Wie spreekt/schrijft er Arabisch?
+7
Starla
Penny Blossom
Toet
Coco
M@niek
Carra
Roza
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wie spreekt/schrijft er Arabisch?
Ja, maar ik wacht nog wel op je gegevensRoza schreef:Smikkell schreef:Ik niet hoorRoza schreef:Iedereen heeft pm!
Hahaha doos.. Jij weet de naam :p
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, maar ik wacht nog wel op je gegevensRoza schreef:Smikkell schreef:Ik niet hoorRoza schreef:Iedereen heeft pm!
Hahaha doos.. Jij weet de naam :p
Oeps
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Starla schreef:Even offtopic, Bazinga zoen jij klanten op je werk een gelukkig nieuwjaar? Ik weet niet wat voor werk je doet, maar ik zou daar zelf niet aan beginnen denk ik.
ik geef een hand, maar toen die ontzettend leuke papa daarbij besloot om me ook 3 zoenen te geven dacht ik.....ach...why not
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Starla schreef:Even offtopic, Bazinga zoen jij klanten op je werk een gelukkig nieuwjaar? Ik weet niet wat voor werk je doet, maar ik zou daar zelf niet aan beginnen denk ik.
Bedrijfscatering! In dit geval bij een groot staalbedrijf. Ik zoen ze liever niet haha maar sommige van die arbeiders daar komen dagelijks en de sfeer is heel makkelijk. Toen ik jarig was, moest ik hele dag met een verjaardagsmuts rondlopen en werd k ook 100 keer gefeliciteerd incl 3 kussen...
En ik vind 't niet erg hoor, dat m'n vriend 't zegt. Normaal gesproken heb ik er een hekel aan, dat bezitterige. Maar hij bedoelt 't goed en ik vind een kus op de mond ook alleen iets voor hem
@Roza; ik heb de naam doorgegeven!
Gast- Gast
Op de mond vind ik ook, maar gewoon zoenen moet kunnen, toch?
Ik zoen overigens alleen collega's op het werk voor Nieuwjaar, echt geen ouders en laat staan leuke papa's.
Ik zoen overigens alleen collega's op het werk voor Nieuwjaar, echt geen ouders en laat staan leuke papa's.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Maar Bazinga werd toch ook op haar mond gezoend?
Ik probeerde het voorheen op werk het koste wat het kost te voorkomen, krijg je soms wel rare situaties van. Dat iemand al naar je toebuigt en jij juist verder naar achter gaat haha.
Dus nu schat ik het per situatie maar in, ik probeer altijd afstand te creeren maar soms lukt dat niet en dan zoen ik toch maar.
On-topic: leuk idee Roza, ik ben benieuwd hoe de tattoo uiteindelijk wordt!
Ik probeerde het voorheen op werk het koste wat het kost te voorkomen, krijg je soms wel rare situaties van. Dat iemand al naar je toebuigt en jij juist verder naar achter gaat haha.
Dus nu schat ik het per situatie maar in, ik probeer altijd afstand te creeren maar soms lukt dat niet en dan zoen ik toch maar.
On-topic: leuk idee Roza, ik ben benieuwd hoe de tattoo uiteindelijk wordt!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Hij bedoelde ook de kus op de mond hoor! Hij ziet dat als zoenen geloof ik De 3 kussen op de wang zijn normaal, hij doet er altijd 4
Gast- Gast
Ik weet niet of je de vertaling al hebt, maar ik spreek ook Arabisch dus als je nog hulp nodig hebt dan mag je me een PM sturen!
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Bazinga schreef:Hij bedoelde ook de kus op de mond hoor! Hij ziet dat als zoenen geloof ik De 3 kussen op de wang zijn normaal, hij doet er altijd 4
Oooh, dan snap ik 't
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb helaas nog van niemand een reactie ontvangen?
Roza- Kletskop
Oh ja, ik heb hem vrijdag al gekregen, maar het briefje (waar de naam opgeschreven was dus) laten liggen. Ik kom waarschijnlijk morgen weer daar en dan zal ik een foto sturen
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Toet schreef:Oh ja, ik heb hem vrijdag al gekregen, maar het briefje (waar de naam opgeschreven was dus) laten liggen. Ik kom waarschijnlijk morgen weer daar en dan zal ik een foto sturen
Graag, dankje!!
Roza- Kletskop
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Zou dit Arabisch zijn of een andere taal? (zie foto)
» Schrijft de bank ook bij op zaterdagen?
» Natuurlijk eten volgens Amber. Wie schrijft er mee?
» Leidster spreekt gebrekkig Nederlands.
» Spreekt hier iemand Grieks?
» Schrijft de bank ook bij op zaterdagen?
» Natuurlijk eten volgens Amber. Wie schrijft er mee?
» Leidster spreekt gebrekkig Nederlands.
» Spreekt hier iemand Grieks?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: