DagCafé
+16
girli
Tiana
Ibbeltje
Suus
ExpressoB
Stuiterbal
VeryCherry
Burn
Erin
juffie001
Kabouter
Sjaantje
Toet
ixis
Alex
Lejow
20 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: DagCafé
Zo, de kerstboom ligt buiten, de naalden heb ik opgezogen en de kerstversiering is opgeruimd.
Doe mij ook wat schoonmaakwoede Maura, dan pak ik gelijk de rest van mijn huis aan
Doe mij ook wat schoonmaakwoede Maura, dan pak ik gelijk de rest van mijn huis aan
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
YIEHAAAAAAAAAAAAAA!
Sjaan komt even überblij het dagcafé binnen, mag ik even mijn vreugde met jullie delen??
Goeie avond by the way, hoe is het met jullie?
Sjaan komt even überblij het dagcafé binnen, mag ik even mijn vreugde met jullie delen??
Goeie avond by the way, hoe is het met jullie?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaan, dat mag! Make us happy 2!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Tuurlijk Sjaan, deel die vreugde!
Met mij is het goed trouwens, en met jou?
Met mij is het goed trouwens, en met jou?
Bimbam- Kletskop
Ik was net boven op de zolderkamer voor het eerst sinds eeuwen (nou ja, sinds precies 10 weken om precies te zijn) (jaaaaaaaaa want sinds vandaag kan sjaan weer traplopen zonder hulp en zonder begeleiding) en daar staat een grote kledingkast met een grote spiegel op de deuren geplakt en ik stond zo enorm versteld van hoe ongelooflijk rechtop ik tegenwoordig sta, dat ik er spontaan van begon te huilen!!
Een hele tijd terug heeft mijn zusje wel een keer een foto gemaakt van mijn zijkant (want dan zie je het verschil pas goed) maar volgens mij sta ik nu nog wat meer rechtop dan toen. En het is zo bijzonder om mezelf te zien staan en lopen met rechte knieën... het blijft een wonderbaarlijk wonder. En ja, dat zeg ik expres dubbelop!
Wat goed Sjaan!
Tiana- Ratel
Sjaan, wat fijn! Geniet er maar van!
Dames, ik ga slapen, welterusten.
Dames, ik ga slapen, welterusten.
Bimbam- Kletskop
Welterusten Bimbam!
Stylegirl, hoe is het met jou?
Stylegirl, hoe is het met jou?
Ik ben op dit moment onrustig in mijn hoofd. Komt door gezeur bij mijn moeder en hoe mijn vader zich afreageert als er iets gebeurt. Hierdoor voel ik me in beide huizen helemaal niet meer fijn.
Tiana- Ratel
ExpressoB schreef:Evy schreef:Ja, dat zag ik, maar dan snap ik nog steeds niet welk nummer je bedoelt
naar zijn klant nummer van unive
Oooooohhh! dat komt volgens mij wel terug hoor!
Sjaan, wat goed! Ik juich met je mee!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
SG, wat vervelend Zijn dat tijdelijke dingen, of duurt het al langer en zal het ook nog wel een tijdje doorgaan? Hopelijk komt er gauw een oplossing want dit is voor jou ook niet leuk.
Lieve meiden, ik vind het zo fijn dat jullie zo enthousiast met me meeleven als ik weer eens even een vreugdemomentje wil delen... Dat doet me écht goed!
Lieve meiden, ik vind het zo fijn dat jullie zo enthousiast met me meeleven als ik weer eens even een vreugdemomentje wil delen... Dat doet me écht goed!
Het is al langer aan de gang. Situatie bij mijn moeder al langere tijd en woon nu dus bij mijn vader. Heb met hem eigenlijk helemaal geen band omdat hij jaren geen contact heeft gehouden. Ik was nog te klein om dat zelf te doen en daarbij was hij de volwassene. De enige reden dat ik hier nu woon, is omdat de situatie bij mijn moeder niet meer uit te houden was. Ik reageer via de woningbouw op woningen die ''verloot'' worden, dus hopelijk ''win'' ik binnenkort! Alleen staan er veel woningen op waarbij ik geen huurtoeslag krijg en het voor mij niet te doen is. Kamer is voor mij geen optie (alleen als het écht niet anders meer kan..)
Maar ik wil jouw blijdschapsmomentje niet verpesten!
Maar ik wil jouw blijdschapsmomentje niet verpesten!
Tiana- Ratel
Smikkell schreef:Sjaan, wat je geeft is wat je krijgt...
SG, dat vind ik echt naar om te lezen en natuurlijk verpest je mijn blijdschapsmomentje daar niet mee!! Ten eerste heb ik nog steeds een smile op mijn gezicht (vanwege mijzelf, niet vanwege jou he ) en ten tweede is dit een forum waar meerdere momentjes en verhaaltjes door elkaar heen mogen lopen. Anders had ik er wel een heel apart topic over geopend
Ik ga in ieder geval heel hard voor je duimen dat je gauw een plekje voor jezelf hebt, waar je iig wel huurtoeslag op krijgt! Schiet het al een beetje op, eindig je al een beetje bovenaan?
Ik ben al een paar keer heel hoog geëindigd: 2e, 3e, 5e, maar degene boven me had de woning steeds geaccepteerd.. Dus helaas. En soms eindig ik ook 100e of zelfs lager. Het is dus echt een kwestie van geluk hebben . Maar ik heb de hoop dat het dit jaar goed gaat komen :-)!
En nu ga ik slapen, geniet van je geluksmoment! Ik vind het nog steeds supergoed van je!
En nu ga ik slapen, geniet van je geluksmoment! Ik vind het nog steeds supergoed van je!
Tiana- Ratel
Slaap lekker, SG! Droom maar fijn van je toekomstige paleisje! Mijn duimen draaien iig voor je!
Speciaal voor Sjaantje hoe toepasselijk
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Whieeeeeeeeeeeee! Jaaaaaaaaaaaaa ik kan traplopen dus dat laddertje kom ik ook wel op!!!
en bovendien ben ik dol op taart
Om het te vieren ga ik een real-life-stukje chocoladecake uit de koelkast halen, aan wie kan ik uitdelen??
Om het te vieren ga ik een real-life-stukje chocoladecake uit de koelkast halen, aan wie kan ik uitdelen??
Dat is stukken beter dan toast!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
.oOErinOo. schreef:Dat is stukken beter dan toast!
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: