Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

id-kaart

+3
meisje
Floor
peach
7 plaatsers

Ga naar beneden

id-kaart Empty id-kaart

Bericht  peach do 10 nov 2011 - 7:13

Ik ga dit jaar een id-kaart aanvragen,want dat word toch fors duurder volgend jaar.
Maar ik vraag me af hoe krijgen ze een baby van 3 mnd normaal op een foto? of gelden daar al die eisen niet voor?
peach
peach
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

id-kaart Empty Re: id-kaart

Bericht  Floor do 10 nov 2011 - 7:16

Ik zei ook al tegen mijn man dat we onze kleine straks voor het eind van het jaar een ID kaart moeten geven, maar die kleine van ons moet zelfs nog geboren worden Laughing
Ik heb geen idee hoe ze een baby op de foto zetten, volgens mij gelden er wel dezelfde eisen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 7:18

Het is toch zo dat de ouders het kind van achteren vasthouden en ze snel een foto maken?

Gast
Gast

Bericht  meisje do 10 nov 2011 - 8:01

Ja, je moet als ouder op een stoel gaan zitten en dan het kindje in de lucht houden.
Onder het kontje een hand en achter bij het hoofdje.

Het lijkt heel lastig, maar hier ging het 2x prima!
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  Fearie do 10 nov 2011 - 8:02

Ik heb vorige week een id kaart voor mijn zoontje laten maken, hij is bijna 3 maand oud. Eerst moest ik met hem op schoot gaan zitten, hij zat op het puntje van mijn knieeen. Dat ging niet echt, dus werd ie in zo'n schuimrubberen kinderzitje gezet, ik zat erachter om zijn hoofdje te ondersteunen.

Er zijn volgens mij niet echt eisen zoals niet lachen, D heeft namelijk gewoon zijn mond open. Alleen moesten beide oren er wel zichtbaar opstaan.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Darius do 10 nov 2011 - 8:04

L.aurens en P.epijn zijn met 4 weken al op de foto gegaan voor hun paspoort. Maar wordt de ID echt flink duurder? Dit jaar was bij ons gemeentehuis nog wel een speciaal tarief tot 12 jaar. Kostte toen iets van een tientje voor Pepijn. Toen we met L.aurens gingen was dat speciale tarief er nog niet. Toen was een paspoort 55 euro en een ID 49 euro. We zijn maar voor een paspoort gegaan, die 6 euro en stel je voor dat we nou net naar een land gaan waar je per se een paspoort voor nodig hebt...
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Tania do 10 nov 2011 - 8:07

Fearie schreef:Ik heb vorige week een id kaart voor mijn zoontje laten maken, hij is bijna 3 maand oud. Eerst moest ik met hem op schoot gaan zitten, hij zat op het puntje van mijn knieeen. Dat ging niet echt, dus werd ie in zo'n schuimrubberen kinderzitje gezet, ik zat erachter om zijn hoofdje te ondersteunen.

Er zijn volgens mij niet echt eisen zoals niet lachen, D heeft namelijk gewoon zijn mond open. Alleen moesten beide oren er wel zichtbaar opstaan.

En de ogen moeten open. J. was 1 of 2 maanden toen we foto's lieten maken en hij sliep in die tijd bijna nooit overdag. Behalve tijdens het foto's maken. We zijn ruim een half uur bezig geweest om hem met open ogen op de foto te krijgen. Daarna was hij uiteraard weer klaarwakker Laughing

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Bruintje Beer do 10 nov 2011 - 8:10

Darius schreef:L.aurens en P.epijn zijn met 4 weken al op de foto gegaan voor hun paspoort. Maar wordt de ID echt flink duurder? Dit jaar was bij ons gemeentehuis nog wel een speciaal tarief tot 12 jaar. Kostte toen iets van een tientje voor Pepijn. Toen we met L.aurens gingen was dat speciale tarief er nog niet. Toen was een paspoort 55 euro en een ID 49 euro. We zijn maar voor een paspoort gegaan, die 6 euro en stel je voor dat we nou net naar een land gaan waar je per se een paspoort voor nodig hebt...
Jep hij wordt per janauari 30 euro duurder ook voor de kinderen. Het paspoort wordt iets goedkoper.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Fearie do 10 nov 2011 - 8:11

@ Tania, das waar ja, de ogen moet open. Dat was hier geen probleem :P

@ Darius, het is nu 9,20 euro voor een id kaart, volgens jaar wordt het meer als 30 euro. Geldt ook voor het bijschrijven in het paspoort (volgens mij kan dat zelfs volgend jaar niet meer).

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven