Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Clomid 100mg, tegelijk slikken of verspreid?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Clomid 100mg, tegelijk slikken of verspreid? Empty Clomid 100mg, tegelijk slikken of verspreid?

Bericht  Muppetje vr 2 sep 2011 - 7:55

De titel zegt eigenlijk genoeg, wat is beter?

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Clomid 100mg, tegelijk slikken of verspreid? Empty Re: Clomid 100mg, tegelijk slikken of verspreid?

Bericht  Gast vr 2 sep 2011 - 7:57

Ik deed het altijd verspreid, één 's ochtends één 's avonds. Ik had weinig last van bijwerkingen, misschien wel omdat ik de dosis verspreidde? Maar jij krijgt nu een dubbele dosis? Heeft het de vorige keer te lang geduurd?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Clomid 100mg, tegelijk slikken of verspreid? Empty Re: Clomid 100mg, tegelijk slikken of verspreid?

Bericht  Muppetje vr 2 sep 2011 - 8:00

Twellie schreef:Ik deed het altijd verspreid, één 's ochtends één 's avonds. Ik had weinig last van bijwerkingen, misschien wel omdat ik de dosis verspreidde? Maar jij krijgt nu een dubbele dosis? Heeft het de vorige keer te lang geduurd?

Zie de twee andere topics, daar staat mn verslagje van het gesprek met de gyn....

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Clomid 100mg, tegelijk slikken of verspreid? Empty Re: Clomid 100mg, tegelijk slikken of verspreid?

Bericht  Jazzlyn vr 2 sep 2011 - 19:40

Ik deed het de laatste keer voor het slapengaan, 2 in 1 keer. En zelfde effect als gespreid! Wel minder bijwerkingen Embarassed
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Clomid 100mg, tegelijk slikken of verspreid? Empty Re: Clomid 100mg, tegelijk slikken of verspreid?

Bericht  _Mashimaro_ vr 2 sep 2011 - 22:18

50 mg, 100 mg, 150 mg, ik slikte het allemaal voor het slapen gaan. Heb dan ook geen bijwerkingen gehad. Ik weet niet hoe ik het verdeeld zou hebben als ik bijwerkingen gehad zou hebben.
_Mashimaro_
_Mashimaro_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 491
Punten : 636
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Clomid 100mg, tegelijk slikken of verspreid? Empty Re: Clomid 100mg, tegelijk slikken of verspreid?

Bericht  Chelle zo 4 sep 2011 - 0:40

Ik slikte 100 in 1 keer smiddags op mijn werk. Stel dat ik bijwerkingen zou krijgen dan zou ik bijna alweer thuis zijn van mijn werk. Haha! Mischien stom maar voelde me daar het best bij.
Succes de komende ronde!
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Clomid 100mg, tegelijk slikken of verspreid? Empty Re: Clomid 100mg, tegelijk slikken of verspreid?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum