Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Openslaande deuren

2 plaatsers

Ga naar beneden

Openslaande deuren Empty Openslaande deuren

Bericht  Happinaz zo 3 feb 2013 - 23:52

Misschien kennen sommige mijn uitbouw aan huis verhaal nog, inmiddels is de uitbouw van de baan. Het is een té grote investering voor wat het huis ons met eventuele verkoop zal kunnen opleveren.

Het wordt nu een glazen pui, bestaand uit 4 raam elementen met in het midden 2 openslaande deuren naar de tuin. Wij wonen klein, het is maar 4,3 meter breed(tuin kant) en 5 meter lang (onze huiskamer). Het gaat dus om een 'Vierkante" ruimte van +/- 20m2.

Ik ben erg benieuwd naar foto's van jullie openslaande deuren én naar wat voor raambekleding jullie gekozen hebben? Wij hebben een luxe zonnescherm aan de buitenkant hangen, dus zonwering is geregeld.
En dan nog een vraag voor de interieur experts; ik zou graag de 2 deuren in het midden willen voorzien van een ruiten patroon (snappen jullie het nog?), maakt dat de ruimte erg veel kleiner? Iemand enig idee? Misschien is het wel onmogelijk om dat zo vanaf een beeldscherm te bepalen.
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Openslaande deuren Empty Re: Openslaande deuren

Bericht  Roodkapje ma 4 feb 2013 - 8:07

Ik ga morgen even fotootjes maken voor je....
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Openslaande deuren Empty Re: Openslaande deuren

Bericht  Gast ma 4 feb 2013 - 8:13

Ik heb geen duidelijke foto voor je, maar wij hebben openslaande deuren met plissé gordijnen ervoor die we dicht doen als het donker is. Wij hebben ook een ruitpatroon, maar dan lood in glas (niet te verwarren met glas in lood). De loden stijlen zitten dus ín het raam en niet erop. Wij vonden houten of kunststof latjes ook te massief en te groot ogen. Het lood is veel subtieler.

Ik wil deze week wel even een foto voor je maken, maar nu kun je er niet veel van zien doordat het donker is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Openslaande deuren Empty Re: Openslaande deuren

Bericht  Happinaz ma 4 feb 2013 - 8:35

@Rejoy; wat een goede tip! Ik heb het even gegoogled en het is best mooi. Dat ga ik ook voorleggen :-) En heb je dat dan gecombineerd met witte kozijnen? Of met witte?

@Roodkapje; Lief! Dank je wel.
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Openslaande deuren Empty Re: Openslaande deuren

Bericht  Gast ma 4 feb 2013 - 9:17

Aan de binnenkant hebben we inderdaad witte kunststof kozijnen. Aan de buitenkant zijn de kozijnen donkergroen. Lood in glas is trouwens ook ideaal met schoonmaken, je kunt het hele raam ineens doen en je hoeft niet per vakje te doen Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Openslaande deuren Empty Re: Openslaande deuren

Bericht  Happinaz ma 4 feb 2013 - 9:20

Die schrijf ik op het 'pro' lijstje erbij Very Happy.

Ik kan mij wel voorstellen dat het een meerprijs is omdat ze het lood in het glas moeten verwerken? Of heb je daar geen idee van?
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Openslaande deuren Empty Re: Openslaande deuren

Bericht  Gast ma 4 feb 2013 - 9:26

lood in glas was zelfs goedkoper dan die latjes óp het glas. Echte glas in lood is nog weer veel duurder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Openslaande deuren Empty Re: Openslaande deuren

Bericht  Happinaz ma 4 feb 2013 - 9:32

Rejoy. schreef:lood in glas was zelfs goedkoper dan die latjes óp het glas. Echte glas in lood is nog weer veel duurder.

Ik word steeds enthousiaster haha Wink
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Openslaande deuren Empty Re: Openslaande deuren

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum