Deuren schoonmaken
+3
Rush
Verona
Cheesegirl
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Deuren schoonmaken
Hoe maken jullie de deuren in huis schoon en wat voor schoonmaakmiddel gebruiken jullie?
Dan bedoel ik dus tussendeuren, bv naar je slaapkamer of toilet.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Re: Deuren schoonmaken
Ik maak gewoon een sopje met allesreiniger erin, en dan neem ik alle deuren af.
Verona- Prater
- Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Ja same here!Verona schreef:Ik maak gewoon een sopje met allesreiniger erin, en dan neem ik alle deuren af.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik gebruik driehoekzeep.Carola589 schreef:Hoe maken jullie de deuren in huis schoon en wat voor schoonmaakmiddel gebruiken jullie?
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik maak ook een sopje, maar drogen jullie het ook nog na en zo ja 'hoe'? Ik krijg zo vaak strepen op mijn deur. Nu heb ik het net nagedroogd met een theedoek en dan rondjes gedraaid. Nu zijn er geen strepen, maar misschien hebben jullie tips?
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Carola589 schreef:Ik maak ook een sopje, maar drogen jullie het ook nog na en zo ja 'hoe'? Ik krijg zo vaak strepen op mijn deur. Nu heb ik het net nagedroogd met een theedoek en dan rondjes gedraaid. Nu zijn er geen strepen, maar misschien hebben jullie tips?
Je moet van die stoffen gele doekjes halen, die wring je dan heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed uit en dan blijven er sowieso bijna geen strepen achter, maar helaas ontkom je er niet aan dan na te drogen met een doek. Of zoals mijn ma 't doet, soms.. met een fohn..........
2CKC2 schreef:Carola589 schreef:Ik maak ook een sopje, maar drogen jullie het ook nog na en zo ja 'hoe'? Ik krijg zo vaak strepen op mijn deur. Nu heb ik het net nagedroogd met een theedoek en dan rondjes gedraaid. Nu zijn er geen strepen, maar misschien hebben jullie tips?
Je moet van die stoffen gele doekjes halen, die wring je dan heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed uit en dan blijven er sowieso bijna geen strepen achter, maar helaas ontkom je er niet aan dan na te drogen met een doek. Of zoals mijn ma 't doet, soms.. met een fohn..........
Whaha serieus? Waarvoor dat dan, geeft dat een mooier streepvrij effect?
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Sopje met allesreiniger, en ik droog nooit na, het is altijd streepvrij. Er zit wel zijdeglans op de deur, hoogglans zie je natuurlijk wel meer op.
Gast- Gast
Ze had een hele tijd een pees ontsteking in haar hand, maar mijn moeder is een schoonmaakfreak. Die moet dan dingeng aan doen.. dus mijn broertje heeft de deuren schoongeboend en dan ging mijn moeder staan met een fohn en droogde ze de ene kant terwijl hij de andere kant aan 't schoonmaken was haha!chococupcake schreef:2CKC2 schreef:Carola589 schreef:Ik maak ook een sopje, maar drogen jullie het ook nog na en zo ja 'hoe'? Ik krijg zo vaak strepen op mijn deur. Nu heb ik het net nagedroogd met een theedoek en dan rondjes gedraaid. Nu zijn er geen strepen, maar misschien hebben jullie tips?
Whaha serieus? Waarvoor dat dan, geeft dat een mooier streepvrij effect?
2CKC2 schreef:Ik gebruik driehoekzeep.Carola589 schreef:Hoe maken jullie de deuren in huis schoon en wat voor schoonmaakmiddel gebruiken jullie?
Gebruik ik ook, en de deurklinken doe ik altijd af met dethol.
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
_MamaRosa_ schreef:Sopje met allesreiniger, en ik droog nooit na, het is altijd streepvrij. Er zit wel zijdeglans op de deur, hoogglans zie je natuurlijk wel meer op.
zo doe ik het ook
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Openslaande deuren
» TV achter gesloten deuren
» Schoonmaken
» Deuren, open trap en katten
» koelkast schoonmaken....
» TV achter gesloten deuren