DagCafé
+16
girli
Tiana
Ibbeltje
Suus
ExpressoB
Stuiterbal
VeryCherry
Burn
Erin
juffie001
Kabouter
Sjaantje
Toet
ixis
Alex
Lejow
20 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: DagCafé
Smikkell schreef:Ik ook.Toet schreef:Ik vind Januari en feruari altijd zo stom, wil er áltijd een 'e' achter typen.
Ik wil ook nog een b in februari zetten.
Gast- Gast
Maar niet áltijd.Reva schreef:Smikkell schreef:Ik ook.Toet schreef:Ik vind Januari en feruari altijd zo stom, wil er áltijd een 'e' achter typen.
Gast- Gast
Reva schreef:Smikkell schreef:Ik ook.Toet schreef:Ik vind Januari en feruari altijd zo stom, wil er áltijd een 'e' achter typen.
Bij juni en juli heb ik dat ook niet.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Juni en juli met een b vind ik ook vrij raar staat.Toet schreef:Reva schreef:Smikkell schreef:Ik ook.Toet schreef:Ik vind Januari en feruari altijd zo stom, wil er áltijd een 'e' achter typen.
Gast- Gast
Toet schreef:Reva schreef:Smikkell schreef:Ik ook.Toet schreef:Ik vind Januari en feruari altijd zo stom, wil er áltijd een 'e' achter typen.
Die b? Ik ook niet
Gast- Gast
Heb jij nog geen drank op vandaag ofzo? Of ben je altijd zo scherp
Toet- Lady Post-a-lot
Alsof ze altijd bezopen is.Toet schreef:Heb jij nog geen drank op vandaag ofzo? Of ben je altijd zo scherp
Gast- Gast
Smikkell schreef:Alsof ze altijd bezopen is.Toet schreef:Heb jij nog geen drank op vandaag ofzo? Of ben je altijd zo scherp
Ik ben June niet!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik weet het verschil wel tussen Reva en June..
De spelling? twintig kilo?
Gast- Gast
Jij heet zoals je heet en zij heet zoals je zus heet. Dat is anders.Reva schreef:Smikkell schreef:Ik weet het verschil wel tussen Reva en June..
De spelling? twintig kilo?
Gast- Gast
Ow, mijn avatar is al helemaal misplaats in de pijler 'zwangerschap en mama's' en in topics met en over kinderen
Gast- Gast
Haha ja inderdaad
Toet- Lady Post-a-lot
Hey meiden
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Zo blij dat ik vorige week was dat ik tante werd.
Zo verdrietig is het nu. Helaas heeft ze een miskraam gehad vanmorgen
Zo verdrietig is het nu. Helaas heeft ze een miskraam gehad vanmorgen
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Niet oke nu. Ze is heel erg verdrietig. Ze had gisteren nog een echo gehad met een kloppend hartje en kan het niet begrijpen dat het in 1 klap over is.
Het is allemaal heel verdrietig maar moeder natuur. Maar des ondanks mag ze ook verdrietig zijn het is niet meer dan normaal !
Het is allemaal heel verdrietig maar moeder natuur. Maar des ondanks mag ze ook verdrietig zijn het is niet meer dan normaal !
Stuiterbal- Kletskop
Het is inderdaad heel verdrietig en al helemaal als ze gisteren nog een kloppend hartje hebben gezien. Maar dan zou het hartje gisteren toch al wat minder geklopt moeten hebben, niet dan? (ik weet er verder ook niet veel vanaf)
Gast- Gast
Nee schijnbaar was alles echt nog goed gisteren. Vannacht heeft ze een grote bloeding gehad en ook proppen verloren. De vk gebeld en ze kan ervan uit gaan dat het over is. Vanmiddag als de bloeding minder is moet ze komen voor een echo. Voor bevestiging.
Stuiterbal- Kletskop
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: