Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zou dit Arabisch zijn of een andere taal? (zie foto)

2 plaatsers

Ga naar beneden

Zou dit Arabisch zijn of een andere taal? (zie foto) Empty Zou dit Arabisch zijn of een andere taal? (zie foto)

Bericht  iloverocknroll1984 ma 10 jan 2011 - 10:39

Hi meiden, ik doe mee aan een fotoquiz en nu is de vraag bij de volgende foto in welk land de foto genomen is. Wat denken jullie, zou dit Arabisch zijn of juist een andere taal (Hindi, Farsi/Perzisch etc)? En heeft misschien iemand een idee wat voor gebouw dit zou kunnen zijn?
Zou dit Arabisch zijn of een andere taal? (zie foto) Attachment

iloverocknroll1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou dit Arabisch zijn of een andere taal? (zie foto) Empty Re: Zou dit Arabisch zijn of een andere taal? (zie foto)

Bericht  Olijfje ma 10 jan 2011 - 10:43

Het eerste waar ik aan denk is Arabisch ja..
Stond er geen tekst bij de foto?

Als je het echt persé wilt weten kun je misschien de foto vergroten met paint en dan met een arabisch alabet erbij de letters proberen te herkennen?
Olijfje
Olijfje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 289
Punten : 296
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou dit Arabisch zijn of een andere taal? (zie foto) Empty Re: Zou dit Arabisch zijn of een andere taal? (zie foto)

Bericht  iloverocknroll1984 ma 10 jan 2011 - 10:48

Nee helaas niet, hier moeten we het mee doen.

Heb al vergroten geprobeerd, maar twijfel nog of het wel echt Arabisch is. Heb al de meest voorkomende woorden (hotel, vliegveld, ziekenhuis etc.) vertaald in het Arabisch, maar tot nu toe lijkt het er niet echt op. Wil het graag weten omdat ik er 2 vliegtickets mee kan winnen Very Happy

iloverocknroll1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou dit Arabisch zijn of een andere taal? (zie foto) Empty Re: Zou dit Arabisch zijn of een andere taal? (zie foto)

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 11:01

Volgens mij is dit geen Arabisch. Wat het wel is kan ik je niet vertellen, maar ik heb vrienden gehad die dat wel konden en dit lijkt er niet echt op. Maar ik kan er naast zitten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou dit Arabisch zijn of een andere taal? (zie foto) Empty Re: Zou dit Arabisch zijn of een andere taal? (zie foto)

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 11:05

Zou dit Arabisch zijn of een andere taal? (zie foto) Urdu-lp

Ik vind het meer hier op lijken. Dit is Urdu. Kun je vinden op google vertaler.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou dit Arabisch zijn of een andere taal? (zie foto) Empty Re: Zou dit Arabisch zijn of een andere taal? (zie foto)

Bericht  iloverocknroll1984 ma 10 jan 2011 - 21:53

Dankjewel Brennus, ik ga daar eens op zoeken. Als iemand andere ideeën heeft of tips hoor ik het graag! smile

iloverocknroll1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou dit Arabisch zijn of een andere taal? (zie foto) Empty Re: Zou dit Arabisch zijn of een andere taal? (zie foto)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum