Daaaaar issie weer! Hoe spreek je de forumnamen uit topic!
+24
xxDila
Shisha
Esperanza
Bubbelicious
Aziraphale
Serena
Ibbeltje
Suus
TukTuk
Caroow
Toet
TGR
Alias
Bliss
Jasmine
rapa nui
Jeanette
Marin
Sjaantje
Minx
Stuiterbal
Burn
Antibes
Lejow
28 plaatsers
Pagina 4 van 7
Pagina 4 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Daaaaar issie weer! Hoe spreek je de forumnamen uit topic!
Smikkell schreef:Om Liedjow moet ik nog steeds het hardste lachen.Toet schreef:Ik spreek alles Gewoon zo hollands mogelijk uit, zoals het er staat. Kwam er pas op meetings achter dat anderen het anders doen haha.
Wie zei dat dan?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Als ik een post lees van Jaya, dan denk ik automatisch bij die post -jajaa- als in, het zal wel. Niks persoonlijks verder
CKC is bij mij haar oude naam alleen dan in de verkeerde volgorde, KCC.
Marin spreek ik uit als Maar In.
CKC is bij mij haar oude naam alleen dan in de verkeerde volgorde, KCC.
Marin spreek ik uit als Maar In.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
rapa nui schreef:Hoe spreken jullie 2CKC2 eigenlijk uit? Ik zit me nu eigenlijk te bedenken dat ik dat wel lees maar nooit uitspreek.
тыквашка staat wel onder : zeg maar Pompoen maar eigenlijk lees ik altijd: Treblinka
Rapa Nui spreek ik zelf altijd uit als rapa noewie (maar weet eigenlijk niet eens zeker of ze dat op het eiland zelf zo ook zeggen)
Bij Pompoen krijg ik ook altijd z'n idee. Vind het leuk bedacht maar heb echt geen idee wat er staat. Of betekend het Pompoen?
Gast- Gast
Het betekent inderdaad Pompoen. Ik noem haar in m'n hoofd dus ook altijd Pompoen.Cimic schreef:rapa nui schreef:Hoe spreken jullie 2CKC2 eigenlijk uit? Ik zit me nu eigenlijk te bedenken dat ik dat wel lees maar nooit uitspreek.
тыквашка staat wel onder : zeg maar Pompoen maar eigenlijk lees ik altijd: Treblinka
Rapa Nui spreek ik zelf altijd uit als rapa noewie (maar weet eigenlijk niet eens zeker of ze dat op het eiland zelf zo ook zeggen)
Bij Pompoen krijg ik ook altijd z'n idee. Vind het leuk bedacht maar heb echt geen idee wat er staat. Of betekend het Pompoen?
Gast- Gast
Toet schreef:Wie zei er nou Ju-ne ipv Djoen? En IEbbeltje ipv Ibbeltje
Smikkell doet dat
Gast- Gast
Marin schreef:Rapa noewie
Angel (op z'n Engels) Nien (van haar naam)
Tukvashka (maar dat kan ik lezen)
Cee kaa cee
Klopt idd! Naam is ooit gekomen omdat mijn vriend mij altijd engeltje noemde En ik ooit eens een nickname moest bedenken voor een game wat we beide gingen spelen.. Mijn inspiratie was nogal laag, dus kwam dat er uit.. En loop al sinds het nieuwe forum te bedenken of ik niet een andere naam wil, maarja wát.. Dus heb ik het maar opgegeven
En ik heet idd n.ynke, spreek je uit als n.ienke Hoef dat gelukkig de laatste jaren steeds minder uit te leggen.. Hoe vaak ik wel niet nijnke (ij als in ei) genoemd ben!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
De meeste namen spreek ik op zijn Hollands uit (Cee-Ka-Cee, Maaa-rin, Si-mik, Anti-bes), sommige Engels (Djoennn, Lie-djow, Meepol) en een aantal raar (Rap-pa nuwie, JaJaa).
Die van Pompoen waag ik me niet aan
Die van Pompoen waag ik me niet aan
Gast- Gast
AngelNyn schreef:Marin schreef:Rapa noewie
Cee kaa cee
Klopt idd! Naam is ooit gekomen omdat mijn vriend mij altijd engeltje noemde En ik ooit eens een nickname moest bedenken voor een game wat we beide gingen spelen.. Mijn inspiratie was nogal laag, dus kwam dat er uit.. En loop al sinds het nieuwe forum te bedenken of ik niet een andere naam wil, maarja wát.. Dus heb ik het maar opgegeven
En ik heet idd n.ynke, spreek je uit als n.ienke Hoef dat gelukkig de laatste jaren steeds minder uit te leggen.. Hoe vaak ik wel niet nijnke (ij als in ei) genoemd ben!
Ik had vroeger een vriendinnetje dat ook nynke heette. Die naam kende ik dus idd al.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Wat raar dat mensen dat verkeerd uitspraken dan? Altijd als ik mijn naam noemde werd er of gevraagd of het met y of ie was, of er werd gewoon vanuit gegaan dat het met y was, had altijd het idee dat met y vaker voorkwam, maar dat zal wel komen omdat ik in de buurt van Friesland woonde danMarin schreef:AngelNyn schreef:Marin schreef:Rapa noewie
Cee kaa cee
Ik had vroeger een vriendinnetje dat ook nynke heette. Die naam kende ik dus idd al.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Caroow schreef:Als ik een post lees van Jaya, dan denk ik automatisch bij die post -jajaa- als in, het zal wel. Niks persoonlijks verder
Hehe, zo had ik het nog niet bekeken, dat je er zo over kan denken.
Ik spreek alles uit op z'n Nederlands, dan onthoud ik het het beste.
Gast- Gast
Lejow = Leo
Marin= Maaa-rin
Youandi = sinds een tijdje you and i
Maple = meepel (maar ik typ vaak mapje uitsprekend als mepje )
AngelNyn= Eeengel Nien
June= djoen
Reva = Reeva
Evy = Eevie
Aziraphale = Azierafeel
Antibes = Antiebes
Bazinga= Bazinga zoals in dat filmpje
Kenya = Kenja
Rapa nui = Raapa noewie
Marin= Maaa-rin
Youandi = sinds een tijdje you and i
Maple = meepel (maar ik typ vaak mapje uitsprekend als mepje )
AngelNyn= Eeengel Nien
June= djoen
Reva = Reeva
Evy = Eevie
Aziraphale = Azierafeel
Antibes = Antiebes
Bazinga= Bazinga zoals in dat filmpje
Kenya = Kenja
Rapa nui = Raapa noewie
Laatst aangepast door Ibbeltje op di 3 jan 2012 - 0:19; in totaal 1 keer bewerkt
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik maak van Ibbeltje meestal Kibbeltje
Gast- Gast
Aziraphale zeg ik trouwens gewoon als [Azieraafaaluh]!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Stofzuiger schreef:Ik maak van Ibbeltje meestal Kibbeltje
whahaha hoe dat zo dan? Kibbel ik zo veel?
iebeltje van Toet vind ik ook leuk bedacht whahah
Bliss schreef:Aziraphale zeg ik trouwens gewoon als [Azieraafaaluh]!
+1
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Geen idee haha, het klinkt makkelijkerIbbeltje schreef:Stofzuiger schreef:Ik maak van Ibbeltje meestal Kibbeltje
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Geen idee haha, het klinkt makkelijkerIbbeltje schreef:Stofzuiger schreef:Ik maak van Ibbeltje meestal Kibbeltje
Makkelijker ? Ach goed te weten dat mensen er andere namen van maken whaha
Suus schreef:Wat raar dat mensen dat verkeerd uitspraken dan? Altijd als ik mijn naam noemde werd er of gevraagd of het met y of ie was, of er werd gewoon vanuit gegaan dat het met y was, had altijd het idee dat met y vaker voorkwam, maar dat zal wel komen omdat ik in de buurt van Friesland woonde danMarin schreef:AngelNyn schreef:Marin schreef:Rapa noewie
Cee kaa cee
Ja ik snap ook niet waarom mensen denken dat nijnke een naam is Was vooral vroeger vaak.. Maar ik woonde toen in A.lmere, dus denk dat je die naam gewoon niet vaak tegen kwam Ben daar ook pas op de middelbare school een andere nienke tegen gekomen (en dan idd met IE).
Ik zeg het er nu altijd standaard bij, als ze mijn naam moeten invoeren ergens bijvoorbeeld, n.ynke, met een griekse Y. En dan staan ze je even raar aan te kijken
Ik vind Nienke wel mooier trouwens, maarja daar dachten mijn ouders anders over..
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
van ibbeltje maak ik ook iebbeltje
En marin en antibes blijf ik ook verkeer zeggen, weet wel hoe het moet, maar dat komt er gewoon niet in.
1 naam had ik van de week een keer goed gelezen, blijkt dat er iets anders staat dan ik dacht, maar weet de naam niet meer...
En marin en antibes blijf ik ook verkeer zeggen, weet wel hoe het moet, maar dat komt er gewoon niet in.
1 naam had ik van de week een keer goed gelezen, blijkt dat er iets anders staat dan ik dacht, maar weet de naam niet meer...
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Serena schreef:van ibbeltje maak ik ook iebbeltje
haha nog een Iebeltje Er staat toch echt Ibbeltje ... met 2 b's achter de i
hahah ja maar ik denk dan aan de film, en daar werd het volgens mij ook als iebeltje uitgesprokenIbbeltje schreef:Serena schreef:van ibbeltje maak ik ook iebbeltje
haha nog een Iebeltje Er staat toch echt Ibbeltje ... met 2 b's achter de i
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
In de film is het ook gewoon Ibbeltje met korte 'i'.
Gast- Gast
Lijkt me ook nogal raar als ze Ibbeltje in de film als [Iebeltje] uitspreken, dan hadden ze het wel met één b geschreven.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Mij lijkt het ook vreemd als je Iebeltje zou zeggen. Heb de film nog niet gezien. Zal eens ff kijken of er wat op youtube staat of zo.
https://www.youtube.com/watch?v=5ejIkw0r3Qs (dit is een stukje met wat er toen op tv zou komen maar goed je hoort wel hoe ze het uitspreken)
https://www.youtube.com/watch?v=5ejIkw0r3Qs (dit is een stukje met wat er toen op tv zou komen maar goed je hoort wel hoe ze het uitspreken)
Laatst aangepast door Ibbeltje op di 3 jan 2012 - 4:04; in totaal 1 keer bewerkt
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Pagina 4 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe spreek jij forumnamen uit?
» Het 't-is-weer-maandag topic
» Daar issie weer....de leukste namentopic!
» Daar issie weer: welke forummer heb jij gemeet?
» Het 't-is-weer-maandag topic
» Daar issie weer....de leukste namentopic!
» Daar issie weer: welke forummer heb jij gemeet?
Pagina 4 van 7
Permissies van dit forum: