Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie is er hier bekend met:

+9
Jilke
Shadowfax
GreenGrass
rapa nui
Inge
Arwyn
Nora
Lejow
cupcake23
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wie is er hier bekend met: - Pagina 2 Empty Re: Wie is er hier bekend met:

Bericht  Jeanette di 3 jan 2012 - 5:28

Ik gebruik het niet en ben het ook niet van plan. Ze hoeven niet met mijn gegevens aan de haal.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Zininzon di 3 jan 2012 - 6:38

Ik doe mee met ook MoneyMiljonair... heb er denk ik ook zo'n 150 euro vandaan in 3 (?) jaar.
Verder doe ik mee met GFK Intomart, maar dat zijn echt onderzoeken en kosten dus meer tijd, maar levert ook meer op.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 3 jan 2012 - 9:45

rapa nui schreef:
Smikkell schreef:En ondertussen verkoop je je eigen gegevens enzo?

Geen idee of dat zo is bij het kopen via hun sites. Ik krijg in elk geval geen extra reclames, mail, telefoontjes oid binnen dus heb er geen last van. Doe dus bewust niet aan die enquetes mee omdat je dan wel van alle kanten benaderd wordt.
Je krijgt niet zomaar geld..
Ik zou nooit meedoen aan dit soort dingen.

Gast
Gast

Bericht  rapa nui di 3 jan 2012 - 10:12

Smikkell schreef:
rapa nui schreef:
Smikkell schreef:En ondertussen verkoop je je eigen gegevens enzo?

Geen idee of dat zo is bij het kopen via hun sites. Ik krijg in elk geval geen extra reclames, mail, telefoontjes oid binnen dus heb er geen last van. Doe dus bewust niet aan die enquetes mee omdat je dan wel van alle kanten benaderd wordt.
Je krijgt niet zomaar geld..
Ik zou nooit meedoen aan dit soort dingen.

Je krijgt in dit geval natuurlijk ook niet zomaar geld. Je moet op een mailtje klicken en vervolgens krijg je een vrij laag aantal punten wat op den duur wel een leuk bedrag oplevert (vooral omdat het maar weinig tijd kost). In dat mailtje staat een aanbieding voor iets. Het is zo dat die bedrijven/aanbieders geld betalen aan Moneymiljonair/EuroClix of wat dan ook om op deze manier reclame te maken en het is de hoop dat mensen ingaan op hun aanbieding. En je krijgt extra punten als je online koopt bij die aanbieders (die daar Moneymiljonair/EuroClix weer meer voor betalen zodat die er ook aan verdienen)

Ik doe op zich al jaren mee en heb alleen in de tijd dat ik nog naïef enquetes in zat vullen (en daarmee er inderdaad mee akkoord ging dat bedrijven contact opnamen/je belden etc.) telefoontjes oid gehad. Inmiddels al jaren niet meer terwijl ik me niet eens heb aangemeld bij het bel-me-niet-register. Ik klik trouwens alleen op mails, het is niet zo dat ik extra punten wil verdienen door mijn gegevens verder in te voeren/me overal laat registreren want dan verkoop je inderdaad je eigen gegevens en krijg je ook spam/telefoontjes.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud