Kaart richten aan...?
+8
Toet
Sneeuwwitje
Zonnebloem
VeryCherry
Mysterious
Happy
meisjesmama
SoGood
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kaart richten aan...?
Het is een beetje een rare vraag maar het kindje van een vriend is komende week jarig. Nu wil ik een kaart sturen met de foto van dat kindje op de voorkant, maar aangezien hij 1 wordt vind ik het raar om die kaart aan hem te richten. "Hoi baby, gefeliciteerd met je verjaardag!" De kaart aan zijn ouders richten vind ik ook weer zo wat. Jullie nog opties?
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Re: Kaart richten aan...?
Aan de familie?
Familie de Vries bijv ..
Al richt ik de kaart altijd aan het kindje, als het kindje er geen besef van heeft is het ook zo iets om dan uberhaupt een kaart te sturen, toch? De kaart is immers voor diegene zelf, en of die nu 80 of 8 maanden is, maakt mij niet uit
Familie de Vries bijv ..
Al richt ik de kaart altijd aan het kindje, als het kindje er geen besef van heeft is het ook zo iets om dan uberhaupt een kaart te sturen, toch? De kaart is immers voor diegene zelf, en of die nu 80 of 8 maanden is, maakt mij niet uit
Gast- Gast
Moeilijke dingen zijn dat inderdaad.
Kan je niet de kaart richten aan "Familie [achternaam]" en dan op de kaart iets schrijven als: "[naam baby] is alweer 1 jaar! Gefeliciteerd!"
Pff, als ik dat zo teruglees vind ik 't ook een beetje sullig, maar misschien zou ik dat wel doen...
Kan je niet de kaart richten aan "Familie [achternaam]" en dan op de kaart iets schrijven als: "[naam baby] is alweer 1 jaar! Gefeliciteerd!"
Pff, als ik dat zo teruglees vind ik 't ook een beetje sullig, maar misschien zou ik dat wel doen...
Gast- Gast
Ik vind het wel erg leuk als mijn kinderen gericht post krijgen. Dat bewaar ik ook, afgelopen jaar kreeg ik zelfs voor mijn oudste een sms met daaronder een bericht voor mij en mijn man.
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10
1 Jaar alweer, je wordt al een echte grote jongen/ meid! Van harte gefeliciteerd! Op de enveloppe zou ik wel de naam van de jarige zetten.
Gast- Gast
Ik zal het kaartje gewoon aan het kind richten. Hij is immers ook jarig. Bij ons zoontje was ook alles aan hem gericht. Had het raar gevonden als het alleen aan mij en mijn vriend gericht was geweest.
Wij zijn toch niet jarig
Wij zijn toch niet jarig
Gast- Gast
Ik doe dan altijd Familie .... Bij de bibliotheek waar ik werkte richtten wij de brief aan de kinderen (voor het jeugdlidmaatschap) maar op de envelop stond Familie... En dan in de brief dus: Beste (naam kind).
Gast- Gast
Ik zou het kaartje richten op de jarige, het is tenslotte zijn kaartje.
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Ik zou de naam van het kindje op de kaart zetten. Hij/zij is de gene die jarig is, niet zijn pappa of mamma
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Gewoon aan het kindje richten, die is tenslotte jarig
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou op de envelop de naam van het kind zetten, hij is jarig en niet zijn ouders.
Gast- Gast
Ik zou de naam van het kind erop zetten, al kan die dat nog niet lezen. Dan lezen de ouders het wel, het gaat tenslotte toch om het kind dat jarig is?
Zonnebloem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 42
Punten : 54
Registratiedatum : 05-01-11
Laatst aangepast door Sneeuwwitje op di 31 mei 2011 - 5:48; in totaal 1 keer bewerkt
Sneeuwwitje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 82
Punten : 95
Registratiedatum : 19-11-10
Gewoon aan het kind, hij is toch jarig?!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
CherrieLola schreef:Gewoon aan het kindje richten, die is tenslotte jarig
+1
Ik doe dat ook niet anders. vind het eerder 'raar'om aan de ouders te richten
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou het ook gewoon aan het kindje richten. Leuk voor later als het bewaard wordt. Ik zou het eerder raar vinden als je het aan de ouders richt ....
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Aan het kindje zelf
Ik doe soms ook wel aan de jarige job/jarige jet en dan de achternaam (dat is niet dat ik de naam niet weet maar het leuk vind)
Ik doe soms ook wel aan de jarige job/jarige jet en dan de achternaam (dat is niet dat ik de naam niet weet maar het leuk vind)
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Alleen de naam van het kind in kwestie. Het is zijn of haar verjaardag en dat vind ik ook het leukst.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Ik heb vandaag toevallig ook kaartje geschrven voor een kindje dat 1 wordt.
Gewoon aan het kindje gericht.
Gewoon aan het kindje gericht.
Gast- Gast
Gewoon aan het kindje richten, er wordt hele dagen tegen kinderen van deze leeftijd aangepraat terwijl ze er niets van snappen, dus dat kan ook gewoon via een kaartje!
Gast- Gast
Aan het kindje richten. Hij/zij heeft er nu misschien geen besef van, maar het kan natuurlijk zijn dat de kaartjes bewaard worden. Mijn moeder heeft me toen ik uit huis ging alle kaarten die ooit gekregen heb mee gegeven.
Gast- Gast
Nou, het is gelukt! De tekst op het kaartje heb ik aan het kindje gericht en geadresseerd naar het hele gezin.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» spoedvraagje: aan wie sollicitatie richten?
» Ov -kaart
» id-kaart
» Wat zet je op een kaart...
» ID kaart
» Ov -kaart
» id-kaart
» Wat zet je op een kaart...
» ID kaart
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: