjes zijn ook leuk ja !

Gast
Gast

Bericht  Angela_1986 di 31 mei 2011 - 5:07

Hmm jammer, dat red je dan waarschijnlijk net niet! Je zou ook 'n kussenssloop/tasje beschrijven met textielstiften. Dan kunnen jullie allemaal iets persoonlijks schrijven.

Heeft ze daar de mogelijkheid om cd's te draaien? Dan zouden jullie ook 'n cd kunnen maken met haar/jullie favo liedjes.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  girli di 31 mei 2011 - 5:16

Er zijn ook winkels waar ze dat direct voor je kunnen doen. Moet je bijvoorbeeld een halfuur wachten.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 6:36

Oh! en dan moet je gewoon een usb stick mee nemen ofzo, waar de foto op staat? Thnx voor de tip.. zal eens gaan zoeken hier in de buurt. smile

Gast
Gast

Bericht  Kathi di 31 mei 2011 - 6:40

ik weet niet of je zelf een printer hebt? anders kan je van dat speciale strijkpapier kopen, print je daar de foto op en vervolgens kan je die zelf op een kussensloop strijken. Dat papier heb je oa bij de hema. Werkt perfect smile
Kathi
Kathi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 54
Punten : 54
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Luthien di 31 mei 2011 - 6:57

Voor mijn man was de vorige keer een soort vriendenboekje gemaakt, met gelukswensen en foto's van vrienden en familie.

Ik stuurde regelmatig pakketjes op en stopte daar vooral bezigheidstherapie in. Geduldspelletjes en bergen tijdschriften. Ze moeten daar natuurlijk heel veel drinken, dus had een pakket gestuurd met allemaal onzin m het 'drinken leuker te maken'. Zo'n kronkelrietje, en van die plastic ijsblokjes.

Oh en ik heb ook een keertje Grow-kits opgestuurd (potje, geperst aardeblokje en zaadjes). D'r groeit daar natuurlijk niks, maar de plantjes deden het best aardig. Mister potatohead (zo'n eitje met tuinkers uit z'n hoofd) heeft nog een keer in de Uit&Thuis gestaan Very Happy.

Mijn man zit nu ook sinds 2 weken weer in Verweggistan en ik ben ook alweer een pakketje aan het samenstellen. Waar gaat je vriendin precies heen?
Luthien
Luthien
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 7:05

Dan ga ik morgen even voor dat strijkpapier kijken.. dan is natuurlijk net zo makkelijk dan !

Onze vriendin gaat naar Kunduz. Zit je man daar ook? Vind het al erg dat zij er heen gaat ( en vorig jaar mijn vader) , laat staan je man Neutral Zou er niet tegen kunnen.

Gast
Gast

Bericht  Luthien di 31 mei 2011 - 7:11

Mijn man zit op Kandahar. Ja, wat zal ik zeggen. Hij zit alleen maar op de basis, heeft het enorm naar z'n zin en we hebben vrijwel dagelijks msn-contact. Leuk is anders, maar het interesseert me niet zo dat hij daar zit, maar vind het vervelend dat ik alleen thuis ben. Moet nu alles alleen doen en regelen.

Hij zou eerst voor 2,5 maand naar Kunduz, maar door miscommunicatie zit ie nu 4,5 maand op Kandahar. Maar hij is daar al eerder geweest en het voelde voor hem zelfs als een soort 'thuiskomen'.
Luthien
Luthien
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: